StoryEditor
Drogerie
01.02.2021 00:00

Super-Pharm wprowadza zielone strefy z produktami naturalnymi

Sieć Super-Pharm wprowadza w swoich drogeriach specjalnie oznakowane „zielone strefy”. Trafiło do nich ponad 580 produktów bio, natural, eco, vegan z kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych i artykułów do sprzątania. Super-Pharm zapowiada dalszy rozwój oferty produktów naturalnych.

Sieć Super-Pharm odpowiada na jeden z najsilniejszych trendów ostatnich lat i rozpoczynającego się 2021 roku – powrót do natury. Sieć od dawna inwestuje w produkty naturalne, teraz jednak postanowiła zadbać o ich specjalną ekspozycję. 

W drogeriach Super-Pharm pojawiły się „zielone strefy”. Na specjalnie oznaczone półki trafiło ponad 580 produktów od 26 marek z kategorii pielęgnacji twarzy, pielęgnacji ciała oraz sprzątanie. Są to produkty bio, natural, eco, vegan oraz zyskująca na popularności pielęgnacja azjatycka. Jak uzasadnia Super-Pharm to odpowiedź na wzrost popularności produktów pozbawionych sztucznych składników i chemicznych dodatków.  Klienci coraz większą uwagę przykładają do tego co jest dobre dla ciała i dla planety, a tym samym do składu oraz pochodzenia kupowanych towarów.

Zielona strefa to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager sieci Super-Pharm. – Klienci są coraz bardziej świadomi, to widać w ich codziennych wyborach. Dużą wagę przykładają do składu produktów, rodzaju opakowań, a także ich wpływu na środowisko. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom jednym z naszych głównych celów na rok 2021 jest poszerzanie oferty produktowej ze strefy eko – podkreśla. 

Według danych sprzedażowych Super-Pharm obecnie bestsellerem wśród naturalnych produktów do pielęgnacji dostępnych w tej sieci jest aloesowy żel do mycia twarzy Holika Holika. Do najpopularniejszych brandów zaliczają się również: Yope, Body Boom, Miya, Resibo, D’Alchemy, Orientana oraz NaturlaMe – marka dostępna na wyłączność w Super-Pharm. W przypadku pielęgnacji skóry dziecka najczęściej wybierane są kosmetyki Derma. W kategorii gospodarstwa domowego – Frosch, Only Eco oraz Yope.

Wszystkie produkty dostępne są zarówno w drogeriach stacjonarnych, jak i na www.superpharm.pl. 
Super-Pharm to ponad 80 placówek na terenie Polski oraz sklep internetowy superpharm.pl. Koncepcja sieci Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu.  W niektórych działa też optyk. Drogeria oferuje markowe kosmetyki  i dermokosmetyki do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała, do makijażu, zapachy oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. W dziale drogeryjnym znajduje się również szeroki wybór chemii gospodarczej. Super-Pharm rozwija także ofertę produktów pod własną marką Life.    
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
19.04.2024 16:56
Drogerie Jawa zwiększają sieć sprzedaży. Nowa drogeria otwarta w Ożarowie
Personel nowej Drogerii Jawa w Ożarowiefot. Drogerie Jawa
​Polska sieć Drogerie Jawa ma już 77 własnych sklepów. Właśnie otworzyła kolejną placówkę. To pierwsza drogeria w Ożarowie i druga w województwie świętokrzyskim.

Drogerie Jawa powiększyły się o kolejny salon sprzedaży. 19 kwietnia br. została otwarta nowa drogeria w Ożarowie. To drugi sklep sieci w województwie świętokrzyskim.

Na powierzchni ponad 140 kw. sklep oferuje produkty z wielu różnych kategorii m.in. kosmetyki i akcesoria do makijażu, kosmetyki do pielęgnacji, a także produkty do włosów. Z okazji otwarcia, na kupujących czeka wiele atrakcji, wśród nich pokazy makijażu, dermokonsultacje firmy Solverx oraz konkursy. W dniach 19-26 kwietnia, wszystkie osoby odwiedzające drogerię będą mogły skorzystać ze specjalnych promocji i zniżek cenowych.  

Drogeria w Ożarowie, to druga otwarta w tym roku placówka i 77. sklep Drogerii Jawa. Do końca tego roku sieć planuje otwarcie kolejnych sklepów. W planach sieci jest również remodeling drogerii, firma pracuje nad konceptem sklepu 3.0, aby stworzyć nowoczesne i przyjazne miejsca zakupów. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.04.2024 15:56
Rossmann dostarczy zakupy za darmo. Kto skorzysta z promocji?
Kadr z kampanii Czujesz Klimat? Rossmanna. Darmową dostawą objęte zostaną m.in. produkty z tym logoRossmann/YouTube
Rossmann przez cztery dni za darmo dostarczy zakupy zrobione w jego drogerii internetowej lub przez aplikację. To akcja związana między innymi z Dniem Ziemi i promocją produktów z logo Czujesz Klimat?

Cztery dni darmowych dostaw funduje swoim klientom sieć Rossmann. Z takiej opcji skorzystają osoby robiące zakupy w drogerii internetowej sieci i przez aplikację Rossmann PL.

Bezpłatnie dostaną swoje przesyłki osoby, które zrobią zakupy w Rossmannie w dn. 19-22 kwietnia br. Od 19 do 21 kwietnia promocja będzie obowiązywała na określone produkty marki Finish. Akcją objętych jest 16 artykułów chemii domowej do zmywarek: sole ochronne, płyny nabłyszczające, odświeżacze oraz tabletki. Żeby skorzystać z bezpłatnej dostawy trzeba zrobić zakupy za minimum 50 zł. Same tabletki/kapsułki kosztują od 49,99 zł do 69,99 zł w zależności od rodzaju i ich liczby w opakowaniu.

Natomiast 22 kwietnia Rossmann poprzez darmową dostawę zwraca uwagę na obchodzony tego dnia Dzień Ziemi. Tutaj promocją darmowej dostawy objętych jest aż 1,8 tys. artykułów i wystarczy zrobić zakupy za zaledwie 15 zł. Do koszyka musi trafić jednak przynajmniej jeden produkt oznaczony etykietą Czujesz Klimat? Takim logo oznaczane są przez Rossmanna produkty, które powstały z troską o środowisko: z certyfikatami naturalności, w opakowaniach np. z papieru czy recyklingowanego plastiku itd.

Obie akcje dotyczą zakupów w drogerii internetowej na www.rossmann.pl oraz w aplikacji Rossmann PL. Darmowe dostawy obejmują cały koszyk zakupowy i obowiązują przy wysyłkach kurierskich przez Paczkomat InPost i do punktu DHL. Oferty dotyczą zarówno płatności z góry jak i za pobraniem. Łączą się one z innymi promocjami i mogą z nich skorzystać wszyscy klienci – zalogowani i niezalogowani.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 19:30