StoryEditor
Producenci
01.03.2021 00:00

Nowa linia kosmetyków Nacomi!

Nacomi to polska marka, której oferta nieustannie poszerza się o kosmetyczne nowości. W odpowiedzi na potrzeby klientów powstała nowa linia produktów, którą nazwano ,,Next Level’’.

Kosmetyki z tej serii charakteryzuje przejrzysta komunikacja stężenia składników aktywnych. Dzięki szerokiej gamie produktów możesz wybrać produkt idealnie dostosowany do potrzeb Twojej skóry. Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o produktach Nacomi!

Nacomi Next Level Serum do twarzy Ceramides 5%

Idealnie sprawdzi się w pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej. Warto stosować je również podczas kuracji retinoidami lub kwasami. Dogłębnie odżywia i pielęgnuje skórę. Efekt? Gładka i nawilżona cera.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Bakuchiol 2%

Serum z bakuchiolem to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby stosować w swojej pielęgnacji retinol ale ich skóra jest zbyt wrażliwa. Świetnie sprawdzi się w pielęgnacji cer dojrzałych lub z pierwszymi oznakami starzenia, ponieważ wspomaga odnowę skóry. Dzięki temu cera nabiera młodego wyglądu, staje się gładsza i jędrniejsza.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Kwas Glikolowy 10%

Polecane jest do pielęgnacji cer trądzikowych, z przebarwieniami i dojrzałych. Świetnie sprawdzi u osób dotkniętych trądzikiem wieku dorosłego. Wspomaga odnowę skóry i redukuje zaskórniki. W efekcie skóra staje się gładka, a jej koloryt jest ujednolicony.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Kwas Hialuronowy 10%

Serum z kwasem hialuronowym jest polecane do pielęgnacji każdego typu cery, szczególnie suchej i odwodnionej. Składniki kosmetyku zatrzymują wilgoć w skórze, dzięki temu jest ona nawilżona i jędrna.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Kwas Migdałowy + PHA 10%

Przeznaczone jest do pielęgnacji cer trądzikowych i z przebarwieniami. Wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu nowych przebarwień, redukuje zaskórniki i zmiany zapalne. Dodatkowo dzięki zawartości kwasów PHA nawilża i pielęgnuje skórę.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Kwas salicylowy 2%

Świetnie sprawdzi się w pielęgnacji cery trądzikowej i tłustej. Zmniejsza wydzielanie sebum, oczyszcza pory i redukuje zmiany zapalne. Regularne stosowanie spowoduje również wygładzenie skóry, wyrównanie jej kolorytu i obkurczenie porów.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Lift it Up Peptides 10%

Serum z peptydami jest niezastąpionym elementem pielęgnacji cery dojrzałej. Jest wyjątkowo delikatne dla skóry, dlatego może być stosowane nawet przez osoby z cera wrażliwą. Jego stosowanie spowoduje ujędrnienie skóry i poprawę owalu twarzy.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Niacynamide 15%

Idealnie sprawdzi się do pielęgnacji cer trądzikowych, tłustych, zanieczyszczonych i z pierwszymi oznakami starzenia. Wyreguluje wydzielanie sebum i przyspieszy regenerację skóry. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego dodatkowo ją nawilży.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Retinol 0,25%, 0,5% i 1%

Retinol polecany jest do pielęgnacji cer dojrzałych, z pierwszymi oznakami starzenia oraz trądzikowych. Dzięki właściwościom złuszczającym wygładza powierzchnię skóry, redukuje przebarwienia i odblokowuje pory. Dodatkowo stymuluje produkcję kolagenu w skórze.

Kurację retinolem należy rozpocząć od stężenia 0.20% - 0.25% i stopniowo je zwiększać.

Nacomi Next Level Serum do twarzy Vitamina C 15%

Kosmetyk ten wydobędzie naturalny blask nawet z szarej i zmęczonej cery. Dzięki właściwościom antyoksydacyjnym witaminy C spowolni starzenie się skóry. Dodatkowo wypielęgnuje i wygładzi cerę, jednocześnie wyrównując jej koloryt.

Pielęgnacja dopasowana do potrzeb skóry w połączeniu z systematycznością, to klucz do sukcesu! Zacznij już dziś i ciesz się efektami. Wszystkie przedstawione kosmetyki Nacomi znajdziesz na Minti Shop.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 15:27
Marka Neonail otworzyła swój pierwszy salon w zupełnie nowej aranżacji
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Gallery
Marka Neonail specjalizująca się w produktach do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zmieniła wygląd swoich salonów sprzedaży. W Galerii Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy punkt w nowej aranżacji, gdzie sprzedawane są także kosmetyki do makijażu Neo Make Up.

Neo Nail i Neo Make Up to marki należące do polskiej firmy Cosmo Group. Właśnie został otwarty pierwszy salon sprzedaży w zupełnie nowej aranżacji, gdzie można kupić obie marki – lakiery i produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do makijażu.

Salon w Galerii Wroclavia we Wrocławiu został urządzony w minimalistycznym stylu, w jasnych kolorach z modnym wzornictwem. Powstały w nim dwa spójne światy – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki Neonail, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii Neo Make Up, które również zyskały nową oprawę wizualną.

Jak informuje firma, celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.Nową koncepcję salonu opracowało biuro architektoniczne Forma4U Marcin Karaszowski.

– Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami Neonail i Neo Make Up, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza – mówi architekt Sylwia Słopak-Karaszowska.

Marka Neonail posiada obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad tysiącu miejsc w Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo oraz  w e-sklepie marki.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 11:55
Johnson & Johnson musi zapłacić 45 milionów dolarów odszkodowania w kolejnej sprawie dt. talku
To kolejny cios dla Johnson & Johnson.
Firma Johnson & Johnson i dwie jej spółki zależne zostały uznane za odpowiedzialne za śmierć Theresy Garcia, którą reprezentowała kancelaria adwokacka Dean Omar Branham Shirley. Ława przysięgłych Sądu Okręgowego hrabstwa Cook w Chicago przyznała rodzinie Garcii 45 milionów dolarów odszkodowania. Sprawa toczyła się o uznanie odpowiedzialności firmy za azbest, który znalazł się w używanym przez Garcię talku dla niemowląt.

Proces jest następstwem dwóch wniosków o upadłość firmy Johnson & Johnson, które zawiesiły postępowanie w tej i tysiącach innych spraw dotyczących azbestu i talku. Jury stwierdziło, że przyczyną międzybłoniaka był fakt, że Garcia przez całe życie stosowała puder dla niemowląt Johnson’s Baby Powder i inne produkty na bazie talku. Międzybłoniak to śmiertelny nowotwór błony śluzowej płuc, spowodowany narażeniem na działanie azbestu, który wykryto w niektórych próbkach zasypki talkowej dla niemowląt Johnson & Johnson.

Prawnicy Garcii wykazali, że produkty zawierające talk wytwarzane przez firmę Johnson & Johnson zawierają włókna azbestu. Eksperci wyjaśnili, że codzienne stosowanie i ilość wdychana przez Garcię przez całe życie doprowadziły do jej międzybłoniaka. Zdiagnozowano ją w styczniu 2020 roku, a zmarła w lipcu tego roku.

W maju 2023 r. firma Johnson & Johnson zgodziła się wpłacić 8,9 miliarda dolarów w płatnościach przez 25 lat na rozstrzygnięcie wszystkich obecnych i przyszłych roszczeń dotyczących talku, co stanowi wzrost o 6,9 miliarda dolarów w porównaniu z 2 miliardami dolarów przekazanymi wcześniej w związku ze wstępnym ogłoszeniem upadłości LTL w październiku 2021 r. Johnson & Johnson to nie pierwsza firma, która mierzy się z pozwami w sprawie rakotwórczego talku. W grudniu 2022 roku ława przysięgłych w Kalifornii zdecydowała, że Avon Products Inc. (ówcześnie część Natura &Co.) musi wypłacić ponad 50 milionów dolarów odszkodowania karnego 76-letniej kobiecie. Kobieta ta twierdzi, że przyczyną jej raka był talk użyty w produktach Avon.

Czytaj także: Kolejny cios dla J&J - upadłość została odrzucona przez sąd, a firma wyśmiana na TikToku

W 2020 r. podsądnym stała się marka Revlon: para z Maryland, Laura i Edward McDaniel, wniosła pozew przeciwko Revlonowi w sądzie stanu Nowy Jork. Laura McDaniel, której została w styczniu 2020 r. postawiona diagnoza onkologiczna, twierdzi, że jej choroba jest rezultatem azbestu zawartego w talku stosowanym w kosmetykach Revlonu, gdzie pracował jej ojciec. Dąży do uzyskania 20 milionów dolarów jako zadośćuczynienie oraz 40 milionów dolarów jako odszkodowanie karne. Jej mąż, Edward, domaga się 5 milionów dolarów za cierpienie psychiczne i stratę życiowej partnerki, argumentując, że choroba wynikła z użycia skażonych produktów.

Spółka wygrała zdecydowaną większość dotychczas toczących się procesów sądowych z udziałem ławy przysięgłych związanych z talkiem kosmetycznym i powtarza, że żadne z roszczeń przeciwko Spółce związanych z talkiem nie jest zasadne. Mimo że firma zapewniała, że jej produkty zawierające talk są bezpieczne, w 2020 r. zaprzestała sprzedaży pudru dla niemowląt Johnson’s na bazie talku w USA i Kanadzie, a w 2022 r. globalnie przeszła na gamę pudrów dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej.

Czytaj także: Johnson & Johnson rozważa trzecią próbę ogłoszenia upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2024 03:07