StoryEditor
Producenci
07.07.2022 00:00

Dzieci z Ukrainy pojadą na wakacje dzięki akcji charytatywnej drogerii Natura

Ponad 10 tys. zł trafiło do dzieci z Ukrainy będących pod opieką Domu Dziecka nr 1 z Łodzi. To pieniądze z charytatywnej aukcji zorganizowanej przez drogerie Natura podczas finału konkursu Miss Polonia 2022, a także z wpłat darczyńców do skarbonki Natury na portalu Siepomaga.pl.

W czwartek, 7 lipca, przedstawiciele drogerii Natura gościli w Domu Dziecka nr 1 w Łodzi. To właśnie do będących pod opieką tej placówki dzieci z Ukrainy trafi darowizna w kwocie 10 800 zł. Środki te pochodzą z charytatywnej aukcji kolekcji ukraińskiej projektantki Olgi Solovey, zorganizowanej przez drogerie Natura podczas finału konkursu Miss Polonia 2022, a także z wpłat darczyńców do skarbonki Natury na portalu Siepomaga.pl.

Dzięki tym środkom dwadzieścioro podopiecznych domu dziecka ze szczególnymi potrzebami zdrowotnymi pojedzie na wakacyjny turnus rehabilitacyjny. To kolejna cegiełka pomocy dla potrzebujących z Ukrainy przekazana przez drogerie Natura.

W spotkaniu z podopiecznymi Domu Dziecka uczestniczyły Krystyna Sokołowska – tegoroczna Miss Polonia, Julia Baryga – zdobywczyni tytułu II Wicemiss Polonia 2022, a także Olga Solovey – artystka i projektantka mody z Ukrainy, która dla finalistek tegorocznego konkursu Miss Polonia przygotowała dziesięć ręcznie malowanych ubrań przekazanych następnie na licytację. Dla Olgi spotkanie z dziećmi z jej rodzinnego kraju i możliwość rozmowy z nimi w ojczystym języku miały szczególne znaczenie. Dodatkowo, specjalnie dla podopiecznych Domu Dziecka nr 1 w Łodzi, Olga planuje zorganizować warsztaty plastyczne.

Każde dziecko otrzymało na pamiątkę zdjęcie z autografem Miss Polonia i projektantki. Również dzieci z Ukrainy przygotowały dla gości pamiątkowe obrazki.

Słowa wdzięczności i podziękowania za ofiarowaną pomoc wyraził dyrektor Centrum Administracyjnego Pieczy Zastępczej w Łodzi, Piotr Rydzewski.

– Dzieciaki mają poczucie wyjątkowości. Wasze wsparcie jest na wagę dziecięcego uśmiechu - powiedziała do obecnych na spotkaniu Gabriela Halaczkiewicz z Fundacji DOBROdzieje się, która będzie współorganizowała letni wypoczynek dzieci – powiedział dyrektor Centrum Administracyjnego Pieczy Zastępczej w Łodzi, Piotr Rydzewski.

– W związku z tym, że drogerie Natura były partnerem głównym finału konkursu Miss Polonia, mogłyśmy wziąć udział w tej pięknej inicjatywie i mam nadzieję, że dzięki temu zachęcimy szersze grono do pomocy innym – powiedziała Krystyna Sokołowska podczas spotkania. – Prezentowałyśmy tę piękną kolekcję podczas zgrupowania w Łodzi, a także w trakcie pokazu na gali finałowej. Podeszłyśmy do tego bardzo entuzjastycznie. Ubrania były bardzo piękne i z ogromną przyjemnością je prezentowałyśmy – dodała mówiąc o kolekcji Olgi Solovey.

– Angażujemy się w pomoc łódzkim domom dziecka już od dłuższego czasu. W tę pomoc włączają się także drogerie Natura, za co bardzo dziękujemy – podkreśliła Martyna Dudek z Agencji Impresaryjnej Igo-Art., która jest organizatorem konkursu Miss Polonia

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2024 22:59
Magda Mołek w kampanii Vichy mówi: Ja się dopiero rozkręcam!
Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka, została twarzą marki Neovadiol Vichyfot Vichy
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka telewizyjna, prowadząca dziś autorski kanał z podcastami, będzie promować gamę kosmetyków Neovadiol Vichy i jest twarzą kampanii „Ja się dopiero rozkręcam”. Ideą kampanii jest wsparcie dojrzałych kobiet i pokazywanie, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości.

Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka prowadząca dziś swój własny kanał „W moim stylu” na YouTube, gdzie spotyka się gośćmi i rozmawia o życiu, została twarzą gamy Neovadiol Vichy. W kampanii marki „Ja się dopiero rozkręcam” staje się głosem, który wspiera kobiety pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.

image
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka, youtuberka, podcasterka
Vichy
– Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam – mówi Magda Mołek.

Pielęgnacyjne produkty gamy Neovadiol zostały stworzone wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość.

W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS.

Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2024 08:05
Clarins: 9 na 10 kobiet ma cellulit. Małgorzata Rozenek-Majdan promuje nowy produkt marki
Małgorzata Rozenek-Majdan, ambasadorka marki Clarinswiadomoscikosmetyczne.pl
Małgorzata Rozenek-Majdan została pierwszą polską ambasadorką marki Clarins. Wzięła udział w promocji 8. generacji jej kultowego produktu – balsamu Body Fit Active.

– Jacques Courtin-Clarins, założyciel marki Clarins, w 1956 r. jako pierwszy w kosmetologii użył sformułowania gąbczastość skóry. Od tego czasu tworzył zabiegi i produkty, które pomagają walczyć z cellulitem – przypomniała Beata Dich, szkoleniowiec marki podczas premierowej prezentacji balsamu Body Fit Active, która odbyła się w Sole! Powiśle przy Dobrej 31 w Warszawie.

Od pierwszego Lift Minceur, który powstał w 1995 r. marka Clarins rozwija receptury swoich produktów. Wprowadzona właśnie na rynek już 8. generacja antycellulitowego i ujędrniającego balsamu Body Fit Active to efekt badań działu naukowego Clarins, który ujawnił istnienie i rolę cyklu keratynowego w metabolizmie adipocytu magazynującego komórki odpowiadającej za powstawanie wgłębień na skórze. Jego aktywacja stymuluje spalanie tłuszczu i usuwanie go w postaci ciepła w ramach zjawiska zwanego termogenezą. W procesie tym biorą udział roślinne składniki, w tym organiczny ekstrakt z herbaty matcha, wybrany spośród 117 innych składników jako ten, który o 50 proc. przyspiesza cykl keratynowy. Działa on uzupełniająco z kofeiną pochodzącą z zielonej kawy, która przyspiesza z kolei proces lipolizy - "spalania" tkanki tłuszczowej gromadzącej się na pośladkach i na udach. W duecie oba skladniki zapobiegają magazynowaniu tłuszczu, pomagają wygładzać cellulitowe nierówności – ujędrniają i wygładzają skórę. Krioaktywna konsystencja działa chłodząco i zdejmuje zmęczenie z nóg. 

– Warto zwrócić uwagę na metodę aplikacji produktu nawiązującą do masażu limfatyczego, która jest bardzo istotna we wspomaganiu działania tego produktu i podnosi jego efektywność – zaznaczyła Beata Dich.

– Cellulit ma większość kobiet. Również ja, niezależnie od tego, że intensywnie ćwiczę i dbam o ciało. Największą zaletą tego produktu jest to, że wyraźnie i szybko wygładza i napina skórę, świetnie działa na rejon brzucha – powiedziała Małgorzata Rozenek-Majdan, ambasadorka marki Clarins.

Jako osoba aktywna i mogąca poszczycić się nienaganną sylwetką, Małgorzata Rozenek Majdan, zaznaczyła jednak, że sziałanie każdego kosmetyku powinno iśc w parze z higienicznym trybem życia. Podpowiadała na co kobiety powinny zwrócić szczególną uwagę, by czuć się dobrze, mieć siłę i energię. 

– Musimy się wysypiać. Osiem godzin snu jest naprawdę zbawienne. Bardzo ważne jest nawadnianie się i włączenie w tym celu do diety także elektrolitów. Niezależnie czy robicie trening czy nie, elektorlity mają wpływ na to, jak woda w komórkach się zatrzymuje i wpływają na poczucie znużenia – jesli ich brakuje, męczymy się dużo szybciej. W diecie istotne jest białko w różnej postaci. Ja praktycznie nie stosuję produktów odzwierzęcych. Zbawiennie na organizm działa odstawienie alkoholu, który jest toksyną, powoduje, że ciało puchnie. Kiedy w organizmie znajdują się wypełniacze – puchnie jeszcze bardziej, bo one tym bardziej gromadzą wodę. Alkohol, w moim przekonaniu, jest pierwszy do odstawienia. Jeśli chodzi o aktywność fizyczną, najważniejsza jest ta spontaniczna – wprowadzenie nawyków do codziennego życia takich jak zrobienie 10 tys, kroków dziennie, wchodzenie po schodach zamiast korzystania z windy, przejście się do samochodu, który nie stoi tuż pod pracą czy domem. Suma tych małych kroków jest ważniejsza i korzystniejsza dla metabolizmu niż treningi na siłowni. O tym mówią badania przeprowadzone na bardzo dużej grupie kobiet od 28 do 59 roku życia. Mężczyźni mają nną gospodarkę hormonalną i inne cele polegające na rozbudowie masy mięśniowej. Natomiast dla nas kobiet aktywność spontaniczna jest absolutnie najważniejsza – podkreśliła Małgorzata Rozenek-Majdan.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. kwiecień 2024 13:47