StoryEditor
Producenci
17.11.2022 00:00

Lekki ochronny krem Senelle SPF 50+ UVA UVB PA++++ HEV/IR ze złotą Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Ochronny krem SPF 50+ o ultralekkiej formule zapewniający bardzo wysoką ochronę przed UVA i UVB, światłem niebieskim HEV oraz światłem podczerwonym IR daje efekt długotrwałego nawilżenia, odżywienia i wygładzenia dla każdego rodzaju skóry. Skutecznie chroni przed fotostarzeniem i stresem oksydacyjnym.

Wskaźnik ochrony przeciw promieniowaniu UVA (PPD) w kremie Senelle to aż 37,41. Na uwagę zasługuje fakt, że pH jest fizjologiczne i wynosi 5,2 ±0,2 a cała formuła jest wegańska. Krem mimo że to SPF 50+ jest wyjątkowo lekki, szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości oraz lepkości. Może być stosowany jako element codziennej pielęgnacji lub jako baza pod makijaż.

Wariacja z pigmentem została stworzona z myślą o tych, którzy lubią cieszyć się promiennym wyglądem ale też chcą zniwelować przebarwienia. Krem nadaje efekt blur, czyli subtelnie wygładza i wyrównuje koloryt skóry, nadając jej świeżego i promiennego wyglądu

Łukasz Janiszewski, właściciel marki Senelle Cosmetics:

Wyróżnienie przez jury i złoto w Perłach Rynku Kosmetycznego 2022 są dla nas szczególnie istotne. Jesteśmy nowoczesną i stosunkowo młodą marką, więc docenienie naszych produktów w tak prestiżowym konkursie utwierdza o dobrym kierunku, który obraliśmy i mocno motywuje do dalszego rozwoju. 

Filozofia Pro-Age, którą propagujemy, tworząc produkty, to globalny trend premium, który zyskuje najwięcej na wartości. Potwierdza to wzrost jaki notujemy z roku na rok. Naszą misją jest tworzenie skutecznych rytuałów pielęgnacyjnych dla kobiet. Senelle promuje empatię dla skóry, która jest największym i absolutnie niezwykłym organem. Warto być dla niej dobrym i wyrozumiałym, jednocześnie poświęcając jej uwagę. Warto chronić jej naturalne piękno niezależnie od upływu czasu i zmian, jakie w niej zachodzą. Bez stresu.

Kosmetyki Senelle nie walczą z naturą. Są dostosowane do stylu życia i zmian zachodzących z wiekiem, jednocześnie oferując receptury zachowujące młodość – nawilżanie, odżywianie, regenerację czy wzmacnianie naczynek. Ochrona ciała w duchu pro-age to najlepsze, co można sobie podarować. Chcemy aspirować do pozycji lidera na rynku kosmetyków dla kobiet w segmencie low-premium. Wierzę, że wyróżnienie branżowe, takie jak złota Perła Rynku Kosmetycznego, wpłynie pozytywnie na dalszy rozwój marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.04.2024 16:38
Magdalena Kuś, Paese: Ekologia i opakowania refill to trendy dla branży na przyszłość [Cosmoprof Bolonia 2024]
Zespół Euphora Paese na targach Cosmoprof Worldwide Bologna 2024fot. Euphora Paese
Ekologia jest najważniejszym trendem w branży kosmetycznej, cały sektor idzie przede wszystkim w kierunku rozwiązań chroniących środowisko – uważa Magdalena Kuś, product manager marki Paese. Według niej właśnie to przede wszystkim pokazała ostatnia edycja międzynarodowych targów Cosmoprof we Włoszech.

Ekologia jest czynnikiem, który determinuje działanie firm kosmetycznych i jest głównym trendem przyszłości. To według Magdaleny Kuś, product manager marki Paese pokazała m.in. ostatnia edycja kosmetycznych targów Cosmoprof w Bolonii we Włoszech.

– W tym roku Cosmoprof jasno wskazał nam kierunek, w jakim idzie branża, czyli ekologia, ekologia i jeszcze raz ekologia. Produkty, sposób utylizacji, skład kosmetyków, opakowania – we wszystkich obszarach stawiamy na naturę i troskę o środowisko. Głównym trendem na nadchodzący czas są opakowania z możliwością ponownego uzupełnienia, czyli refill – mówi Magdalena Kuś.

Euphora Paese jest polską firmą. Specjalizuje się w produkcji kosmetyków do makijażu, których uzupełnieniem są wybrane produkty pielęgnacyjne i akcesoria kosmetyczne. Spółka działa w Krakowie, gdzie ma własne laboratoria i zaplecze laboratoryjne. Produkuje także na zlecenie sieci handlowych, m.in. dla Hebe oraz dla innych podmiotów. Swoje kosmetyki eksportuje do 50 krajów świata.

To, jak podkreśla Magdalena Kuś, mobilizuje spółkę do patrzenia na biznes nie przez pryzmat lokalnego a globalnego rynku i śledzenia światowych trendów. Na to z kolei pozwala udział w międzynarodowych targach.

– Dla marek obecnych na rynkach międzynarodowych, targi to świetna okazja na wymianę cennych kontaktów i miejsce wielu inspiracji. Mimo rozwoju technologii i digitalowych narzędzi biznesowych kontakt na żywo to dalej zupełnie inny rodzaj doświadczenia. Zdarza się, że regularnie wymieniam maile z partnerami Paese z drugiego końca świata, a tak naprawdę nigdy nie mieliśmy okazji porozmawiać na żywo. To bardzo cenne, kiedy na evencie branżowym w końcu możemy się poznać, wymienić spostrzeżeniami. To jest jakiś rodzaj integracji i od tej pory nasza współpraca idzie coraz pomyślniej. Uważam, że targi to dalej świetna inicjatywa dla biznesu – mówi Magdalena Kuś.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.04.2024 10:15
Beiersdorf zadowolony z rozpoczęcia roku finansowego 2024
Beiersdorf odnotował satysfakcjonujące dla siebie wyniki w pierwszej części roku finansowego 2024.Shutterstock
Beiersdorf dobrze rozpoczyna rok finansowy 2024. Segment działalności konsumenckiej osiągnął w pierwszym kwartale dwucyfrowy organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 10,0 proc., generując sprzedaż na poziomie 2,2 miliarda euro. Sprzedaż Grupy osiągnęła w pierwszym kwartale 2,6 miliarda euro i wzrosła o 7,3 proc. w ujęciu organicznym.

Marka Nivea – w tym Labello – osiągnęła w pierwszym kwartale organiczny wzrost sprzedaży o 12,6 proc. rok do roku, napędzany zrównoważonymi cenami i wzrostem wolumenu. Kultowa marka Beiersdorfa rozwijała się we wszystkich regionach i odnotowała największy wzrost sprzedaży w Europie (13 proc. w ujęciu organicznym) i na rynkach wschodzących (14 proc. w ujęciu organicznym). Wzrost ten był napędzany kategoriami Sun, Deo i Face Care oraz ciągłym sukcesem gamy produktów Luminous.

Marki Derma Eucerin i Aquaphor odnotowały organiczny wzrost sprzedaży o 10,2 proc. na początku roku finansowego 2024. Kluczowym czynnikiem wpływającym na ten wynik były dobre wyniki działalności Eucerin Sun, szczególnie w Europie. Eucerin wszedł także na rynek pielęgnacji twarzy w USA. La Prairie powróciła do wzrostu w pierwszym kwartale 2024 r., odnotowując organiczny wzrost sprzedaży o 1 proc.. Zmiany w luksusowej marce Beiersdorf nabierają obecnie tempa po trudnych warunkach na rynku zewnętrznym w zeszłym roku. Dalsze przyspieszenie wzrostu spodziewane jest w drugiej połowie roku.

Dział Healthcare, który w dużej mierze obejmuje działalność w zakresie plastrów Hansaplast i Elastoplast, odnotował organiczny wzrost sprzedaży o 1,5 proc.. Głównymi czynnikami wpływającymi na ten wynik były znaczące wzrosty na rynkach wschodzących i w Europie. Na cały rok 2024 Beiersdorf aktualizuje swoje wytyczne dla segmentu działalności konsumenckiej. Obecnie spółka spodziewa się organicznego wzrostu sprzedaży na poziomie 6–8 proc.. Jednocześnie potwierdziła ambicję przekroczenia ubiegłorocznej marży EBIT (po wyłączeniu czynników specjalnych) o 50 pb.

Czytaj także: Nivea przeprojektowuje opakowania i formuły, aby spełnić cele firmy Beiersdorf w zakresie zrównoważonego rozwoju na rok 2025

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 20:25