24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/polscy-producenci-kosmetykow-beda-szukac-innych-ki,69812Rosja jest największym rynkiem wschodnim pod względem konsumpcji kosmetyków. Polska w 2021 r. znajdowała się na siódmej pozycji wśród dostawców kosmetyków do Rosji.
Aldi wprowadza do asortymentu kosmetyki marki własnej Ombra Sun – krem przeciwsłoneczny oraz spray do opalania. Informuje przy okazji, że sprzedaż kosmetyków marek własnych Aldi w stosunku do analogicznego okresu w roku 2021 wzrosła o 30 proc.
Henkel Polska kontynuuje program społeczno-edukacyjny Świat Młodych Badaczy. Inauguracja tegorocznej edycji odbyła się w marcu w Dzierżoniowie. Potem w maju był Racibórz. Kolejne zajęcia będą realizowane w Stąporkowie w dniach 30 maja – 10 czerwca br. Dodatkowo w Warszawie na 28 maja zaplanowano dwa warsztaty: dla dzieci pracowników
Grupa naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego uzyskała naturalny preparat, skuteczny w blokowaniu promieniowania UV. Już jedno posmarowanie się nim może chronić skórę przez cały urlop. Wynalazek jest już opatentowany, trwają poszukiwania inwestora, który sfinansuje dalsze badania oraz produkcję – czytamy na portalu Tokfm.pl
Natura została partnerem głównym konkursu Miss Polonia, w ramach którego wyłoniona zostanie także Miss Polonia Drogerii Natura. Głosy na kandydatki można oddawać na stronie Klubu Natura do 26 maja. Na głosujących czekają niespodzianki.
Firmy coraz bardziej angażują się w działania na rzecz klimatu. Giganci z branży kosmetycznej już od lat prezentują odpowiedzialną postawę brania na siebie odpowiedzialności za skutki swojej działalności. Jednym z nich jest Henkel, który zastał uznany za modelowy przykład dążenia do zero emisyjności. Firma podzieliła się swoimi doświadczeniami z
Foreo ogłosiło, że nie może już dłużej opóźniać wzrostu cen swoich produktów. Szwedzka marka wyjaśnia, że długo zwlekała z wprowadzeniem podwyżek, jakie gwałtowna inflacja i niepewny łańcuch dostaw wymusiły na wielu firmach. Obiecała jednak, że utrzyma dotychczasowe ceny do 1 czerwca. Nie podała, jak po tym dniu wzrosną ceny.
Komentarzy 1
Seniorzy-internauci to grupa coraz bardziej świadoma i aktywna, jeśli chodzi o zachowania online. W zdecydowanej większości korzystają z internetu na co dzień, a przy tym robią zakupy online, także kosmetyczne. Potrzebują jednak wiedzy i edukacji na temat nowych narzędzi cyfrowych. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu „Pokolenie Silvers w
Sieć kosmetycznych sklepów Kontigo poszukuje osób, które są gotowe prowadzić wyspy handlowe pod logo sieci. Równocześnie promuje już istniejące wyspy organizując na nich pokazy makijażu z prowadzone przez stylistę Harrego J, z udziałem modelki i przedsiębiorczyni Sandry Kubickiej.
L'Oréal finalizuje przejęcie marki perfumeryjnej Byredo od brytyjskiego funduszu inwestycyjnego Manzanita Capital, poinformował w środę francuski dziennik Le Figaro.