REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

(fot. materiały prasowe)

„Kontigolive – pierwszy prawdziwy sklep internetowy” – pod takim hasłem sieć sklepów Kontigo reklamuje to, co będzie się działo na jej facebookowym profilu już w najbliższą niedzielę 30 lipca. To pierwsza odsłona innowacyjnego projektu, który ma przybliżyć koncepcję stacjonarnych sklepów Kontigo i przenieść ją jeden do jednego do świata online.  

W niedzielę 30 lipca 2017 r., od godz. 16.00 do 19.00, na profilu Kontigo na Facebooku, będzie prowadzona relacja live z jednego ze sklepów stacjonarnych sieci. Te trzy godziny zostaną wypełnione rozmaitymi wydarzeniami, atrakcjami, które "wciągną" widzów w bezpośrednią relację ze sklepem.

Internauci będą mogli uczestniczyć online w warsztatach makijażu z Harrym J. – oficjalnym wizażystą Kontigo, zobaczą ciekawe nowości, wezmą udział w konkursach i obejrzą wywiad z gościem specjalnym – Red Lipstick Monster, znaną  vlogerką, wizażystką, autorką książek o makijażu. 

Przez trzy godziny, w trakcie transmisji live, będą także obowiązywać duże promocje. Będzie ujawniany specjalny kod rabatowy, z którym przysługuje zniżka aż 40 proc. na zakupy w Kontigo online oraz darmowa dostawa od 60 zł.

Kadr podczas relacji zostanie ustawiony tak, jakby widz wszedł do sklepu. W czasie rzeczywistym będą publikowane opinie, komentarze odnoszące się do prowadzonej akcji. 

– Jest to nowatorski projekt, którego zadaniem jest przybliżenie koncepcji naszych sklepów stacjonarnych i przeniesienie ich w sposób totalny do świata online – mówi Anna Sikora, dyrektor ds. digitalu w Kontigo. – Wszystko dzieje się w niekonwencjonalny sposób, gdyż jednocześnie zachowując ideę sklepu stacjonarnego dedykowanego każdej kobiecie, oraz przybliżając wyjątkową obsługę, która jest jedną z wartości wyróżniających Kontigo, nawiązujemy relację z naszymi gośćmi poprzez medium sklepu internetowego – dodaje Anna Sikora.

Kontigo to sklepy kosmetyczne o profilu typowo kosmetycznym. W sieci działa 10 placówek w Warszawie i okolicach. Kontigo ma także własny sklep internetowy. Sieć należy do Grupy Eurocash.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

3Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~patriciavx 3 15 dni temu

    Najgorszy sklep internetowy jaki kiedykolwiek mogłam sobie wyobrazić. Kontakt z klientem a tak naprawdę brak kontaktu to jakaś porażka. Zamówienie złożone w niedzielę 28.01.2018 r. i do 2.02.2018 r. cisza totalna poza mailem że zamówienie jest przyjęte i kolejny mail że w trakcie realizacji. Oba maile otrzymałam 29.01.2018 r. Czekając naiwnie na jakiś odzew ze strony sklepu postanowiłam 1.02 napisać maila na adres sklepu i o dziwo dostałam odpowiedź na drugi dzień. Niestety mojego zamówienia nie mogli mi wysłać ponieważ jedna z zamówionych rzeczy była uszkodzona i musieli odesłać do producenta i raczej nie będą mieć już jej w sprzedaży. Zrezygnowałam całkowicie z zamówienia i żądam zwrotu pieniędzy który już podobno idzie na moje konto ale po tylu negatywnych opiniach spodziewam się pieniędzy za jakiś miesiąc. Nigdy więcej nie chce słyszeć o tym sklepie i nikomu go nie polecam. Strata czasu a także pieniędzy nie wspominając już o nerwach.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~JAA 2 miesiąc temuocena: 100% 

    O, proszę. Czyli nie jestem osamotniona. Również miesięczny czas oczekiwania. Zerowy kontakt ze sklepem internetowym. Nie wspomnę, iż zamówione kosmetyki miały być prezentem świątecznym... Porażka. Nigdy więcej.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~lila60 1 2 miesiące temuocena: 100% 

    Sklep internetowy to porażka. Mega długi czas oczekiwania na zamówienie. Wcześniej przesyłki w końcu docierały i udawało się nawiązać jakiś kontakt z BOK - ostatnia przesyłka, mimo tego że opłacona nie dotarła do mnie od ponad 20 dni. Brak możliwości połączenia się z BOK - ignorują wszystkie zapytania. Mam obawy czy nie zostałam oszukana i nie straciłam wpłaconych już pieniążków. Nawet jeśli przesyłka w końcu dojdzie, ten sklep powinno się omijać z daleka, z powodu podejścia jego pracowników do klienta. Użyte w artykule stwierdzenie "wyjątkowa obsługa" wywołuje śmiech, gdyż porównując obsługę innych sklepów z obsługą tworu (bo nie nazwę tego sklepem) Kontigo muszę stwierdzić, że faktycznie jest wyjątkowa, choć niekoniecznie w pozytywnym znaczeniu togo słowa.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony