7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
RAPORTY I ANALIZY
HANDEL
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Klient
Rynek
Sieci handlowe
Najpopularniejszym dniem robienia zakupów nie jest już sobota, ale piątek – wynika z badania Proxi.cloud i Uce Research. Eksperci zwracają uwagę na to, że od czasu wprowadzenia niedzielnego zakazu handlu, a następnie wskutek pandemii sobotnie zakupy wyraźnie tracą na znaczeniu. I przewidują, że ten trend utrzyma się w tym roku. Wyjątkiem może być
W obecnej sytuacji ważne jest lojalizowanie klientów. Jendak nie koniecznie musi się ono odbywać poprzez nieustanne stosowanie polityki niskich cen – przekonywał Maciej Kroenke, Strategy& Polska, podczas Retail Trends 2023.
Konsumenci z pokolenia Z i milenialsi robią zakupy w sklepach stacjonarnych niemal równie często jak ci starsi. częściej korzystają jednak z rekomendacji influencerów oraz narzędzi wspierających sprzedaż takich jak wirtualne przymierzalnie. Deklarują też większe przywiązanie do zasad zrównoważonego handlu wynika z raportu Bain & Company i
Dziś Dzień Konsumenta. Dlatego przypominamy, że od 1 stycznia 2023 r. zmieniły się przepisy dotyczące reklamacji. Klienci mogą je składać albo z tytułu niezgodności z umową, albo na postawie gwarancji. To do nich należy wybór ścieżki, przy czym jedna nie ogranicza możliwości skorzystania z drugiej.
Z okazji Światowego Dnia Konsumenta UOKiK oddał w ręce konsumentów nowa wersję portalu prezentującego ich prawa. Zmianie uległa szata graficzna, a treści zostały zaktualizowane. Uwzględniają ostatnie zmiany przepisów, których celem jest lepsza ochrona kupujących, także w świecie cyfrowym.
Postępujący kryzys finansowy ma niebagatelny wpływ na branżę handlową. Konsumenci i konsumentki coraz szczegółowiej planują zakupy i analizują swoje wydatki, a konkurencja między sieciami handlowymi nasila się. Odpowiedź na pytanie, które sieci najczęściej odwiedzają Polacy i ile w nich wydają, można znaleźć w najnowszym raporcie Listonic.
Polacy często kupują produkty przez internet. Aż 80 proc. konsumentów robi w ten sposób zakupy co najmniej raz w miesiącu. Najczęściej zamawiają obuwie, kosmetyki i perfumy – wynika z najnowszych badań Inqiury.
Konsumenci zainteresowani treściami w gazetkach sieci drogeryjnych najczęściej przeglądają publikacje Rossmanna. Druga w kolejności jest siec Hebe, a kolejne to Drogerie Natura oraz Super-Pharm – wynika z najnowszej edycji raportu Retail We Shop przygotowanego przez Blix i Kantar.