29 marca 2023
Sieć Dealz jest nowym najemca Galerii Rumia. Uzupełnił on ofertę obiektu, w którym kosmetyki oferuje już Rossmann, ale także Action, Pepco i Biedronka.
28 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Marka Rituals powiększyła swoją sieć sprzedaży o kolejny, ósmy sklep w Warszawie. Od 29 marca, oprócz Atrium Targówek, Westfield Arkadia, Westfield...
Jak wynika z najnowszego raportu NIQ, konsumenci z pokolenia Z są siłą napędową rosnącej sprzedaży sztucznych paznokci, ale millenialsi i przedstawiciele pokolenia X...
27 marca 2023
20 marca 2023
17 marca 2023
Makijażowe style mogą być różne, ale ich podstawą jest jeden domiujący trend, czyli zdrowa, wypielęgnowana cera. To co w dalszej kolejności znajdzie się na twarzy to...
14 marca 2023
13 marca 2023
9 marca 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Wyposażenie i technologie
E-commerce
Drogerie
Cyfrowe listy przewozowe wydają się być nowym rozwiązaniem technologicznym, które stanie się standardem w branży zarówno kosmetycznej, jak i każdej innej, która przewiduje ecommerce i regularne dostawy do klientów. W tym tygodniu wprowadziła je sieć DM-drogerie markt.
Sieć Super-Pharm Polska poświęciła dużo czasu i pracy, aby pod koniec kwietnia 2022 roku, oddać do użytku swoich klientów aplikację w wersji 2.0. Od razu zapowiedziano, że będzie ona ulepszana i poszerzana o kolejne funkcje. Teraz sieć poinformowała o uruchomieniu wersji 2.2, która od zeszłego tygodnia aktualizuje się już na urządzeniach Apple,
Na wniosek podatników i w dialogu z biznesem Ministerstwo Finansów pracuje nad rozwiązaniami odraczającymi o 2,5 roku obowiązek zapewnienia przez przedsiębiorców współpracy kas rejestrujących online z terminalami płatniczymi – na 1 stycznia 2025 r.
Rossmann od dawna testuje i wprowadza nowoczesne technologie i cyfrowe rozwiązania, które pozwolą mu się definiować jako drogeria przyszłości. Ta wiodąca na polskim rynku sieć drogeryjna wyznacza trendy w wielu obszarach, również w technologicznym. Teraz dzięki współpracy z firmą Samsung może pochwalić się posiadaniem we wszystkich swoich
Dostawcy opakowań coraz częściej wykorzystują elastyczność druku 3D. Ta technologia przyspiesza wczesne etapy projektowania zarówno w przypadku projektu na zamówienie, czy tylko nowego elementu. Pomaga to uniknąć konieczności stosowania wielu form pilotażowych, oszczędzając zarówno czas, jak i koszty.
Dzięki nowych narzędziom będzie można łatwiej i szybciej naliczać np. premie pracownikom Sephora. Zwiększy się także dostępności systemu HR dla wszystkich pracowników – łącznie ponad 1200 osób, w perfumeriach oraz centrali firmy.
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące ich kosmetyki w sklepie stacjonarnym, ale kupują taniej online. Dzięki usłudze mogą pozwolić sobie na zakup zaraz po obejrzeniu produktu. Dla sklepów to zwiększenie wartości
Douglas, we współpracy z hiszpańską firmą perfumeryjną Puig, opracował cyfrowe rozwiązanie umożlwiające dobór zapachów przez pasjonatów e-zakupów.