5 czerwca 2023
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest jedyną firmą z kategorii „drogerie, perfumerie", której przyznano...
2 czerwca 2023
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Wyposażenie i technologie
E-commerce
Drogerie
Douglas, we współpracy z hiszpańską firmą perfumeryjną Puig, opracował cyfrowe rozwiązanie umożlwiające dobór zapachów przez pasjonatów e-zakupów.
Obecny rok zdecydowanie różni się od poprzednich sytuacją gospodarczą i panującymi trendami. Pod wpływem lockdownów duża liczba przedsiębiorców postanowiła w ostatnich miesiącach na dobre przenieść się do internetu. Przez napór nowych firm i marek niemal w każdej branży panuje dziś ogromna konkurencja, której zaradzić może
PickUpWall, czyli automaty do samodzielnego odbioru zamówień złożonych w internetowym sklepie sephora.pl, stanęły już w 23 stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce. Są to kluczowe dla sieci lokalizacje, gdzie poziom zamówień click & collect jest największy. Projekt będzie rozwijany.
Sieć Hebe poinformowała, że zakończyła pracę nad platformą rozwojową dla pracowników EduAkcja. Narzędzie zostało już wdrożone w drogeriach i biurze głównym, a wkrótce będzie także dostępne w centrum dystrybucyjnym.
W drogeriach Natura pojawiły się elektroniczne ekrany do komunikacji marketingowej. Są zdalnie zarządzane z jednego miejsca, co ułatwiło sieci proces zarządzania działaniami marketingowymi.
Raport Mintel „Trendy 2025 – uroda i higiena osobista” przedstawia kierunki rozwoju branży kosmetycznej i oczekiwania konsumentów. Rozdział zatytułowany „Powiększony człowiek” opisuje wpływ technologii i nauki na przyszłe podejście do dbania o zdrowie i urodę. Trendy przedstawione przez ekspertów brzmią jak
Do 2025 r. wszystkie zakłady Loreal osiągną neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Stanie się tak dzięki poprawie efektywności energetycznej i wykorzystaniu w 100 proc. energii odnawialnej. Do 2030 r. zostaną wprowadzone innowacje, aby umożliwić klientom zmniejszenie emisji CO2 wynikającej z użytkowania produktów firmy średnio o 25 proc. w
Od 1 lipca 2021 r. kolejne branże i usługi objęte zostaną obowiązkiem rejestrowania obrotu za pomocą kas fiskalnych on-line – przypomina Ministerstwo Finansów. Należą do nich m.in. salony fryzjerskie, kosmetyczne i kosmetologiczne.