5 czerwca 2023
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest jedyną firmą z kategorii „drogerie, perfumerie", której przyznano...
2 czerwca 2023
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Wyposażenie i technologie
E-commerce
Drogerie
Lidl Polska wprowadza system elektronicznych cenówek (Electronic Shelf Label). Oprócz ceny, zawierają takie informacje o produktach, jak gramatura czy kraj pochodzenia. Rozwiązanie pełni nie tylko funkcję informacyjną – jest ekologiczne i ułatwia pracę pracownikom sklepów.
Amazon ogłosił uruchomienie Amazon Salon. To zakład fryzjerski usytuowany na dwóch piętrach przy Brushfield Street w londyńskim Spitalfields. Spółka testuje w nim technologie przeznaczone dla branży fryzjerskiej, od „przymierzania” fryzur w rzeczywistości rozszerzonej (AR) po technologię „wskaż i naucz się”.
Już 60 proc. konsumentów korzysta z kas samoobsługowych – wynika z danych Nielsena przedstawionych w raporcie podsumowującym 2020 r.
Tylko jeden na czterech mobilnych handlowców uważa, że sprzedając zdalnie, są tak samo efektywni, jak przed pandemią. Według Instytutu Gartnera, cyfrowej transformacji handlu nie da się już jednak zatrzymać, zmiany są nieuniknione.
Innowacyjne podejście do sprzedaży, automatyzacja procesu sprzedażowo-kasowego i jeszcze łatwiejsza obsługa aplikacji Rossmann PL – tak kapituła konkursu Mobile Trends Awards uzasadniła przyznanie głównej nagrody w kategorii „Commerce – rozwój aplikacji”. Rossmann został doceniony za stworzenie w firmowej aplikacji nowej funkcji
PharmaShop24 rozwija sieć automatów z produktami farmaceutycznymi i drogeryjnymi. Sieć liczy już kilkanaście punktów w Polsce. Globalnie automaty vendingowe tej marki dostępne są już w ponad 3 tys. lokalizacji.
Sieć drogerii Hebe chce do końca roku wyposażyć wszystkie swoje sklepy w kasy samoobsługowe – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.
Hebe – w odpowiedzi na rosnące koszty pracy, ale także na działania Rossmanna (który ma już przynajmniej jedno urządzenie tego typu w każdej z 1,5 tys. drogerii w Polsce) – rozpoczyna testy kas samoobsługowych.