REKLAMAKongres Rynku FMCG - baner główny (maj 2019)

Rimmel uruchamia kreatora Cybersmile Wizard - nową platformę sztucznej inteligencji specjalnie zaprojektowaną, aby pomagać i udzielać porad ofiarom cyberprzemocy związanej z wyglądem.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)
Ambasadorzy kampanii Rimmela

Ambasadorzy kampanii Rimmela "Iwillnotbedelated" (fot. FB Rimmel )

Nowa platforma jest częścią kampanii Rimmel przeciwko hejtowi z powodu wyglądu, którą po raz pierwszy zaprezentowano w październiku 2018 roku. Teraz konsumenci marki mogą współpracować ze specjalnym Asystentem Cybersmile, aby znaleźć porady, informacje i możliwość wsparcia w przypadku prześladowania on line z powodu swojego wyglądu zewnętrznego. Nowa technologia ma być bardziej powszechna i intuicyjna.

- Cybersmile Assistant zrewolucjonizuje sposób, w jaki dostarczamy wsparcie użytkownikom internetu na całym świecie, bo pozwoli nie tylko całkowicie wyeliminować czas oczekiwania na nie. Pozwoli nam również na posiadanie infrastruktury, która potencjalnie może pomóc ponad milionowi ludzi każdego dnia - skomentował Scott Freeman, prezes Cybersmile Foundation.

- Chcemy zainspirować ludzi do eksperymentowania i wyrażania siebie poprzez makijaż. Cyberprzemoc związana z wyglądem rośnie, przeprowadziliśmy badanie na ten temat i okazało się, że 57 proc. kobiet nie było w stanie powiedzieć nikomu o swoich doświadczeniach - powiedziała Sara Wolverson, wiceprezes Rimmel Global Marketing w Coty. 

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony