REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

PRODUCENCI I MARKI

 

6 grudnia 2018, 11:38



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Nie tylko niepełnosprawność. Ethics Day L’Oréala to kolejna ze społecznych incjatyw koncernu.

Nie tylko niepełnosprawność. Ethics Day L’Oréala to kolejna ze społecznych incjatyw koncernu. (fot. loreal.com)

W Międzynarodowym Dniu Osób Niepełnosprawnych – 3 grudnia, francuski gigant przedstawił ponownie swoje zobowiązanie dotyczące polityki równości i włączania osób niepełnosprawnych.

REKLAMASdruk - belka w artykułach - grudzień 2018

Ponad 20 lat temu L’Oréal zobowiązał się zatrudnić i włączyć ludzi niepełnosprawnych jako jeden z trzech głównych filarów polityki Różnorodności i Włączania firmy wraz z zapewnieniem równości płci i równego traktowania osób ze wszystkich społecznych, ekonomicznych i kulturalnych środowisk.

- Różnorodność i włączanie to kluczowe wartości strategii L’Oréala. Dla nas tworzenie włączającego i różnorodnego środowiska jest również sprawą dokonań biznesowych, priorytetem human resources i komponentem naszego podejścia odpowiedzialnego pracodawcy – skomentował Jean-Paul Agon, Chairman i CEO koncernu L’Oréal. 

Aby zaznaczyć Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych, L’Oréal świętuje od 3 do 7 grudnia „Diversity Week” („Tydzień Różnorodności”) i przyznaje “Disability Awards” („Nagrody Różnorodności”) – efekt wewnętrznego konkursu skupiającego się na włączaniu ludzi z niepełnosprawnościami, dzieleniu się i promowaniu najlepszych praktyk w tej dziedzinie.

65 projektów na całym świecie, które włączają ludzi  z niepełnosprawnościami

Salony fryzjerskie dostępne w 100 proc., kampanie uświadamiające na temat zdrowia psychicznego, staże dla młodych ludzi z niepełnosprawnościami, tutoriale urodowe w języku migowym - to przykłady z 65 projektów rywalizujących w 10. edycji „Disability Awards” L’Oréala, które zostaną wręczone 7 grudnia.

- Pracownik, który ujawnia swoją niepełnosprawność jest bardziej zrelaksowany i szczęśliwszy w swoim miejscu pracy. Ale muszą być spełnione warunki, aby mówić swobodniej o tym - włączające a nie wykluczające środowisko i menedżerowie, którym zależy – tłumaczy  Margaret Johnston-Clarke, Global VP, Diversity and Inclusion. 
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony