REKLAMA

(fot. materiały prasowe Inter-Vion)

Firma Inter-Vion, dostawca akcesoriów  kosmetycznych, wprowadziła nowe rozwiązania ekspozycyjne do drogerii. Kategoryzacja oferty i prezentacja na nowoczesnym ekspozytorze – jak donoszą właściciele sklepów – powoduje wzrost jej sprzedaży o 30-40 proc.  

REKLAMA

Firmy operujące na bardzo konkurencyjnym rynku kosmetycznym i drogeryjnym poszukują rozwiązań, które wyróżnią ich ofertę w miejscu sprzedaży oraz zwiększą rotację produktów. Jednym ze sprawdzonych sposobów jest uporządkowanie asortymentu, zgromadzenie go na firmowym meblu ekspozycyjnym i odpowiednie zaprezentowanie konsumentom. Po takie rozwiązanie sięgnęła teraz firma Inter-Vion, jeden z największych dostawców akcesoriów kosmetycznych.

Swoją całą ofertę Inter-Vion prezentuje na jednym, kilkumetrowym ekspozytorze, nie jest ona już rozłożona w różnych miejscach w sklepie. Jest to nowoczesne rozwiązanie, podnoszące atrakcyjność drogerii działających na rynku tradycyjnym, z którymi dostawca ściśle współpracuje. Poszczególne produkty zostały podzielone na segmenty: akcesoria do makijażu, do paznokci, do włosów, ozdoby. Każda jest opisana na szczycie mebla. Oddzielają je od siebie ścianki z visualami. Cały mebel jest podświetlony taśmami LED.

Inter-Vion typuje sklepy, w których wprowadza nową ekspozycję. Muszą to być placówki, o powierzchni powyżej 200 mkw. spełniające określone standardy. – Oferta akcesoriów jest dopasowywana do lokalnych potrzeb konsumentów, uwzględnia preferencje, wiek i zasobność portfela – mówi Bożena Czaderska, dyrektor handlowy Inter-Vion. – Wprowadziliśmy to rozwiązanie, aby uatrakcyjnić półkę akcesoriów, uporządkować asortyment ułatwiając konsumentowi wybór, a w konsekwencji zwiększyć obroty na kategorii – dodaje. Do tej pory mebel stanął w pięciu drogeriach. Właściciele sklepów, którzy go wprowadzili przyznają, że sprzedaż produktów Inter-Vion wzrosła o 30-40 proc. Inter-Vion prowadzi rozmowy z kolejnymi detalistami.

Akcesoria kosmetyczne, to kategoria, która w ostatnich latach bardzo się rozwinęła i zwiększyła udziały w sprzedaży drogerii. Jest to spowodowane m.in. dynamicznym rozwojem rynku kosmetyków do makijażu. – Konsument jest wymagający i lubi być zaskakiwany. Koncentrujemy się więc na poszukiwaniu i wprowadzaniu na rynek ciekawych produktów i rozwiązań, dopasowujemy ofertę do panujących trendów. Na tym polega dziś handel, nowości przyciągają się klientów do drogerii – podsumowuje Bożena Czaderska.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 13

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony