StoryEditor
Producenci
11.12.2017 00:00

Ontex inwestuje w fabrykę artykułów higieny osobistej w Radomsku

Panattoni Europe wybuduje fabrykę dla firmy Ontex, belgijskiego producenta artykułów higieny osobistej. Obiekt o powierzchni ponad 26 tys. m kw. będzie zlokalizowany w Radomsku, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (ŁSSE). Budowa startuje jeszcze na początku grudnia, zaś jej zakończenie przewidziane jest na lipiec 2018 r.

Inwestycja firmy Ontex powstanie na ok. 11-hektarowej działce w Radomsku, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (ŁSSE). Fabrykę o powierzchni ponad 26 tys. m kw. podzielono na strefy funkcjonalne – przemysłową (ok. 24 tys. m kw.), na którą składa się hala produkcyjna i dwa magazyny, a także powierzchnię socjalno-biurową, która zajmie ponad 2 tys. m kw. i pomieszczenia techniczne. Start inwestycji zaplanowano na początek grudnia br., zaś jej zakończenie na lipiec 2018 r. Umowa najmu opiewa na 15 lat, a w transakcji pośredniczyła agencja nieruchomości JLL.

Realizowany przez Panattoni Europe zakład produkcyjny dla Ontex będzie pierwszą fabryką tego producenta artykułów higieny osobistej w Polsce. Dotychczas firma obsługiwała region Polski importując produkty z Czech.

- Strategia firmy Ontex, a także zakładany jej rozwój w Środkowej Europie wygenerowały potrzebę zwiększenia możliwości produkcyjnych naszego przedsiębiorstwa w tej części kontynentu - komentuje Charlez Bouaziz, CEO w Ontex.

I dodaje: - Nowa fabryka w Radomsku pomoże zrealizować nasze rozwojowe ambicje, stworzyć miejsca pracy w regionie i zadbać o satysfakcję z naszej stale rozbudowywanej bazy klientów i konsumentów detalicznych w Europie Środkowej i Wschodniej.

Na początek firma zatrudni 170 osób i zainwestuje ok. 40 mln euro. Działka o powierzchni 11 ha pozwoli najemcy na ekspansję obiektu o kolejne ok. 50 tys. m kw. i łączne zatrudnienie do 350 osób.

Fabryka Ontex w Radomsku powstanie w strategicznej lokalizacji dla najemcy – w pobliżu europejskiej trasy E75, łączącej Warszawę ze Śląskiem i będącej częścią autostrady A1.

wiadomoscihandlowe.pl
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 10:21
Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym
Lush pojawił się w Polsce w Lutym 2023 r.fot. Lush
Marka Lush otworzyła swój kolejny salon w Polsce. Wybrała kultowe centrum handlowe, w którym działa m.in. flagowa drogeria Rossmanna.

Kultowa marka Lush znana z naturalnych, wegańskich kosmetyków, otworzyła swój trzeci salon w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami powstał on w łódzkiej Manufakturze. Manufaktura to szczególny obiekt, zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i dobór najemców. Tu swoje flagowe sklepy ulokowały m.in. Rossmann i Sephora. Te placówki także utrzymane są w duchu eko design.

image
Kosmetyki Lush są wegetariańskie i wegańskie
fot. Lush
Nowy sklep Lush został otwarty 5 kwietnia br. Ma powierzchnię 85 mkw. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. Urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Sklep jest podzielony na strefy poświęcone różnym kategoriom produktów: znajdziemy tu kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, w Łodzi można kupić ulubione produkty z archiwów Lush.

Lush to znana na całym świecie marka tworząca kosmetyki wegetariańskie i wegańskie. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii, od początku ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100 proc. wegetariańskie oraz w 92 proc. wegańskie.

Swój pierwszy sklep marka Lush otworzyła w Polsce w lutym 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 18:06
Sensum Mare wspiera walkę z nowotworami skóry
Marka Sensum Mare podkreśla w swojej komunikacji konieczność ochrony przeciwsłonecznej w profilaktyce nowotworów skóryfot. Sensum Mare
Marka Sensum Mare rozpoczęła kampanię edukacyjną na temat profilaktyki chorób skóry wywołanych przez brak ochrony przed nadmiernym promieniowaniem UV. Część środków ze sprzedaży swoich produktów przekazuje na działania stowarzyszenia wspierającego osoby chore na mięsaki i czerniaki skóry.

Nadmierne opalanie, bez ochrony, jest przyczyną przyspieszonego starzenia się skóry. Może także być podłożem do nowotworów skóry. W Polsce co roku diagnozowanych jest wciąż od 3700 do 4000 przypadków czerniaka.

Wiele marek kosmetycznych zwraca ostatnio uwagę w swoich przekazach na znaczenie profilaktyki przeciwsłonecznej, a tym samym przeciwstarzeniowej i przeciwnowotworowej. W tym kierunku idzie także kampania marki Sensum Mare.

W ramach kampanii „Twoja skóra gotowa na lata” marka przekazuje 5 proc. zysku od sprzedaży produktu Algodrops Satin – kremowej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR – na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma. Na stronie internetowej marki produkt kosztuje 169 zł. Na konto Stowarzyszenia wpływa więc 8,25 zł od sprzedanej sztuki.

Czytaj także: DermTech: millenialsi i pokolenie X nie przestrzegają nawyków bezpiecznego opalania

W swoich przekazach marka podkreśla, że stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i  reaplikacja preparatów ochronnych –można znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 11:38