REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

14 kwietnia 2015, 18:47



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Na początku kwietnia w Galerii Biała w Białymstoku otwarte zostało stoisko franczyzowe Golden Rose o wymiarach 240 na 300 cm i wysokości 160 cm.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

Znajduje się na parterze między sklepem Only, a Rossmannem. Otwarciu towarzyszyła loteria, porady wizażystki i liczne promocje.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

2Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Asia17272 2 5 miesięcy temu

    Zgadzam się z Panią Anną, ostatnio byłam przy stoisku ponieważ chciałam wziąć próbki nowego podkładu z oferty. Stoję przy tym stoisku, ekspedientka mnie widzi, nic nie mówi, ani dzień dobry ani cokolwiek...zachowywała się jakby była tam za karę, wszystko aby jak najszybciej, bardzo nieprzyjemna w odczuciu.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Anna. 1 8 miesięcy temuocena: 100% 

    Bardzo niesympatyczna ekspedientka. Niedawno kupilam cień do powiek, mial być biały perlowy. W domu okazało sie, ze jest różowy. Następnego dnia pojechalam z paragonem wymienić cień na właściwy, niestety ekspedientka odmówiła kategorycznie wymiany, powiedziała, ze firma nie wymienia, chociaz produkt był nieotwierany i nienaruszony. Była opryskliwa i arogancka, nigdy nie spotkalam się z tak odrażajacym podejsciem do sprawy. Zostawilłam swój nieudany zakup na stoisku, niestety zamiennika nie otrzymałam. Stoisko będę omijac z powodu bardzo niemilej obslugi. Dziwi mnie, ze firma nie szkoli pracownikow pod względem kultury, chociazby po to by zyskac klientów, a nie tracić.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony