REKLAMA

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

9 maja 2013, 11:20



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

– Zawsze czuję się bardziej pewna siebie z opalenizną stworzoną dzięki St. Tropez – powiedziała Kate Moss, która została globalną twarzą marki. Przyznała też, że używa tych kosmetyków od początku istnienia marki. Michelle Feeney, dyrektor generalna PZ Cussons Beauty, właściciela brandu St. Tropez, zaznaczył, że to, iż gwiazda zdecydowała się na współpracę z marką, potwierdza i przypieczętowuje wysoką jakość produktów.

REKLAMANatura Medica_belka w artykułach_grudzień 2019

Gwiazda jest pierwszą ambasadorką marki St. Tropez. Twórcy kampanii zdecydowali się na klasyczne zdjęcia przywołujące klimat lata w stylu glamour. Ich autorem jest światowej sławy fotograf mody Solve Sundsbo. Fotografie zostały stworzone na potrzeby kampanii informacyjnej w prasie i internecie oraz materiałów POS. Kampania w portalach społecznościowych ma na celu zachęcenie kobiet na całym świecie do tweetowania za każdym razem, gdy użyją kosmetyków tej marki dla uzyskania efektu perfekcyjnej opalenizny. Jednocześnie marka St. Tropez podpowie uczestniczkom zabawy, której główną nagrodą będą dwuosobowe wakacje w St. Tropez, jak zachwycić stylem i szykiem niczym z Riwiery Francuskiej. Polska premiera marki odbyła się w marcu tego roku. Jej dystrybutorem jest firma Optimum Distribution.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony