REKLAMAKongres Rynku FMCG - baner główny (maj 2019)

KONSUMENT i TRENDY

RAPORTY I ANALIZY

 

6 marca 2019, 16:11



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Amerykanki latynoskiego pochodzenia są bardziej zainteresowane wielofunkcyjnymi kosmetykami a Afroamerykanki naturalnymi produktami kosmetycznymi

Amerykanki latynoskiego pochodzenia są bardziej zainteresowane wielofunkcyjnymi kosmetykami a Afroamerykanki naturalnymi produktami kosmetycznymi (fot. Adobe)

Wielokulturowość napędza amerykański przemysł kosmetyczny, podaje Mintel, firma badająca rynek. Z jej raportu wynika, że poszczególne grupy etniczne mają inne upodobania i nawyki kosmetyczne. Amerykanki pochodzenia latynoskiego lubią eksperymentować z nowymi produktami, a Afroamerykanki są bardziej zainteresowane trendami naturalnej urody.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

Zdaniem analityków Mintela, ta różnorodność dobrze wróży branży kosmetycznej, bo dzięki nowym produktom od takich marek jak Fenty Beauty, Kylie Cosmetics i Form, które oferują więcej opcji dla różnych odcieni skóry i rodzajów włosów, istnieje potencjał wzrostu rynku beauty w tym kraju.

- To dobry czas na wielokulturowe piękno w Ameryce. Coraz więcej marek rozwija produkty, które pasują do unikalnych potrzeb konsumentów wieloetnicznych - skomentowała Toya Mitchell, Multicultural Analyst w Mintel.

Jej zdaniem produkty do pielęgnacji z opcją dobrania odcienia i rodzaju kosmetyku na zamówienie są szczególnie obiecujące, ponieważ odpowiadają kobietom, które mają trudności z dopasowaniem swojego koloru skóry lub faktury włosów do oferty na rynku. Różnorodność etniczna mieszkanek USA ma także wpływ na ich upodobania i zwyczaje w sferze beauty.

Dwie trzecie (66 proc.) Amerykanek latynoskiego pochodzenia robi staranny makijaż złożony z wielu elementów, w porównaniu do 51 proc. wszystkich kobiet w USA. Latynoskie kobiety w USA, które lubią się malować, są też bardziej zainteresowane wielofunkcyjnymi kosmetykami (49 proc. w porównaniu do 41 proc. amerykańskich kobiet ogółem), produktami do ciała pod prysznic (36 proc. w porównaniu do 27 proc. wszystkich Amerykanek) i narzędziami pomagającymi wybrać kosmetyk podczas zakupów online (31 proc. kontra 16 proc. Amerykanek ogółem). Z kolei Afroamerykanki są bardziej zainteresowane trendami związanymi z naturalnymi kosmetykami (64 proc. w porównaniu do 45 proc. Amerykanek ogółem).

K-beauty odgrywa coraz większą rolę

Badania Mintel pokazują, że pewne tendencje dopiero dojrzewają na rynku amerykańskim. Jedna na dziesięć kobiet w tym kraju (9 proc.) twierdzi, że jest zainteresowana trendem K-beauty (koreańskimi sposobami dbania o urodę i koreańskimi kosmetykami) i ten odsetek rośnie do 13 proc. osób w wieku 18-24 lat i do 18 proc. u osób w wieku 25-34 lata.

Chociaż połowa (49 proc.) kobiet w USA stosuje jedno- lub dwuetapowy schemat pielęgnacji skóry, trzy osoby na dziesięć (29 proc.)  poświęcają swój czas na trzy lub większą liczbę rutynowych czynności związanych z pielęgnacją skóry. To wskazuje na potencjał rozwoju wielostopniowego koreańskiego schematu pielęgnacji.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony