REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

KONSUMENT i TRENDY

STREFA URODY

Makijaż

 

26 listopada 2018, 12:32



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Rynek podkładów do twarzy dynamicznie się rozwija

Rynek podkładów do twarzy dynamicznie się rozwija (fot. adobe stock)

Nowe odcienie, tekstury, formuły i efekty. Rynek podkładów do twarzy jest stymulowany przez innowacje i jego udział w rynku kosmetycznym nadal rośnie. We Francji aż o 4 proc. w ciągu roku, podaje The NPD Group.

REKLAMASdruk - belka w artykułach - grudzień 2018

Rynek podkładów stanowi jedną  z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii w makijażu. We Francji wycenia się go na 110 mln euro rocznie. Ta hossa jest spowodowana aż 80 nowościami w tej kategorii, które zaprezentowano na rynku francuskim w ostatnim roku, co stanowi liczbę dwa razy większą niż w tym samym okresie rok wcześniej, gdy w ofercie firm kosmetycznych pojawiło się 39 nowych produktów.

Nowe produkty i nowe funkcje

Aby uwieść konsumentki, marki rywalizują na polu innowacyjnych formuł zwierających filtry słoneczne, rozmaite efekty i coraz większą liczbę odcieni. Nowe produkty na rynku pielęgnują skórę w coraz bardziej wyrafinowany sposób i zarazem mają nowatorskie tekstury o coraz dłuższym „trzymaniu się” skóry twarzy, nowych metodach aplikacji i różnorodności odcieni. Ponad 330 nowych kolorów podkładów zostało wprowadzonych na rynek w zeszłym roku w tym kraju. Najlepiej sprzedające się kosmetyki w  tej kategorii we Francji mają co najmniej 15 różnych odcieni. Na przykład paleta Teint Idole marki Lancôme zawiera 40 odcieni a Double Wear Estée Lauder aż 51.

Wybór i personalizacja

Możliwość dobrania odcienia jak najbliższego swojej karnacji to nie jedyne zmiany na rynku podkładów. Ważna jest większa  możliwość wyboru, który cenią sobie klientki.

Według badania The NPD Group podkład w płynie pozostaje ulubioną formułą francuskich klientek. Mimo to nowości intensywnie walczą o swój udział w rynku. Wzrosła na przykład sprzedaż podkładów w żelu (o 211 proc.), musie  (672 proc.) czy sztyfcie (93 proc.)  Nadal największym powodzeniem cieszą się podkłady matowe, naturalne i o "efekcie drugiej skóry". Formuły o dłuższej trwałości też cieszą się zainteresowaniem francuskich klientek.

Innowacje, szeroki wybór i personalizacja to najważniejsze atuty nowych produktów z tej kategorii, w której dużo zamieszania wywołała niedawno nowa marka kosmetyków Fenty Beauty wprowadzona na rynek przez piosenkarkę Rihannę.
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony