StoryEditor
Targi i konferencje
18.04.2013 00:00

Oto zwycięzcy w konkursie Drogeria Roku 2013

Pani Maria Chmielewska – właścicielka drogerii Koliber przy ul. Partyzantów 329 w Bielsku-Białej oraz państwo Stanisława i Janusz Klimczak – właściciele drogerii Firlit przy ul. Długiej 36 w Krakowie, to zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu Drogeria Roku organizowanego przez redakcję „Wiadomości Kosmetycznych”.   

Prestiżowe statuetki Drogeria Roku 2013 wręczyliśmy wczoraj, 17 kwietnia,  podczas uroczystej konferencji w hotelu Novotel w Warszawie. Zwycięzców w dwóch kategoriach sklepów – do 150 mkw. i powyżej 150 mkw. powierzchni sprzedaży – wyłoniło profesjonalne jury złożone z  menedżerów firm kosmetycznych   oraz z ekspertów specjalizujących się w visual merchandisingu, technikach sprzedaży i obsługi klienta, zarządzaniu cenami i zwiększaniu wartości sprzedaży.  W finale znalazło się dziesięć placówek reprezentujących najważniejsze sieci drogerii wywodzące się z rynku tradycyjnego.  Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i finalistom!

Obszerna relacja z rozdania nagród



Dziękujemy Partnerom Ogólnopolskiego Kongresu Producentów i Handlu
„Market Roku i Drogeria Roku 2013”.

Promocja

Promocja

Partner Strategiczny:




ILC

ILC Sp. z o.o. „Wiedza w każdym detalu”.Firma oferuje wsparcie serwisowe na najwyższym poziomie, posiada rozbudowaną sieć partnerską, obejmującą swoim zasięgiem cały kraj. Wiedza, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, owocuje tu produktami najwyższej jakości. ILC dostosowuje do indywidualnych potrzeb klienta systemy centralnego zarządzania asortymentem, cennikami, promocjami, akcjami kuponowymi, planami marketingowymi, czasem pracy czy programami lojalnościowymi.
www.ilc.pl




FARMIO

FARMIO SA to właściciel marki jaj „Farmio wolne od GMO” pochodzących  od kur karmionych paszą wolną od GMO. Współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami i  wyselekcjonowanymi polskimi fermami drobiu, które przestrzegają rygorystycznych norm karmienia kur. Uważamy, że polscy konsumenci powinni mieć możliwość wyboru żywności opartej na składnikach wolnych od GMO.  Doskonale znamy branżę spożywczą i handlową. Mamy  wysokie kompetencje w zakresie produkcji, dystrybucji i marketingu żywności oraz nowoczesne narzędzia analityczne. Współpracujemy z uznanymi ekspertami. Jako pierwszy producent realizujemy pionierską dla całego segmentu jaj  ogólnopolską kampanię reklamową w mediach (telewizji, prasie, internecie).
www.farmio.com

Partnerzy:  




BURNUS

Burnus Polska Sp. z o.o. jest obecna na rynku Polskim od 2000 roku. Firma oferuje szeroką gamę produktów kosmetycznych, chemii gospodarczej, detergentów specjalnego przeznaczenia. Potencjał firmy tworzą uznawane marki takie jak: KAMILL, BURTI, LITAMIN oraz HYCHEM.
KAMILL to jeden z liderów rynku w kategorii „Pielęgnacja dłoni”. Kremy tej marki cenione są wśród konsumentów za wysoką skuteczność w ochronie skóry dłoni. Produkty dostępne są na terenie całej Polski. Firma dociera do najważniejszych sieci handlowych, a także współpracuje z wieloma hurtowniami.




BIELENDA

Bielenda Kosmetyki Naturalne to producent kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Firma istnieje od 1990 roku i od momentu założenia wierna jest idei, która zawarta została w nazwie firmy – tworzeniu najwyższej jakości kosmetyków w oparciu o naturalne surowce i nowatorskie procedury. Umiejętne połączenie osiągnięć współczesnej kosmetologii i biotechnologii oraz wyników badań prowadzonych przez dermatologów, od ponad dwudziestu lat służy najpełniejszemu wykorzystaniu najbardziej wartościowych składników pozyskiwanych z różnych części świata. Wysoką innowacyjność i efektywność produktów Bielenda potwierdzają badania aplikacyjne oraz długa lista nagród branżowych i wyróżnień przyznawanych przez prestiżowe magazyny.
www.bielenda.pl




SENATOR

Firma SENATOR to jeden wiodących producentów artykułów reklamowych wysokiej jakości. Prawie stuletnia tradycja, doświadczenie i znajomość branży BTL na rynkach Europy, Azji i USA stanowią dla SENATORA doskonałą podstawę do tworzenia profesjonalnych i skutecznych nośników reklamy. Długopisy, pióra, teczki konferencyjne oraz porcelana, które tworzą ofertę firmy są zaprojektowane z myślą o późniejszym personalizowaniu ich, dostosowywaniu do indywidualnego charakteru każdej firmy. Znaczną i prężnie rozwijającą się część usług producenta stanowi szeroka paleta technik znakowania. Od trzech lat ofertę firmy uzupełniają także produkty marki koziol, których niebanalny design jest wysoko ceniony w świecie.
Misją SENATORA jest tworzenie perfekcyjnych artykułów reklamowych, których najwyższa jakość i ponadczasowy design pozwolą wesprzeć wizerunek każdej marki.




BELISO

Beliso Sp. z o.o. , od 1995 roku właściciel marki Cece of Sweden – profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Obecnie dystrybucja marki Cece of Sweden obejmuje:
• ponad 2 000 Salonów Fryzjerskich
• ponad 100 hurtowni i sklepów fryzjerskich
• ponad 1 600 drogerii wiodących sieci drogeryjnych

Cece of Sweden to uznane kosmetyki do użytku profesjonalnego, jednak niektóre z serii dostępne są również dla rynku drogeryjnego:
Cece MED – kosmetyki odpowiadające na pięć głównych problemów skóry głowy i włosów, oparte na naturalnych składnikach i wyciągach roślinnych
Cece CARE – kosmetyki do profesjonalnej pielęgnacji różnych rodzajów włosów na bazie jedwabiu
SALON – grupa produktów powstałych z myślą o salonach fryzjerskich, dla drogerii dostępne są tylko wybrane linie serii SALON

Współpracujemy z wiodącymi sieciami drogeryjnymi, oferując fryzjerskie kosmetyki do pielęgnacji włosów klientkom, pragnącym profesjonalnie zadbać o swoje włosy w domu. Obecnie wybrane produkty Cece of Sweden dostępne są m.in. drogeriach: Rossmann, Super-Pharm, Hebe, Laboo, Kosmetria, Vica, Drogerie Polskie.




DR IRENA ERIS

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris jest najbardziej znanym polskim producentem kosmetyków pielęgnacyjnych, funkcjonującym na rynku od prawie 30 lat. Produkuje szeroki asortyment kosmetyków dostępnych w różnych segmentach rynku:

• premium – marki Dr Irena Eris oraz Prostystem Home Care,
• segmencie marek ekonomicznych – Lirene i Under Twenty
• segmencie dermokosmetyków aptecznych – marka Pharmaceris.

Kosmetyki Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris sprzedawane są w około 40 krajach świata. Grupa Dr Irena Eris zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników, produkuje ponad 20 milionów sztuk produktów rocznie, a marka Dr Irena Eris jest jedną z najcenniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Dr Irena Eris w edycji Superbrands 2012 została uznana za najsilniejszą polską markę oraz za najsilniejszą markę kosmetyczną na polskim rynku! Pod koniec 2012 r. została przyjęta do francuskiego stowarzyszenia marek luksusowych – Comité Colbert, gdzie jest jedyną polską marką jedyną marką kosmetyczną nie francuską, obok takich przedstawicieli jak Dior, Chanel, Guerlain czy Givenchy.
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris jest jednym z niewielu producentów kosmetyków nie tylko w Europie, ale i na świecie, posiadającym własne Centrum Naukowo-Badawcze prowadzące bardzo zaawansowane, wyjątkowe w branży kosmetycznej, badania metodą in vitro i in vivo oraz ex vivo.
W swoim dorobku firma ma liczne, własne zgłoszenia patentowe, które przekładają się na najwyższą jakość kosmetyków produkowanych przez firmę.




Brodr. Jorgensen S.A.

Brodr. Jorgensen S.A. to polska firma-córka Brodr. Jorgensen Holding, duńskiej firmy rodzinnej, obchodzącej w tym roku 100 – lecie istnienia na rynku. Brodr.Jorgensen S.A. jest wyłącznym dystrybutorem kosmetyków marek: Gosh Cosmetics, Lumene Finland i Lumene Natural Code, Prestige Cosmetics, Montagne Jeunesse, Geomar oraz wyłącznym licencjobiorcą marek: Jelp- hipoalergicznych produktów dla niemowląt oraz wprowadzonej na rynek w 2010 r. marki specjalizującej się w makijażu konturu oka – Ace of Face. Brodr. Jorgensen S.A. jest czołowym dostawcą kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych do polskich sklepów drogeryjnych. Portfolio marek buduje w oparciu o najwyższą jakość produktu i nowe koncepty produktowe co w połączeniu z partnerskim podejściem do biznesu przyczynia się do rozwoju rynku kosmetycznego w Polsce. Z inicjatywy Brodr. Jorgensen S.A. w 2010 roku powstała sieć „Kosmeteria – Eksperci Urody”, która zrzesza już ponad 190 indywidualnych właścicieli sklepów kosmetyczno-drogeryjnych, działających na teranie całej Polski. Wsparcie konkursu „Drogeria Roku 2013″ jest naturalną konsekwencją zaangażowania firmy Brodr. Jorgensen S.A. w wyznaczanie jakości standardów obsługi klienta na rynku kosmetycznym w Polsce.






JFENZI PERFUME PROFESSIONAL

Jako producent perfum dysponujący własnym zakładem produkcyjnym mamy możliwość wprowadzania na rynek wysokiej jakości perfumy oraz inne kosmetyki zapachowe. Poprzez współpracę z Państwem chcielibyśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i odnieść wspólny sukces.
Stała troska o podnoszenie jakości produktów sprawia, że korzystanie jedynie ze sprawdzonych komponentów z najwyższej półki, ciagły rozwój, nowoczesne technologie oraz kreatywne rozwiązania pozwalają nam byc w czołówce producentów najlepszych perfum.
Wieloletnia działalność na rynku kosmetyki zapachowej pomogła nam opracować spójną i stabilną strategię firmy. Starannie wyselekcjonowana grupa przedstawicieli handlowych zatrudnionych w naszej firmie zapewnia naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Szerokie możliwości produkcyjne oraz elastyczność w działaniu umożliwiają nam nawet opracowanie perfum na indywidualne zamówienie klienta.
Tworzenie perfum to nasza pasja. Jesteśmy pewni, że dzięki temu oraz wartościom, jakie stoją za naszą marką wspólnie osiągniemy sukces.




Verona Products Professional

Verona Products Professional istnieje od 10 lat. Jesteśmy producentem kosmetyków do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała,  kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów oraz produktów perfumeryjnych. Innowacyjność, profesjonalizm, oryginalny design opakowań oraz wysoka jakość w przystępnej cenie to cechy wyróżniające nasze produkty, które dostępne są w ponad 60-ciu krajach Europy, Azji, Afryki i Ameryki. Nieustannie bierzemy czynny udział w najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju i na świecie, błyskawicznie rozwijamy sieć dystrybucji odnotowując wzrosty sprzedaży, wdrażamy nowy asortyment, organizujemy liczne akcje promocyjne oraz prowadzimy wzmożoną aktywność reklamową. Efektem wszystkich tych działań jest przyznanie nam licznych wyróżnień w tym m.in. tytułu Kosmetycznej Firmy Roku 2012, Gazeli Biznesu 2012 czy elitarnej statuetki Polish Exclusive, a tym samym tytułu Ekskluzywnej Polskiej Marki.




MEN ONLY

Men Only to nowa i innowacyjna marka kosmetyków dla mężczyzn. Wyłącznym dystrybutorem jest firma MisterM Sp. z o.o. z Krakowa. Firma MisterM Sp.z o.o. importer, eksporter i dystrybutor art. kosmetycznych i chemicznych z 20 letnią tradycją. Men Only to seria dezodorantów w sprayu, roll-on w szkle i plastiku o formule zapewniającej długotrwały efekt świeżości i 24H ochronę przed brzydkim zapachem(5-7 wariantów zapachowych). Żele pod prysznic Men Only o luksusowej, perfumowanej formule gwarantują znakomite oczyszczenie ciała, skóry głowy i pozwalają na głębokie nawilżenia całego ciała, (5 wariantów).Pianki do golenia zadowolą każdego mężczyznę, najważniejsze, ich delikatny skład niepowodujący podrażnień skóry i znakomicie ułatwiający golenie,(3warianty).Po goleniu Men Only oferuje znakomite wody po goleniu w pięciu wariantach. Zapachy wszystkich produktów Men Only skomponowane są w oparciu o naturalne olejki zapachowe z zielonych owoców, pomarańczy, mandarynek, piżma i drzewa sandałowego.
Równolegle powstała seria nowoczesnych dezodorantów antyperspiracyjnych Men Only 48H. Cztery niesamowite zapachy, innowacyjna i unikalna formuła stopniowego uwalniania zapachu zamkniętego w mikro kapsułkach, pozostawia odzież bez białych lub żółtych zabrudzeń. 0% alkoholu, znakomity dla osób ze skłonnością do uczuleń.
Wszystkie serie kosmetyków Men Only to kosmetyki dla prawdziwych mężczyzn.
Men Only jest Partnerem Ogólnopolskiego Kongresu Handlu i Dystrybucji.
www.misterm.pl.






HARIBO

Historia firmy HARIBO to jedyny w swoim rodzaju bilans sukcesu! Tajemnicą historii sukcesu jest przede wszystkim jakość produktów HARIBO, która przez dziesięciolecia pozostawała na wysokim poziomie i została wielokrotnie wyróżniona. Ponadto HARIBO – w kraju i na arenie międzynarodowej – konsekwentnie buduje potężną sieć sprzedaży i produkcji. Specjalne linie smakołyków, przygotowane z uwzględnieniem upodobań specyficznych dla poszczególnych krajów, również przyczyniły się do międzynarodowego sukcesu HARIBO. Produkty HARIBO są dostępne w Polsce od 1992 roku. W 2002 roku oficjalnie rozpoczęła działalność na polskim rynku firma HARIBO Sp. z o.o. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki i kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
ww.haribo.com/plPL





MODERN EXPO Grupa Modern-Expo – jeden z największych producentów i dostawców gotowych rozwiązań kompleksowego wyposażenia sklepów w Europie.
www.shop-office.pl






Wanzl

Firma Wanzl, obecna na rynku światowym od ponad 60 lat, a w Polsce od roku 1995, jest jednym z wiodących na świecie producentów wyposażenia obiektów handlowych. Oferta firmy obejmuje wózki sklepowe i transportowe, meble i regały sklepowe, systemy wejściowe, stanowiska kasowe, rozwiązania dla magazynów, systemy kontroli dostępu. Wiedza i wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wyposażaniu obiektów handlowych sprawiają, że Wanzl szczyci się wieloma realizacjami nie tylko w sieciach sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych, ale również w sklepach sportowych, odzieżowych, AGD/RTV, dom i ogród, stacjach benzynowych i innych. Wanzl to godny zaufania partner w biznesie.

Produkty
• wózki i koszyki sklepowe na zakupy wraz z wyposażeniem dodatkowym
• systemy wejściowe i wyjściowe (mechaniczne, elektryczne i sterowane elektronicznie)
• systemy regałów sklepowych, systemy ekspozycyjne
• stanowiska kasowe
• wózki transportowe, rozwiązania magazynowe, specjalistyczne kontenery magazynowe
• systemy kontroli dostępu

Usługi
• projektowanie we współpracy z klientem;
• dostawa i montaż wyposażenia sklepowego;
• pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;

 www.wanzl.pl




ART MEDIA PROJEKT Art Media Projekt jest prężenie rozwijającą się firmą, będącą jedynym przedstawicielem NICE – polsko-słowackiej marki produktów z sektora chemii gospodarczej. Firma realizuje szereg działań marketingowych zorientowanych na konsumenta, zapewniających intensywny rozwój marki na rynku polskim. Produkty marki NICE wyróżnia wysoka jakość, nieodbiegająca od standardów czołowych producentów chemii gospodarczej i dbałość o skład chemiczny produktów, spełniający wymogi Unii Europejskiej. Asortyment marki NICE cechuje się dużym wachlarzem wyboru produktów i różnorodnością kompozycji zapachowych. Priorytetem w działaniach Art Media Projekt jest ciągłe ulepszanie jakości produktów marki NICE, zapewnienie wysokiego standardu obsługi, stałego dostępu do materiałów reklamowych oraz platformy zamówień hurtowych ARTHurt i skrupulatne realizowanie planu ustalonego z Klientem.
www.i-nice.pl






BORJOMI Borjomi – naturalna woda mineralna z wyjątkową kompozycją mineralną wydobywaną z wulkanicznych głębin gór Gruzji. Generalny dystrybutor Borjomi w Polsce PiastPoL.
www.borjomi.pl




TEEKANNE Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Grupa TEEKANNE została założona ponad 130 lat temu przez Rudolfa Andersa oraz Eugena Nissle’a, którzy jako pierwsi w 1882 roku rozpoczęli sprzedaż gotowych, zapakowanych, mieszanek herbaty produkowanych z zachowaniem najwyższych norm jakości.
W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. Jako lider w swojej kategorii firma TEEKANNE konsekwentnie stawia na mocne marki i rozbudowuje wiodącą na rynku pozycję poprzez najwyższą jakość produktów, atrakcyjny mix marketingowy i produkty innowacyjne. Gwarancją  sukcesów TEEKANNE są wykwalifikowani i zmotywowani współpracownicy.
www.teekanne.pl






REKOPOL Rekopol Organizacja Odzysku – Jest liderem wśród organizacji zajmujących się recyklingiem i odzyskiem odpadów opakowaniowych na rynku polskim. Założony przez producentów produktów w opakowaniach i producentów opakowań – w najbardziej rzetelny i korzystny sposób realizuje obowiązki ciążące na przemyśle. Rekopol, od początku swojego istnienia, buduje i wspiera system selektywnej zbiórki odpadów, jest organizacją o charakterze non profit, co oznacza, iż środki pozyskiwane od Przedsiębiorców przekazuje na rozbudowę ogólnopolskiego systemu selektywnej zbiórki. Rekopol obecnie współpracuje z ponad 1100 gminami i związkami gmin.  Jednym z wielu działań które Rekopol podejmuje, jest doradztwo i consulting, seminaria oraz kampania Dzień Bez Śmiecenia.
www.rekopol.pl/




RABTROLLEY

RABTROLLEY to marka nowoczesnych wózków sklepowych wykonanych z tworzyw sztucznych. Należy do włoskiej firmy Rabugino, która od blisko 30 lat produkuje specjalistyczne komponenty dla branży samochodowej oraz RTV/AGD.
Wózki RABTROLLEY wyróżniają się kształtem i kolorem, łącząc w sobie niepowtarzalny wygląd, nowoczesność, innowacyjność i elegancję. Kształt wózków oraz materiały z jakich są one wykonane gwarantują bezpieczeństwo zarówno dla użytkowników, jak i właścicieli sklepów, co potwierdzają laboratoryjne badania zgodności z normami UNI EN w zakresie wymiarów, stabilności i odporności na uderzenia, które przeprowadzamy regularnie aby zapewnić niezmiennie wysoką jakość produkcji.
Nasza oferta obejmuje wózki o pojemnościach: 80, 160 i 210 litrów. Oprócz wyrobów standardowych, dostępne są również serie EKO i BIO (zawierające 75% surowca pochodzącego z recyklingu) oraz GLAMOUR (wykonany z transparentnego poliwęglanu o wyjątkowo wysokiej sprężystości).
www.rabtrolley.com







TOSHIBA

Marka Toshiba jest obecna na rynku polskim od wielu lat. Japońska technologia kreująca najnowocześniejsze rozwiązania zapewnia pozycję innowacyjnego lidera w branży HVAC.
Toshiba w swojej ofercie posiada pełną gamę urządzeń klimatyzacyjnych: klimatyzatory mieszkaniowe oraz systemy dla małych i dużych obiektów komercyjnych. Jednostki klimatyzacyjne TOSHIBA serii mieszkaniowej pasują do każdego rodzaju wnętrz dostarczając czyste powietrze dzięki zaawansowanemu systemowi filtracji. Produkty serii komercyjnej charakteryzują się najwyższymi parametrami sprawności energetycznej. Dla dużych obiektów, systemy klimatyzacji VRF oferują wysokie współczynniki sprawności energetycznej, szczególnie przy obciążeniach częściowych (‘part load’) oraz szeroką gamę systemów sterowania z jednoczesnym poszanowaniem środowiska naturalnego. Systemy klimatyzacyjne Toshiba dystrybuowane są za pośrednictwem sieci autoryzowanych dealerów. Wspólnie zapewniamy pełna obsługę od doradztwa technicznego i projektowania, dostawę urządzeń po obsługę serwisową. Oferta produktowa Toshiba obejmuje:

• pompy ciepła powietrze-woda Estia
• klimatyzatory split i multisplit
• systemy VRF – SMMSi
• systemy sterowania
• rekuperatory
Pełna oferta oraz wszelkie szczegóły techniczno-handlowe dostępne na naszej stronie www.toshiba-hvac.pl





AMAZIS Amazis.net specjalizuje się w wyłącznym dostarczaniu na polski rynek win jakościowych spokojnych oraz musujących pochodzących z południowych Moraw – jednego z najbardziej docenianych regionów winiarskich na świecie.
www.amazis.net




WYJĄTKOWY PREZENT

WyjatkowyPrezent.pl – poznaj nas i dowiedz się wszystkiego o najbardziej innowacyjnych metodach motywowania pracowników, budowania trwałych relacji biznesowych i wsparcia sprzedaży. Ponad 800 pomysłów na prezenty na terenie całego kraju, jak Lot Szybowcem, Jazda Lamborghini i Dzień w SPA. Imprezy integracyjne i unikalna platforma punktowa – wszystko to sprawia, że zaufało nam już 2000 klientów firmowych. Od prawie sześciu lat zamieniamy marzenia na wspomnienia i robimy to z pasją. Wejdź na www.wyjatkowyprezent.pl/dla-firm/ i dowiedz się więcej.





RASTER

Firma Raster od 20 lat działa w branży poligraficznej i reklamowej. W przeciwieństwie do typowych producentów z branży nie ograniczamy swojej działalności do wąskiej specjalizacji. Nowoczesne technologie i park maszynowy jakim dysponujemy pozwoliły nam na stworzenie szerokiej oferty, w której każdy klient znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Jesteśmy producentem naklejek wypukłych pokrywanych żywicą, magnesów reklamowych, notesów magnetycznych, breloków i wydruków trójwymiarowych na folii soczewkowej.

Obecnie wprowadzamy na rynek absolutną nowość – emblematy MULTISTICK . Ich innowacyjne właściwości umożliwiają wielokrotne przyklejanie i odklejanie do dowolnego podłoża (metal, szkło, tworzywa sztuczne, drewno, ceramika i skóra). Przy odklejaniu nie brudzą i nie pozostawiają śladów. Można wykorzystywać je zarówno do produkcji drobnych gadżetów reklamowych jak i dużych plakatów informacyjnych. Przy zastosowaniu emblematów MULTISTICK kampanie reklamowe realizowane w punktach sprzedaży detalicznej są łatwiejsze i tańsze do przeprowadzenia.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą  na stronie www.raster.eu




CHARTIER CHATIER POLSKA powstał w 1996 roku i od samego początku wyróżnia się profesjonalną nutą zapachową w swoich produktach. Zastosowanie najbardziej wartościowych komponentów spowodowało uznanie konsumenta. W swojej ofercie posiadamy ponad 350 nut zapachowych inspirowanych najnowszymi trendami. Najwyższy standard i estetyka to główne filary na których opiera się działanie firmy, która zawsze dostosowuje się do potrzeb klientów. W 2009 roku firma nawiązała ścisłą współpracę z firmą NANO ACTIV która zapoczątkowała rozwój nanotechnologii w naszych produktach kosmetycznych.
Wszystkie te zmiany spowodowały powstanie w 2012 roku własnego działu handlowego, którego największym celem jest świadczenie profesjonalnego serwisu. We wrześniu 2012 roku firma Chatier Polska zrezygnowała ze współpracy z firmami EXIM I TIAMO.
Partner Gali Drogeria Roku i Market Roku 2013.
www.chatier.pl






PASJA Grupa Dobrych Trenerów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów biznesowych we wrześniu 2004 roku powstała firma PASJA Grupa Dobrych Trenerów.
Od tego czasu z dużym powodzeniem i sukcesami prowadzimy działalność szkoleniową, doradczą i projektową, dostarczając najwyższej jakości usług w zakresie warsztatów szkoleniowych, treningów interpersonalnych oraz projektowania i aranżacji przestrzeni handlowych.

Do tej pory z zakresu Merchandisingu zrealizowaliśmy projekty doradcze w obszarze:
- Tworzenia książek standardów
- Doboru asortymentu dla sklepu
- Opracowań strategii cenowych
- Koncepcji wyróżniania produktów w sklepie

Zakres szkoleń i warsztatów prowadzonych przez PASJĘ z dziedziny Merchandisingu:
- Nowoczesny Merchandising
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Obsługa klienta – skuteczny sprzedawca
- Efektywne zarządzanie sklepem






Kwiatowisko

„Kwiatowisko” to miejsce tworzone z pasją.
Tworzymy wyjątkowe dekoracje zgodne ze stylem wnętrza, nawiązujące do rodzaju prowadzonej działalności, czy też tematu imprezy, zwracając szczególną uwagę na jakość, trwałość i użyteczność kompozycji.
Zachęcamy do współpracy wszystkich, którzy poprzez kwiaty pragną podkreślić  prestiż swojej firmy, stworzyć miejsca pracy przyjazne pracownikom czy niezapomniany klimat organizowanych imprez.





Grupa Pernod Ricard

Grupa Pernod Ricard nieustannie rozwija się poprzez wzrost organiczny jak również akwizycje wzmacniające portfolio, z których najważniejsze to zakup Seagram (2001r.), Allied Domecq (2005r.) oraz Vin&Sprit (2008r.). W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań (później Wyborowa S.A.), a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek dla ekspansji międzynarodowej. W 2008 roku podczas integracji z V&S, do portfolio Pernod Ricard w Polsce dołączyły kolejne lokalne marki wódki, takie jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Od października 2011 roku firma wyodrębniła dwa niezależne oddziały. Jednym z nich jest Pernod Ricard Polska, Oddział Wyborowa S.A. w Warszawie, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów Pernod Ricard na ryku polskim. Obecnie na polskim rynku firma jest jednym z dwóch największych graczy w kategorii mocnych alkoholi importowanych. Koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych. Chcemy odegrać wiodącą rolę w branży alkoholowej w Polsce poprzez oferowanie światowej klasy produktów i wysokiej jakości usług naszym Klientom, tworzenie satysfakcjonującego i atrakcyjnego środowiska pracy dla pracowników oraz wyznaczanie standardów etycznych w biznesie. Naszym celem jest kontynuowanie zrównoważonego wzrostu opartego na bardzo dobrym portfelu uzupełniających się wzajemnie marek i zmotywowanym, utalentowanym zespole.




Super Power

Super Power jest najstarszą polską firmą zajmującą się pirotechniką widowiskową. Firma zajmuje się sprzedażą pirotechniki widowiskowej dla amatorów i profesjonalistów oraz organizowaniem profesjonalnych pokazów. Obecnie do obsługiwanych przez nas firm należą między innymi: Carrefour, Eurocash, Eko, Polomarket czy E.Leclerc.  Super Power jest też współzałożycielem i członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Importerów i Dystrybutorów Pirotechniki EUFIAS.




Słoneczna Tłocznia

Słoneczna Tłocznia producent naturalnie mętnych soków NFC* klasy PREMIUM tłoczonych wyłącznie ze świeżych owoców i warzyw poprzez wyciśniecie soku z tkanki, pasteryzowane w niskich temperaturach, bez obróbki enzymatycznej i klarowania,  dzięki czemu zachowują znaczną część składników bioaktywnych, pektyn i witamin. Soki Słonecznej Tłoczni charakteryzują się bogatym aromatem oraz naturalną mętnością, a barwa soku zbliżona jest do barwy owoców i warzyw.

Zobacz poprzednie edycje:

Drogeria Roku 2012
Drogeria Roku 2011


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
12.04.2024 11:33
Anna Oborska, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego: Polskie firmy to czarny koń Cosmoprof Bologna
Anna Oborska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego (z lewej) i Agnieszka Sobkowiak, manager ds. komunikacji i PRfot. PSPKD
Polskie firmy zaskakują liczbą stoisk, kreatywnymi pomysłami i szeroką ofertą produktów kosmetycznych. Świadkami ogromnego zainteresowania polskimi markami i produktami byli w tym roku przedstawiciele administracji publicznej. Mamy nadzieję, że zaprocentuje to jeszcze większym wsparciem dla rozwoju eksportu w sektorze kosmetycznym – mówi Anna Oborska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego podsumowując targi Cosmoprof Worldwide Bologna 2024, w których uczestniczyło blisko 180 firm z Polski.

Z jakimi wrażeniami wróciłyście Panie z tegorocznych targów Cosmoprof w Bolonii?

Cosmoprof Bologna to największe targi kosmetyczne na świecie i jednocześnie miejsce obowiązkowej obecności dla wszystkich osób, które chcą czuć puls kosmetycznego biznesu.

Są tu dostawcy, dystrybutorzy, przedstawiciele administracji z wszystkich krajów UE, organizacji otoczenia biznesu, media i klienci.

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego reprezentowałyśmy we dwie. Razem z Agnieszką Sobkowiak odbyłyśmy szereg spotkań z polskimi firmami, spośród których liczne są naszymi firmami członkowskimi. Udział w targach Cosmoprof z perspektywy organizacji branżowej, to możliwość podtrzymania trwających od lat kontaktów z polskimi firmami, w tym firmami członkowskimi PSPKD, a także okazja do nawiązania nowych relacji.

Organizatorzy na tegoroczną edycję oddali do dyspozycji wystawców 200 tys. mkw. Targi odwiedziło blisko 250 tys. osób z ponad 150 krajów. Z roku na rok rośnie zarówno liczba wystawców, liczba reprezentowanych rynków, jak i gości.

Bo choć lata pandemii w wielu sferach prowadzenia biznesu wprowadziły liczne zmiany organizacyjne z optymalizacją w tle, to potwierdziły jednocześnie: kontakty osobiste są w biznesie kosmetycznym kluczowe. A możliwość bezpośredniej rozmowy i obejrzenia produktów będą zawsze bardziej efektywną drogą dotarcia do klienta niż najlepszy katalog. Polskie firmy uczestniczące w targach Cosmoprof budują wizerunek i rozpoznawalność swoich marek a także całej polskiej branży kosmetycznej.

Jak wypadły polskie firmy?

Polskie firmy to tradycyjnie już czarny koń Cosmoprof Bologna. Zaskakują liczbą stoisk, kreatywnymi pomysłami i szeroką ofertą produktów kosmetycznych, opartych o surowce naturalne i odkrycia biotechnologii. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich produktów jest środowisko – to ma przełożenie tak na składy produktów, jak i ewolucję opakowań.

W Bolonii polskie stoisko wystawiła Polska Agencja Inwestycji i Handlu. Udostępniła ona przestrzeń do ekspozycji produktów i prowadzenia rozmów licznym polskim markom, które nie dysponowały własnymi stoiskami. Liczba odwiedzających to stoisko gości była tak duża, że warto w przyszłym roku pomyśleć o jego utrzymaniu i powiększeniu, bo jest ono szansą dla firm dysponujących mniejszym budżetem.

Zainteresowanie polskimi produktami kosmetycznymi, którego świadkami byli pracownicy PAIH oraz przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju i Technologii, to także ogromna wartość, bo choć branża produktów kosmetycznych od lat zaliczana jest do priorytetowych sektorów polskiej gospodarki i jej dedykowane są liczne programy pomocy publicznej, to jeśli ta branża w takim środowisku zyskuje swoich ambasadorów wśród przedstawicieli administracji publicznej, to będzie to procentować w przyszłości.

Jakie trendy dało się zauważyć w prezentacji marek i produktów?

Żadnym zaskoczeniem nie jest nasze poczucie, że wiodącymi trendami są naturalność i ekologia. Na tych dwóch filarach koncentruje się dziś cały świat, a Unia Europejska – w sposób szczególny. Nie mają tu zaległości także polscy producenci.

Czy branżowe targi są nadal dobrym miejscem do robienia biznesu?

Targi są miejscem dla biznesu doskonałym. Bo jak w soczewce skupia się tu zarówno środowisko tradycyjnie kojarzone z biznesem – producenci i dystrybutorzy, jak i liczni inni gracze otoczenia biznesu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
08.04.2024 09:25
Justyna Żerańska, Kosmetyczni: Eksport to coraz lepiej przemyślany kierunek działalności polskich firm
Od lewej: Joanna Wawer, Justyna Żerańska, Monika Świt-Popławska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznegofot. Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Kosmetyczni
Eksport kosmetyków to coraz lepiej przemyślana i profesjonalnie traktowana gałąź działalności firm kosmetycznych – mówi dr Justyna Żerańska, dyrektorka generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego podsumowując tegoroczne targi kosmetyczne Cosmoprof w Bolonii, na których wystawiło się blisko 180 firm z Polski. Związek prowadzi rozmowy z rządem na temat dofinansowania działań eksportowych firm kosmetycznych w najbliższych latach. Na razie nie wiadomo, kto i na jakich zasadach, będzie mógł ubiegać się o unijne fundusze.

Jakie są Wasze ogólne wrażenia z targów, czy przybywa wystawców i gości? Czy dopisali biznesowi klienci, kupcy?

Gdyby to związek był organizatorem tegorocznego Cosmoprof, na pewno bylibyśmy usatysfakcjonowani frekwencją. Hale targowe wypełnione były uczestnikami i zwiedzającymi, mimo tego, że edycja 2024 nie przebiła tych przedpandemicznych pod względem liczby odwiedzających. Przywiozłyśmy naprawdę dużo pozytywnych wrażeń – miałyśmy bardzo intensywny czas i wiele dobrych spotkań. Nigdzie w innym miejscu nie mogłybyśmy porozmawiać z tak wieloma załogami naszych firm członkowskich, więc starałyśmy się maksymalnie wykorzystać dni obecności w Bolonii. 

Czytaj także: Blisko 180 firm kosmetycznych z Polski na Cosmoprof Bologna 2024

Czy dało się zauważyć jakieś wiodące trendy, jeśli chodzi o prezentacje produktów, marek? Jakie?

Bolonia to miejsce, w którym liczba nowych, wschodzących trendów kosmetycznych na metr kwadratowy powierzchni wystawienniczej jest naprawdę ogromna, więc nie sposób wymienić wszystkich nowinek. Każdy wystawca przyjeżdża do Włoch ze swoimi topowymi premierami produktowymi – bez względu na to, czy są to kosmetyki białe, kolorowe, opakowania, etykiety itd. Innowacjami zapewne pochwalą się i podzielą same firmy. Ich pomysłom, kreatywności nie było końca. Za moment kolejne targi, tym razem prezentować się będą dostawcy surowców, a producenci pojadą po nowe trendy i inspiracje. Warto więc udać się  na InCosmetics.

Jak wypadły polskie firmy? Co przede wszystkim prezentowały, ale i jakich inspiracji szukały?

Wszyscy możemy być dumni z przygotowania polskich firm do tegorocznego Cosmoprof. Jeździmy do Bolonii od 2012 r., więc obserwujemy, jak ewoluują postawy polskich wystawców. Jesteśmy licznie obecni na tej imprezie, jesteśmy widoczni, jesteśmy otwarci i przygotowani do rozmów z kontrahentami. Co równie ważne – relacje potargowe udowadniają, że każdy wystawca wcześniej świetnie przeanalizował swoje potrzeby, zainteresowanie konkretnymi rynkami czy kanałami sprzedaży i większość konsekwentnie realizowała postawione sobie cele. Eksport kosmetyków to coraz lepiej przemyślana i profesjonalnie traktowana gałąź działalności firm kosmetycznych.

Czy targi są nadal dobrym miejscem do nawiązywania kontaktów, wymiany opinii, robienia biznesu?

Absolutnie tak. I to jest niezmiennie najsilniejszy magnes marki „Cosmoprof”. W tym biznesie spotkania f2f są po prostu kluczowe, a Bolonia to skrzyżowanie kluczowych kosmetycznych dróg handlowych. Są tu wszyscy – producenci kosmetyków i opakowań, dystrybutorzy, retailerzy, mali przedsiębiorcy z najdalszych zakątów globu, przedstawiciele mocnych marek e-commerce. Naprawdę można to znakomicie wykorzystać do przeprowadzenia wielu obiecujących rozmów w ciągu zaledwie kilku dni. A to, co na targach, to zaledwie początek. Jeszcze długo po powrocie firmy będą pracowały na zebranie owoców z wysiłków poczynionych w Bolonii.

Jakie tematy przewijały się w Waszych rozmowach z osobami z branży, na co zwracali uwagę przedsiębiorcy? 

Pojechałyśmy w  tym roku do Bolonii przede wszystkim po to, by wsłuchać się w potrzeby eksportowe firm. Zobaczyć, jak – przy braku rządowego wsparcia finansowego w tej edycji targów – poradziły sobie z przygotowaniem stoisk i zespołów do targów. Firmy weszły z nami w ten dialog, dzięki czemu lepiej rozumiemy, jakie są najaktualniejsze potrzeby małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, gdy mowa o wspieraniu przedsiębiorców w eksporcie kosmetyków znad Wisły za granicę. Odebrałyśmy też dużo pozytywnych komentarzy dotyczących pracy naszej organizacji. To też bezcenne doświadczenie, przywiezione z Cosmoprof.

Czy branża będzie miała okazję uczestniczyć w targowych imprezach na świecie – czy jest pewność dotacji na rozwój eksportu?

Wg naszych informacji z Ministerstwa Rozwoju i Technologii branża kosmetyczna będzie objęta programem BRAND HUB< powiązanym z Programem Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (FENG), działanie 2.26. Jednak nie wiemy, dofinansowań w jakiej wysokości możemy się spodziewać, na jakich warunkach, kto będzie się mógł ubiegać o te pieniądze. Prowadzimy w tej sprawie rozmowy zarówno z MRiT, jak i PAIH i PARP.

Czytaj także: Branża kosmetyczna wśród kluczowych sektorów ze wsparciem eksportu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 09:43