Handel
Impulsywne zakupy online to palący problem dla sporej liczby konsumentów i konsumentek.

E-commerce SimplicityDX: prawie połowa konsumentów przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy dokonała impulsywnego zakupu w sieci Około połowy uczestników ankiety przeprowadzonej przez SimplicityDX przyznało, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy zdarzyło im się zrobić impulsywny zakup online. Ten odsetek był jeszcze wyższy w przypadku zakupów dokonywanych za pomocą platform mediów społecznościowych. Działanie pod wpływem chwili okazało się niekorzystne, ponieważ niemal 60 proc. respondentów wyraziło żal z powodu takich decyzji. 10.04.2024

Sklepy online są coraz istotniejszym kanałem sprzedaży.

E-commerce FM Logistic: W 2027 roku co czwartą złotówkę wydamy online Nowoczesny nabywca ceni sobie możliwość wyboru i aktywnie z niej korzysta. Zakupy dokonujemy już nie tylko w tradycyjnych sklepach czy przez internet, ale również za pośrednictwem aplikacji mobilnych oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo, jak wynika z badania "Łańcuch dostaw omnichannel. Tworzenie harmonijnych doświadczeń klienta" przeprowadzonego przez FM Logistic, jako klienci pragniemy decydować o tym, w jakim kanale ... 10.04.2024

Notino otwiera nowoczesny magazyn pod Łodzią. Pachnące paczki dotrą do klientów jeszcze szybciej. Artykuł sponsorowany

Hurt i dystrybucja Notino otwiera nowoczesny magazyn pod Łodzią. Pachnące paczki dotrą do klientów jeszcze szybciej. Notino to jedna z największych sieci sklepów internetowych z asortymentem kosmetycznym, perfumeryjnym, jak również akcesoriami dla dzieci itp. Dążenie do dzielenia się pięknem, wysublimowana oferta produktów w dobrej cenie to wyznaczniki marki i jednocześnie zobowiązanie dotrzymania wysokiej jakości. Nowy magazyn pod Łodzią otwarty przez markę ma sprzyjać jeszcze lepszemu dotarciu do klientów. Czy uda się realizować ... 10.04.2024

Galerie handlowe napędzają sprzedaż w internecie, wg. badania zrealizowane przez GfK.

E-commerce GfK: Obiekty handlowe wspierają sprzedaż w internecie? Tak, 10 proc. wizyt łączy zakupy tradycyjne z działaniami omnichannel. Sklepy umiejscowione w galeriach handlowych, które włączają się w strategie omnichannel, odznaczają się znacznym wskaźnikiem konwersji. Oznacza to, iż duża część klientów odwiedzających te punkty dokonuje zakupów podczas swojego pobytu. Z raportu „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych”, opracowanego przez agencję GfK i wspieranego przez Polską Radę Centrów Handlowych, wynika, że w większości kategorii ... 08.04.2024

Farmaceuci i właściciele aptek alarmują, że utrzymanie w mocy nowych regulacji grozi dalszym spadkiem liczby aptek.

Apteki Z polskiego krajobrazu giną apteki — już 2000 punktów od 2018 r. Od 2018 roku, czyli od czasu ostatnich wyborów samorządowych, Polska straciła 2000 aptek. Województwo dolnośląskie znajduje się na czele listy regionów, gdzie apteki zamykają się najczęściej, a następnie są łódzkie i podkarpackie. Dostępność aptek, a co za tym idzie, dostęp do leków i innych produktów niezbędnych dla zdrowia i życia, ma kluczowe znaczenie dla jakości życia mieszkańców. Jeżeli obecny trend ubytku ... 02.04.2024

Także w polsce perfumerie Douglas mają rozwiązania kreujące wyjątkowe doświadczenia. Oferują zabiegi, usługi i porady. Na zdjęciu Dauglas w warszawskiej Galerii Mokotów

Perfumerie Global Retail Innovations 2024: Douglas został doceniony za kreowanie wyjątkowych doświadczeń. Są też inne firmy z branży beauty Flagowy sklep Douglasa w Dusseldorfie tworzy wciągające doświadczenie wokół tematu piękna i zachęca klientów do nawiązania kontaktu z marką – uznali eksperci grupy Ebeltoft, która przygotowała raport Global Retail Innovations 2024, prezentujący najbardziej inspirujące przykłady innowacji w handlu z całego świata. Oprócz globalnej sieci perfumeryjnej znalazło się w nim również kilka lokalnych firm z branży beauty. 29.03.2024

15. kwiecień 2024 10:42