StoryEditor
Producenci
01.12.2017 00:00

J&J zachęca start-upy do tworzenia cyfrowych rozwiązań urodowych

Koncern Johnson & Johnson ogłosił konkurs Digital Beauty QuickFire Challenge. Ma on zachęcić start-upy do tworzenia nowatorskich, przyszłościowych rozwiązań w zakresie cyfrowych rozwiązań dla branży urodowej. Ich  celem ma być zapewnienie konsumentom na całym świecie lepszych wyników w zakresie pielęgnacji skóry.

Zwycięzca konkursu otrzyma do 50 tys. dolarów dofinansowania na ulepszenie swojego produktu w kierunku komercjalizacji. Oprócz finansowania, firma Johnson & Johnson Innovation zapewni zwycięzcom dostęp do sieci ekspertów oraz roczną współpracę. Zwycięzcy będą też mogli zaprojektować i wykonać jedną darmową inicjatywę badawczą.

– Prawdziwa innowacja nie tylko ulepsza jakość produktów i efekty ich stosowania. Kwestionuje samą definicję pielęgnacji skóry – twierdzi Sebastien Guillon, prezes firmy Global Beauty należącej do Johnson & Johnson Consumer. – Dostępne są wciąż nowe rozwiązania technologiczne. Chcemy zidentyfikować najbardziej obiecujących partnerów, z którymi będziemy mogli współtworzyć znaczące rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry.

The QuickFire Challenge to inicjatywa, która  ma na celu udostępnienie przełomowych rozwiązań w zakresie nauki i zdrowia, by zachęcić studentów, przedsiębiorców, naukowców i firmy rozpoczynające działalność do prac nad innowacjami. Mają one objąć trzy obszary:

  1. Narzędzia, które umożliwią konsumentom dokonywanie świadomych wyborów dotyczących pielęgnacji skóry – pozwalające w domu ocenić stan skóry i pomagające w wyborze najlepszych produktów.
  2. Rozwiązania, które pomogą zarządzać zdrowiem skóry przez konsumentów, poprzez monitorowanie takich czynników jak zanieczyszczenia, promieniowanie UV i biomarkery skóry.
  3. Technologie cyfrowe lub urządzenia zwiększające skuteczność terapii w celu poprawy zdrowia skóry u konsumentów z trudnymi problemami, takimi jak trądzik, fotostarzenie i egzema.

– Poszukujemy innowacyjnych urządzeń i rozwiązań technologii cyfrowej, aby to co w tej chwili niewidzialne dla konsumentów, uczynić dla nich widocznym, tak by mogli sprostać najtrudniejszym wyzwaniom w zakresie pielęgnacji skóry – powiedziała Naomi Furgiuele, wiceprezes działu Global Face and Sun R & D, Johnson & Johnson Consumer. – Mamy nadzieję, że łącząc nasze doświadczenia z pomysłami osób i firm spoza naszych struktur, będziemy w stanie wspomóc konsumentów w budowaniu ich preferencji, pozwoli na lepszą personalizacje pielęgnacji i zbuduje ich lojalność.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.04.2024 16:33
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay. Będzie propagował ochronę UV
Jannik Sinner, włoski tenisista, ambasador linii Anthelios La Roche-Posayfot. La Roche-Posay
Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay i będzie twarzą produktów z jej przeciwsłonecznej linii Anthelios. Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i zaangażowaniu pokolenia Gen-Z.

Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów młodego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay. Będzie promował kosmetyki z przeciwsłonecznej linii Anthelios. Ze swoim przekazem ma dotrzeć do młodych osób z pokolenia Gen-Z.

Urodzony w 2001 roku Jannik Sinner jest zawodowym tenisistą oraz najwyżej sklasyfikowanym włoskim zawodnikiem w historii. Karierze tenisisty poświęcił się w wieku 13 lat. Kilkakrotnie zdobył tytuł Association of Tennis Professionals Challenger Tour. W 2021 roku został najmłodszym mistrzem ATP 500 i dołączył do pierwszej dziesiątki rankingu. W 2023 roku, zdobył półfinał na Wimbledonie oraz wygrał finał ATP, jednocześnie zdobywając tytuł Pucharu Davisa dla Włoch.

W tym roku, Jannik Sinner zdobył swój pierwszy duży tytuł, dochodząc do finału wielkoszlamowego turnieju Australian Open.

Tak marka argumentuje  wybór Sinnera na ambasadora produktów przeciwsłonecznych: Ten włoski tenisista, jako osoba spędzająca większość swojego czasu na korcie, na świeżym powietrzu, dobrze wie, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna.

Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i tonie angażującym pokolenie Gen-Z.

La Roche-Posay kontynuuje swoją misję informowania społeczeństwa o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV, opracowywania innowacyjnych filtrów przeciwsłonecznych o szerokim spektrum działania, odpowiednich dla każdej skóry, niezależnie od jej odcienia, typu i wieku – informuje marka w komunikacie.

W 2022 r. marka wprowadziła na rynek krem Anthelios UVMUNE 400, zasilany filtrem nowej generacji Mexoryl 400. Chroni przed promieniami UVB, UVA oraz ultradługimi UVA pomiędzy 380 a 400nm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2024 22:59
Magda Mołek w kampanii Vichy mówi: Ja się dopiero rozkręcam!
Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka, została twarzą marki Neovadiol Vichyfot Vichy
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka telewizyjna, prowadząca dziś autorski kanał z podcastami, będzie promować gamę kosmetyków Neovadiol Vichy i jest twarzą kampanii „Ja się dopiero rozkręcam”. Ideą kampanii jest wsparcie dojrzałych kobiet i pokazywanie, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości.

Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka prowadząca dziś swój własny kanał „W moim stylu” na YouTube, gdzie spotyka się gośćmi i rozmawia o życiu, została twarzą gamy Neovadiol Vichy. W kampanii marki „Ja się dopiero rozkręcam” staje się głosem, który wspiera kobiety pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.

image
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka, youtuberka, podcasterka
Vichy
– Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam – mówi Magda Mołek.

Pielęgnacyjne produkty gamy Neovadiol zostały stworzone wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość.

W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS.

Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 07:15