REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny
Naturalne kosmetyki coraz bardziej przypominają produkty spożywcze

Naturalne kosmetyki coraz bardziej przypominają produkty spożywcze (fot. materiały prasowe)

Nie pomyl go z zielonym smoothie. Naturalne kosmetyki coraz bardziej przypominają produkty spożywcze.

Sieć drogerii Sephora rozwija kategorię kosmetyków naturalnych wprowadzając nowe linie produktów pozbawionych szkodliwych składników syntetycznych.

Na pierwszy rzut oka trudno uwierzyć, że produkty Briogeo to w rzeczywistości kosmetyki do pielęgnacji włosów – zauważa serwis elle.pl. Szampon i odżywka wyglądają jak zielone smoothie albo wyciskany na zimno sok, które należałoby przechowywać w lodówce.

Nazwa marki pochodzi od słów Brio („pełne życia”) i Geo („ziemia i natura”). Założycielka firmy produkującej kosmetyki pod tą marką Nancy Twine zapewnia, że produkty Briogeo zwierają mieszanki naturalnych ekstraktów roślinnych i owocowych, np. szampon ma w 98 proc. naturalny skład.

W składzie ich kosmetyków nie ma też SLS, parabenów, siarczanów, ftalanów i silikonów. W swoim składzie mają natomiast jarmuż, matchę i jabłko. Każdy z tych składników dostarcza włosom niezbędnych witamin.

Kosmetyki nie należą do najtańszych, za zestaw trzeba zapłacić 48$, czyli ok. 180 złotych. W polskich drogeriach sieci na chwilę obecną te produkty nie są dostępne.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony