StoryEditor
Producenci
07.09.2018 00:00

Neo Make Up – nowa polska marka w segmencie premium

Neo Make Up to nowa polska marka kosmetyków do makijażu. Pozycjonowana w segmencie premium i przygotowana z myślą o kobietach, które cenią jakość, klasykę i elegancję. Marce przyświeca idea Perfection is simple, która oznacza, że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż i podkreślić to, co w niej najpiękniejsze. Mogli przekonać się o tym zaproszeni na premierę marki goście, a wśród nich dziennikarze, eksperci w dziedzinie urody i piękna, znane blogerki oraz gwiazdy.

Premiera marki Neo Make Up odbyła się 6 września 2018 r. w warszawskiej Villi Foksal. Gości powitali jej twórcy i właściciele firmy Cosmo Group – Kamila i Artur Błażejewscy.

– Wprowadzamy na rynek markę Neo Make Up, które reinterpretuje podejście do makijażu i relacje na linii klient-marka. Dlatego zaprosiliśmy konsumentki do udziału, tworzenia, projektowania marki i wiedzę, którą w ten sposób pozyskaliśmy, przekuliśmy w najlepsze decyzje – mówiła Kamila Błażejewska.

–  O ile samo zakwalifikowanie marki było proste – do segmentu premium – o tyle jakość produktów i samej marki oferuje znacznie więcej – dodał Artur Błażejewski.

– Neo Make Up to partner kobiecego piękna, który wspiera kobiety w byciu silną, pewną siebie, niezależną i wolną. Poprzez makijaż wyrażamy swoją osobowość, charakter, swoją charyzmę. Neo Make Up podkreśla a nie zmienia. I taką wiadomość chcemy wysyłać naszym klientkom, konsumentkom. Wyznaję zasadę mniej znaczy więcej, stąd z pełną świadomością postawiliśmy na minimalizm, klasykę i najwyższą jakość, co jest równoznaczne z tym, że spełniamy obietnicę Perfection is simple – podkreśliła Kamila Błażejewska.

Zaproszonych na premierę gości w świat profesjonalnego makijażu wprowadził Adrian Świderski – Neo Make Up Artist, który zaprezentował możliwości kosmetyków wykonując makijaż w stylu Glow, zgodny z najnowszymi trendami, przede wszystkim podkreślający naturalność kobiecej urody.  –  Piękno jest bardzo proste, bo nie trzeba go kreować od zera – ono już jest w każdej kobiecie. Neo Make Up jest partnerem kobiecego piękna – mówił Adrian Świderski.

Ilona Spychalska, product manager marki, podkreśliła pielęgnacyjne właściwości produktów do makijażu cery wymieniając wśród nich szereg składników o działaniu nawilżającym, regenerującym, odmładzającym. Kosmetyki zostały wzbogacone m.in. w kwas hialuronowy, kompleks Omega, proteiny pszenicy i wyposażone w wysokie filtry UV. W portfolio znajdują się również produkty „hero”, czyli innowacyjne kosmetyki o wyjątkowych właściwościach. Zawarte w nich składniki aktywne mają pozytywny wpływ na cerę lub w połączeniu z innymi kosmetykami zmieniają ich funkcjonalność, pozwalając osiągnąć nowy efekt. Na przykład Top Fix For Mascara każdemu tuszowi do rzęs dodaje efektu wodoodporności, a nabłyszczasz do pomadki Liquid Shine For Lipstick nadaje połysku nawet najbardziej matowej pomadce.

Kosmetyki Neo Make Up już wprowadzone na rynek pozwalają na wykonanie pełnego makijażu. Wśród 140 indeksów znajdują się m.in. bazy, podkłady, pudry, cienie do powiek, tusze do rzęs, pomadki i błyszczyki. Część produktów jest wegańskich.  Marka ma selektywną dystrybucję. Kosmetyki są sprzedawane w sieci perfumerii Douglas oraz w 100 najlepszych drogeriach w Polsce, a także w sklepie internetowym marki.

Firma Cosmo Group, właściciel marki Neo Make Up, w swoim portfolio posiada również marki: NeoNail, Black Lashes, Revi Titanium Nails, Mylaq. Kosmetyki z portfolio grupy trafiają do ponad 1000 punktów sprzedaży w Polsce, są również eksportowane do 34 krajów na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 17:01
Telegraph: Upadek The Body Shop spowodowany został brakiem zabezpieczenia kredytu
Zła passa The Body Shop trwa.WestportWiki, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
The Body Shop znalazł się w administracji po tym, jak jego nowy właściciel nie zapewnił sobie nowego finansowania po wycofaniu linii kredytowej przez HSBC. Aurelius kupił brytyjską markę kosmetyków za 207 mln funtów w listopadzie 2023 r. od brazylijskiego giganta kosmetycznego Natura. Według dziennika Telegraph, HSBC wycofał swoją linię kredytową Aureliusa po sprzedaży The Body Shop, co spowodowało brak w portfelu grupy co najmniej 100 milionów funtów.

Luka finansowa spowodowała, że 48-letnia marka znalazła się w administracji w lutym, zaledwie trzy miesiące po zakupie. HSBC powiadomiła The Body Shop z co najmniej 18-miesięcznym wyprzedzeniem po wycofaniu się z umowy, a w tym czasie Aurelius nie zapewnił sobie nowego finansowania dla przedsiębiorstwa. Źródło podało jednak The Telegraph, że Aurelius nigdy nie został poinformowany o decyzji HSBC o zaprzestaniu udzielania kredytów, a skalę problemów finansowych The Body Shop odkrył dopiero po sfinalizowaniu przejęcia w styczniu 2024 r.

Z punktu widzenia prawa, administracja to procedura regulowana przez przepisy dotyczące niewypłacalności obowiązujące w różnych systemach prawa zwyczajowego, co ma swoje odpowiedniki w postępowaniu upadłościowym w Stanach Zjednoczonych oraz w wielu krajach europejskich, w tym w Polsce. Jest to mechanizm umożliwiający ochronę podmiotów niewypłacalnych i zapewniający im możliwość kontynuowania działalności. Proces ten stanowi alternatywę dla likwidacji lub może być jej wstępem. Administracja jest inicjowana na mocy zarządzenia administracyjnego, a nadzór nad firmą pod zarządem komisarycznym sprawuje syndyk, pełniący rolę tymczasowego dyrektora naczelnego, odpowiedzialnego za dobra i zobowiązania firmy w imieniu wierzycieli.

Po zakończeniu sprzedaży spółka została poinformowana przez bankierów o zamiarze zaprzestania udzielania kredytów bankowych. Następnie Body Shop został odcięty od dziesiątek milionów funtów kredytu, co miało spowodować znaczny nieplanowany odpływ środków pieniężnych z firmy. Łącznie te zdarzenia dały podstawę do przewidywanego szczytowego zapotrzebowania firmy na finansowanie przekraczającego 100 milionów funtów, czyli znacznie większego niż zapotrzebowanie określone w procesie przejęcia. Upadek The Body Shop spowodował zamknięcie 197 sklepów w Wielkiej Brytanii, co spowodowało utratę około 489 stanowisk pracy.

Czytaj także: The Body Shop walczy o Indie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 16:58
Beiersdorf inwestuje w firmę biofarmaceutyczną Rubedo Life Science. Będą pracować nad przełomowymi produktami przeciwstarzeniowymi
Marco Quarta, dyrektor generalny i współzałożyciel Rubedo Life Sciences z zespołem badaczy
Beiersdorf, właściciel marki Nivea, zainwestował w firmę biofarmaceutyczną Rubedo Life Science. Firmy poinformowały, że będą wspólnie pracować nad przełomowymi produktami przeciwstarzeniowymi.

Beiersdorf nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą bofarmaceutyczną Rubedo Life Science specjalizującą się w badaniach nad procesami starzenia się komórek.

Beiersdorf dodatkowo dołącza do Rubedo jako inwestor, biorąc udział w niedawno zamkniętej rundzie finansowania serii A za pośrednictwem funduszu Oscar & Paul Corporate Venture Capital Fund.

Celem współpracy jest wykorzystanie najnowocześniejszych badań Rubedo w pracach nad opracowaniem przełomowych produktów przeciwstarzeniowych.

– To partnerstwo może zrewolucjonizować rynek, łącząc wiedzę Rubedo w zakresie starzenia się komórek z doświadczeniem firmy Beiersdorf w zakresie innowacji w pielęgnacji skóry – stwierdził Marco Quarta, dyrektor generalny Rubedo Life Sciences.

– Łącząc najnowocześniejszą wiedzę specjalistyczną obu stron chcemy na nowo zdefiniować standardy przeciwstarzeniowe w pielęgnacji skóry poprzez przełomowe innowacje – skomentował dyrektor generalny firmy Beiersdorf, Vincent Warnery.

– Widzimy ogromny potencjał w bardzo dynamicznej dziedzinie badań nad starzeniem się komórek, pozwalający na opracowanie rozwiązań w zakresie odmładzania skóry – dodała dr Gitta Neufang, starszy wiceprezes korporacyjny ds. globalnych badań i rozwoju.

Rubedo Life Sciences to firma biofarmaceutyczna badająca komórki odpowiedzialne za przewlekłe choroby związane z wiekiem i opracowująca w tym zakresie terapie. Należąca do firmy opatentowana platforma odkrywania leków Alembic opracowała  pierwsze w swojej klasie małe cząsteczki zaprojektowane z myślą o selektywnym celowaniu w różne typy starzejących się komórek, które odgrywają kluczową rolę w postępie chorób płuc, dermatologicznych, onkologicznych, neurodegeneracyjnych, zwłóknieniowych i innych chorób przewlekłych.

Zespół kierowniczy Rubedo składa się z liderów branży i wczesnych pionierów chemii, technologii i nauk przyrodniczych, posiadających wiedzę specjalistyczną w zakresie opracowywania i komercjalizacji leków, zdobytą zarówno przez duże firmy farmaceutyczne, jak i wiodące firmy biotechnologiczne. Siedziba firmy mieści się w Sunnyvale w Kalifornii.  

22 kwietnia br. firma Rubedo Life Sciences ogłosiła zamknięcie rundy finansowania A o wartości 40 mln dolarów. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalsze prace badawcze, m.in. nad terapiami łuszczycy i atopowego zapalenia skóry oraz udziałem starzejących się komórek w procesie zwłóknienia płuc.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 21:00