StoryEditor
Producenci
28.05.2018 00:00

Nowe technologie L’Oréal na targach Viva Technology w Paryżu

Podczas targów VivaTech we Francji – poświęconych cyfrowym innowacjom – grupa L’Oréal zaprezentowała rozwiązania technologiczne, oferujące nowe doświadczenia konsumentom marek kosmetycznych.

Przestrzeń stoiska L’Oréal na VivaTech podzielona była na trzy strefy związane z pielęgnacją i dbaniem o urodę – począwszy od zacisza domowej łazienki, przez profesjonalny salon fryzjerski na butiku kosmetycznym skończywszy. W każdej ze stref wybrane marki z portfolio L’Oréal prezentują spersonalizowane produkty, innowacyjne urządzenia oraz usługi wykorzystujące rozwiązania z obszaru rozszerzonej rzeczywistości i sztucznej inteligencji.

Firma po raz pierwszy przedstawiła najnowszą aplikację bazującą na rozszerzonej rzeczywistości, która została opracowana we współpracy z firmą ModiFace. Aplikacja umożliwia uzyskanie spersonalizowanych porad dotyczących makijażu od wirtualnego doradcy, testowanie wybranych kosmetyków oraz koncepcji makijażu w wirtualnym środowisku, a także zakup konkretnych produktów.

Na targach zadebiutowała także „inteligentne lustro”, czyli innowacyjna technologia pozwalająca na dobranie makijażu do osobistego stylu, nad którą pracowały ModiFace wraz ze wspieranym przez L’Oréal startupem, MemoMi. Z kolei L’Oréal Professionel zaprezentował rozwiązanie przygotowane z myślą o klientach partnerskich salonów fryzjerskich, które umożliwia wirtualną zmianę koloru włosów dzięki wykorzystaniu technologii 3D oraz sztucznej inteligencji.

Odwiedzający stoisko L’Oréal mieli ponadto okazję poznać dwa innowacyjne rozwiązania ułatwiające dokonywanie zakupów online, które L’Oréal Paris rozwija na rynku chińskim. Pierwszym jest sterowany głosem wirtualny asystent, stworzony przy współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn L’Oréal Paris Men Expert. Na podstawie rozmowy z klientem, potrafi udzielić wskazówek dotyczących pielęgnacji skóry i zaproponować kosmetyki dopasowane do indywidualnych potrzeb. Drugim rozwiązaniem, opracowanym wspólnie z chińskim gigantem sprzedaży internetowej, firmą Alibaba, jest obsługiwane głosowo wirtualne lustro umożliwiające szybki wybór i zakup na platformie TMall produktów pozwalających wykreować wybrany przez użytkownika makijaż.

W Paryżu została również zaprezentowana – po raz pierwszy w Europie – nowatorska technologia Custom D.O.S.E, rozwijana przez należącą do L’Oréal markę SkinCeuticals, dzięki której możliwe jest dobranie pielęgnacji odpowiedniej do potrzeb skóry na podstawie diagnozy postawionej przez eksperta-dermatologa.

Innowacyjny pomysł na pielęgnację przedstawiła też marka La Roche-Posay, która we współpracy z francuskim startupem SkinJay opracowała specjalny moduł do baterii prysznicowej uwalniający z umieszczanych w nim kapsułek aktywne składniki pielęgnujące wrażliwą skórę podczas codziennego mycia.

Listę technologicznych nowinek od L’Oréal zamyka propozycja luksusowej marki do pielęgnacji włosów Kérastase, czyli aplikacja wykorzystująca technologię live-streaming w diagnozowaniu stanu skóry głowy i włosów, ułatwiająca korzystającym z niej fryzjerom dopasowanie produktów Kérastase do potrzeb klientów.

Oprócz innowacyjnych rozwiązań dedykowanych konsumentom, na stoisku L’Oréal znalazła się także strefa poświęcona nowym technologiom usprawniającym proces produkcji. Można w niej było zobaczyć, co potrafi robot współpracujący i wydrukować prototyp opakowania na drukarce 3D.

Viva Technology Paris to globalna platforma łącząca startupy, firmy technologiczne i międzynarodowy świat biznesu. Jest to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych transformacji cyfrowej, rozwojowi startupów i innowacjom. W tym roku targi odbywały sie w dniach 24-26 maja.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.04.2024 14:46
Bulgari otwiera pierwszy butik w Polsce
Bulgari to jedyna z najbardziej rozpoznawalnych luksusowych marek na świecie.Zengame from Tokyo, Japan, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons
Portal Fashion Biznes podaje, że włoska marka luksusowych dóbr, Bulgari, planuje otwarcie swojego pierwszego butiku w Polsce. Sklep zostanie zlokalizowany na Placu Trzech Krzyży. Termin otwarcia butiku nie został jeszcze ogłoszony.

Bulgari, znana również jako Bvlgari, to włoska firma należąca do francuskiego potentata w branży luksusowej, która została założona w 1884 roku. Jej sklepy znajdują się w najbardziej ekskluzywnych miejscach handlowych na świecie, takich jak Ginza Towers w Tokio czy Rodeo Drive w Los Angeles. Debiut butiku w Warszawie oznacza wejście marki na polski rynek. Bulgari działa w różnych segmentach rynku luksusowego, oferując produkty od biżuterii po zegarki, galanterię, perfumy, a nawet usługi hotelarskie, przy czym największą sławę przynosi jej luksusowa biżuteria. Obecnie będąca częścią Grupy LVMH, firma Bulgari została założona w regionie Epiru w Grecji przez złotnika Sotiriosa Boulgarisa.

Kancelaria MFW Fiałek świadczyła usługi doradcze dla franczyzobiorcy marki Bvlgari podczas negocjacji umowy najmu z zarządcą i właścicielem budynku na Placu Trzech Krzyży w Warszawie, gdzie otwarto pierwszy sklep Bvlgari w Polsce. Doradztwo prawne obejmowało współpracę z zarządcą i właścicielem nieruchomości, w której ulokowano pierwszy butik tej prestiżowej marki na polskim rynku.

W ofercie Bulgari znajdują się serie zapachowe takie jak Splendida Collection, Le Gemme Imperiali, Aqva czy Bvlgari‘s Le Gemme Collezione Murano. Kompozycje sygnowane przez ten brand powstały we współpracy z perfumiarzami wśród których znaleźli się tacy eksperci i mistrzowie jak Annick Menardo, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Sophia Grojsman, Beatrice Piquet, Carlos Benaim, Sophie Labbe, Olivier Polge, Daniela (Roche) Andrier, Nathalie Lorson, Jean-Claude Ellena i Yann Vasnier.

Czytaj także: Nie żyje Roberto Cavalli, włoski projektant mody i luksusowych perfum

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.04.2024 12:10
Marka Inglot weszła w kategorię lakierów hybrydowych
Inglot wypuścił na rynek swoją pierwszą kolekcję lakierów hybrydowychInglot
Inglot – jedna z najmocniejszych polskich marek makijażowych o światowym zasięgu – zdecydowała się na wejście w kategorię lakierów hybrydowych. Właśnie pojawiła się pierwsza kolekcja.

Marki, które zasłynęły z lakierów hybrydowych, jak Semilac czy NeoNail, pod wpływem zmieniających się trendów rynkowych dodały do swoich kolekcji lakiery tradycyjne. Marka Inglot – odwrotnie. Właśnie teraz zdecydowała się na wypuszczenie hybryd. Informacja ta zaskoczyła klientki marki, czemu dały wyraz w komentarzach w mediach społecznościowych, kiedy Inglot po raz pierwszy odkrył karty:

Czyżby hybrydy  A kiedyś pytałam ekspedientki i mówiła że nigdy nie wypuścicie Hybryd bo jesteście za naturą.

Ja nawet jako ówczesny pracownik byłam przekonywana przez makijażystkę regionalną, że Inglot nigdy nie wprowadzi hybryd, bo nie po to ma lakiery „oddychające”, żeby hybrydy wprowadzać do oferty.

Ale nie zabrakło oczywiście głosów entuzjastycznych i osób chętnych, żeby nowość natychmiast wypróbować:

Czad! Chyba czas abym powróciła do hybryd! 

No w końcu!

Przepiękne kolory!

Producent odniósł się do komentarzy:

Wprowadzenie do sprzedaży lakierów hybrydowych jest odpowiedzią na liczne pytania ze strony klientów. Nowa linia lakierów do paznokci wolnych od składników Hema i di-Hema, to połączenie trwałego manicure ze składem, który zmniejsza ryzyko wystąpienia alergii i innych podrażnień.

Przeważającą liczbę w naszej ofercie dalej stanowią lakiery klasyczne, w tym seria Natural Origin, zawierająca 77% składników pochodzenia naturalnego oraz lakiery z linii O2M przepuszczające tlen i wodę. Wierzymy, że każdy znajdzie produkt dla siebie.

Nowa kolekcja lakierów hybrydowych Inglot utrzymana jest w stylistyce, którą marka obrała jakiś czas temu odchodząc od charakterystycznej dla siebie czerni. Opakowania produktów są pastelowe. Oszczędne w formie, naturalne są także materiały promocyjne i visuale związane z marką.

Na kolekcję składa się 20 odcieni lakierów, 2 bazy i top. Obecnie lakiery są dostępne w salonach Inglota oraz na stronie internetowej producenta.

Rynek lakierów hybrydowych w Polsce od lat rozwija się bardzo dynamicznie. W grupie liderów znajdują się takie marki jak Semilac (Nesperta), NeoNail (Cosmo Group) oraz Indigo, jednak oprócz nich bardzo wiele marek profesjonalnych i masowych produkuje lakiery hybrydowe. 

Czytaj także: Jeśli manicure, to hybrydowy [RAPORT]

Produkty do manicure to kategoria, która w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, na rynku działa wiele salonów zajmujących się stylizacją paznokci i usługi są prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Polki słyną także ze swojego zamiłowania do pięknych paznokci i z umiejętności ich stylizacji w domowych warunkach. Stąd też przestrzeń do wprowadzania na rynek ciągle nowych marek i wariantów lakierów, zarówno klasycznych, jak i hybrydowych.

Rynek idzie w kierunku produktów delikatniejszych dla płytki paznokcia i eliminowania składników mogących powodować podrażnienia. Dostępne są lakiery wegańskie a ostatnio kolejne marki wprowadzają hybrydowe naklejki na paznokcie, które osobom miej wprawnym umożliwiają również zrobienie trwałej stylizacji paznokci w oparciu o gotowe szablony.

Czytaj także: Wegańskie lakiery do paznokci - trend czy nowy standard?

Według danych PMR lakiery do paznokci są kategorią beauty z największym udziałem sprzedaży internetowej, co wynika z popularności lakierów hybrydowych, które były dostępne na początku i przez długi czas tylko w internecie. 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 18:16