StoryEditor
Producenci
18.05.2018 00:00

Targi sieci Koliber i Kosmeteria w nowej konwencji

Tematyczne prelekcje, nowy standard stoisk, ciekawsze oferty – to nowy standard targów handlowych sieci drogerii Koliber i Kosmeteria, które odbyły się 12-13 maja br. w Wiśle. Targi potwierdziły też zacieśnianie współpracy firmy dystrybucyjnej Ambra ze Stowarzyszeniem Sklepów Kosmeteria  – deklarują one obecnie jedność.  – Zmieniając konwencję targów chcemy dostarczać właścicielom Kolibrów i Kosmeterii wartościowej wiedzy podanej w atrakcyjny sposób – mówi Bartłomiej Kubit, dyrektor generalny Ambry i sieci Drogerie Koliber.

Firma Ambra, główny dostawca do sieci drogeryjnych Koliber i Kosmeteria, wprowadziła  nowy standard w organizacji handlowych targów. Detaliczni partnerzy Ambry skorzystali nie tylko z ciekawych ofert producentów, ale też otrzymali praktyczną wiedzę przydatną w prowadzeniu biznesu.

Spośród 55 obecnych na majowych targach wystawców, 34 to producenci kosmetyczni. – To absolutny rekord pod względem liczby dotychczas wystawiających się firm kosmetycznych – mówi Joanna Mazur, kierownik sieci Koliber. Oprócz marek, które od dawna współpracują z siecią, na targach pojawiły się też firmy, które tę współpracę dopiero zaczynają, m.in.  Floslek, Holika Holika, Monpler (Brissas), Ava czy Korana. Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko polskiej marki naturalnych kosmetyków – Make me Bio.  

Program spotkania był wypełniony po brzegi. W części konferencyjnej, prezentację prowadził ekspert od wdrożenia regulacji RODO. Właściciele otrzymali instrukcje, jak działać, a po konferencji mogli zadać wykładowcy szczegółowe pytania. Sporym zainteresowaniem cieszył się również warsztat z nowoczesnej komunikacji w  mediach społecznościowych – specjaliści z agencji Cross the Line przekazali wskazówki, jak efektywnie prowadzić profile sklepów na Facebooku i na Instagramie.

Furorę zrobił warsztat metamorfozy z Eweliną Rydzyńską – stylistką gwiazd i twarzą Perfecty. Porad profesjonalnego manicure udzielały blogerki z „Boskie Paznokcie”, w programie znalazły się też pokazy fryzjerskie, pokazy makijażu i badanie skóry. Po raz pierwszy uczestnicy targów, w trakcie ich trwania, wybrali produkty roku. Podczas uroczystego bankietu wręczono statuetki: pierwsze miejsce dla Garnier Color Naturals – L’Oréal, drugie miejsce dla Bref Power Active – Henkel; trzecie miejsce dla Perfecta Fenomen C – Dax Cosmetics. –  To tradycja, która z pewnością będzie kontynuowana w przyszłości. Nasze działania skupione są na szerokim wspieraniu drogerii sieci Koliber i Kosmeteria, dlatego chcemy, aby również targi odpowiadały na to wyzwanie. Program kolejnych targów będzie jeszcze ciekawszy  – zapowiada Joanna Mazur, kierownik sieci Koliber.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.04.2024 16:33
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay. Będzie propagował ochronę UV
Jannik Sinner, włoski tenisista, ambasador linii Anthelios La Roche-Posayfot. La Roche-Posay
Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay i będzie twarzą produktów z jej przeciwsłonecznej linii Anthelios. Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i zaangażowaniu pokolenia Gen-Z.

Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów młodego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay. Będzie promował kosmetyki z przeciwsłonecznej linii Anthelios. Ze swoim przekazem ma dotrzeć do młodych osób z pokolenia Gen-Z.

Urodzony w 2001 roku Jannik Sinner jest zawodowym tenisistą oraz najwyżej sklasyfikowanym włoskim zawodnikiem w historii. Karierze tenisisty poświęcił się w wieku 13 lat. Kilkakrotnie zdobył tytuł Association of Tennis Professionals Challenger Tour. W 2021 roku został najmłodszym mistrzem ATP 500 i dołączył do pierwszej dziesiątki rankingu. W 2023 roku, zdobył półfinał na Wimbledonie oraz wygrał finał ATP, jednocześnie zdobywając tytuł Pucharu Davisa dla Włoch.

W tym roku, Jannik Sinner zdobył swój pierwszy duży tytuł, dochodząc do finału wielkoszlamowego turnieju Australian Open.

Tak marka argumentuje  wybór Sinnera na ambasadora produktów przeciwsłonecznych: Ten włoski tenisista, jako osoba spędzająca większość swojego czasu na korcie, na świeżym powietrzu, dobrze wie, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna.

Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i tonie angażującym pokolenie Gen-Z.

La Roche-Posay kontynuuje swoją misję informowania społeczeństwa o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV, opracowywania innowacyjnych filtrów przeciwsłonecznych o szerokim spektrum działania, odpowiednich dla każdej skóry, niezależnie od jej odcienia, typu i wieku – informuje marka w komunikacie.

W 2022 r. marka wprowadziła na rynek krem Anthelios UVMUNE 400, zasilany filtrem nowej generacji Mexoryl 400. Chroni przed promieniami UVB, UVA oraz ultradługimi UVA pomiędzy 380 a 400nm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2024 22:59
Magda Mołek w kampanii Vichy mówi: Ja się dopiero rozkręcam!
Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka, została twarzą marki Neovadiol Vichyfot Vichy
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka telewizyjna, prowadząca dziś autorski kanał z podcastami, będzie promować gamę kosmetyków Neovadiol Vichy i jest twarzą kampanii „Ja się dopiero rozkręcam”. Ideą kampanii jest wsparcie dojrzałych kobiet i pokazywanie, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości.

Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka prowadząca dziś swój własny kanał „W moim stylu” na YouTube, gdzie spotyka się gośćmi i rozmawia o życiu, została twarzą gamy Neovadiol Vichy. W kampanii marki „Ja się dopiero rozkręcam” staje się głosem, który wspiera kobiety pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.

image
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka, youtuberka, podcasterka
Vichy
– Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam – mówi Magda Mołek.

Pielęgnacyjne produkty gamy Neovadiol zostały stworzone wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość.

W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS.

Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 03:05