REKLAMAKongres Rynku FMCG - baner główny (maj 2019)
Ambasadorką linii Cien Food For Skin została Karolina Pisarek, finalistka Top Model oraz według People Magazine jedna ze 100 najpiękniejszych twarzy świata.

Ambasadorką linii Cien Food For Skin została Karolina Pisarek, finalistka Top Model oraz według People Magazine jedna ze 100 najpiękniejszych twarzy świata. (fot. mat. prasowe )

Pielęgnacja przy użyciu produktów wegańskich, powstałych z naturalnych składników ale z pominięciem tych odzwierzęcych i nie testowanych na zwierzętach, to trend, który szybko zdobywa uznanie wśród konsumentów. Ich grono ma szansę mocno się powiększyć za sprawą tanich kosmetyków marki własnej sieci Lidl. Sieć rozszerzyła linię Cien Food For Skin i mocno ją promuje, m.in. poprzez spoty telewizyjne i media społecznościowe. Jej ambasadorką została modelka Karolina Pisarek. 

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

Wegańskie kosmetyki Cien Food For Skin pojawiły się w sklepach Lidl pod koniec ubiegłego roku. Były to kremy do twarzy, żele-peelingi myjące, płyny micelarne oraz mleczka do demakijażu. Teraz sieć rozszerzyła linię o nowe kosmetyki, takie jak balsamy i serum do ciała, kremowe żele oraz żele-peelingi do ciała. W ofercie znajdziemy również wybór kremów do rąk i maseczek do twarzy. Produkty zapakowane są w kartoniki i tubki o soczystych, przyciągających wzrok kolorach. Dodatkowo kremy do twarzy zostały zapakowane w opakowania posiadające certyfikat FSC. Warto też zwrócić uwagę na niską cenę kosmetyków, która mieści się w przedziale 4-15 zł.

Wszystkie produkty z serii Cien Food For Skin zostały opracowane i wyprodukowane specjalnie dla Lidl Polska przez firmę Torf Corporation (właściciela marki Tołpa). – To połączenie kuchennych inspiracji oraz składników bogatych w witaminy, minerały i antyoksydanty. Wszystkie produkty zawierają minimum 90 proc. składników pochodzenia naturalnego, ale np. w kremie do rąk z zieloną herbatą znajdziemy ich aż 95 proc. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Lidl Polska, klientki będą miały szeroki dostęp do kosmetyków opartych na składnikach pochodzenia naturalnego – mówi  Anna Gajewicz, dyrektor marketingu, członek zarządu Torf Corporation.

Ambasadorką linii Cien Food For Skin została Karolina Pisarek, finalistka Top Model oraz według People Magazine jedna ze 100 najpiękniejszych twarzy świata. – Z uwagi na zawód, który wykonuję, pielęgnacja twarzy i ciała jest dla mnie bardzo ważna. Wybierając produkt, zwracam szczególną uwagę na składniki. Zależy mi, by były naturalne i zapewniały mojej wrażliwej skórze odpowiednie nawilżenie i pielęgnację – opowiada modelka. Równocześnie przyznaje, że ogromne znaczenie ma dla niej cena. – Często naturalna pielęgnacja wiąże się z dużym wydatkiem, dlatego cieszę się, że linia Cien Food For Skin to połączenie bardzo dobrych produktów oraz niskiej ceny – podsumowuje Karolina Pisarek.

Cała linia kosmetyków Food For Skin jest naturalna, a do tego wegańska. Oznacza to, że w produktach nie ma żadnych składników pochodzenia odzwierzęcego. Nie są one także testowane na zwierzętach.

Kosmetyki są dostępne we wszystkich sklepach Lidl i stanowią stałą ofertę sieci.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony