StoryEditor
Producenci
06.12.2018 00:00

Rozgrzej się i zrób sobie paznokcie – Costa proponuje swoim klientkom świąteczny manicure

Znana sieć kawiarni Costa wyszła z nietypową ofertą świąteczną – wraz z siecią salonów manicure Nail‘d It oferuje swoim klientom dziesięć wzorów zdobienia paznokci, które pasują do jej świątecznych kubków.

Salony manicure w Londynie Nail’d It i Costa postanowiły zaproponować klientkom upiększenie rąk w motywy świąteczne stworzone przez markę na święta Bożego Narodzenia. Do wyboru jest dziesięć wzorów dopasowanych do świątecznych wersji kubków sieci Costa – na przykład łosia w kolorze fioletu, bałwanka w czerwieni, Gingerbread mana w pomarańczowym czy Mikołaja w niebieskim.

- Zainspirowaliśmy się naszymi fankami, które kreatywnie podchodziły do paznokci w social media tworząc zadziwiające wzory manicure oparte na ikonicznych bożonarodzeniowych kubkach – komentuje Danielle Andrews, Senior Social Media Executive sieci Costa. – Z naszych badań wynika, że 82 proc. kobiet robi sobie manicure na specjalne okazje, więc wpasowaliśmy się w ten trend i popularność naszych świątecznych napojów, aby dać im trochę zabawy i świątecznej atmosfery paznokciami  w stylu świątecznych kubków Costa.

Zabieg manicure jest dostępny tylko w londyńskich salonach Nail’d It w Battersea, Marylebone i na Oxford Street do 25 grudnia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.04.2024 15:42
Louis Vuitton wydał album z zestawem zapachów
Limitowana edycja książki to zestaw samego tomu, kuferka i fiolek z zapachami.Louis Vuitton
Nowa książka sygnowana przez Louis Vuitton służy nie tylko do czytania, ale także do odkrywania zapachów. Najnowszym, ultraluksusowym przedsięwzięciem francuskiego domu mody jest 380-stronicowy tom poświęcony surowcom, od indyjskiego oudu po włoską bergamotkę, które inspirują jego dalekosiężną kolekcję zapachów.

Książka zatytułowana A Perfume Atlas powstała we współpracy z Jacquesem Cavallierem Belletrudem, wewnętrznym mistrzem perfum Louis Vuitton. Belletrud zabiera czytelników w podróż dookoła świata, przedstawiając odległe miejsca, które odwiedza w poszukiwaniu składników do swoich olfaktorycznych kompozycji. Opisane w książce podróże perfumiarza po całym świecie udokumentowane są fotografiami i ilustracjami.

Tym, co odróżnia A Perfume Atlas od innych albumów na stolik do kawy, jest współpraca z Belletrudem. Dzięki temu partnerstwu książka jest czymś więcej niż tylko atrakcyjnym wizualnie dziełem wydawniczym; to wszechstronna eksploracja rzemiosła tworzenia perfum. Czytelnicy zyskają wgląd w pozyskiwanie surowców i skomplikowane procesy mieszania, które dają te hipnotyzujące aromaty.

Dostępny online za 160 dolarów A Perfume Atlas daje miłośnikom szansę zanurzenia się w świecie luksusowych zapachów. Koneserom chcącym pozwolić sobie na więcej, Louis Vuitton oferuje zestaw kuferkowy w limitowanej edycji. Każda ekstrakcja jest starannie butelkowana, etykietowana nazwą i pochodzeniem i umieszczona w szkatułce z logo Louis Vuitton (innymi słowy w fantazyjnym pudełku). Ten zestaw jest dostępny w wybranych sklepach stacjonarnych Louis Vuitton za 5000 dolarów – drobna kwota dla lojalistów LV, zwłaszcza w porównaniu z niektórymi celowo wygórowanymi cenami zaproponowanymi niedawno przez dyrektora kreatywnego ds. odzieży męskiej, Pharrella.

Czytaj także: Balmain Beauty wprowadzi na rynek pierwszy zapach we wrześniu 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.04.2024 15:02
Mirosława Skiba, Sylveco: Nie wystarczy mieć dobry, naturalny produkt, by wybić się wśród konkurencji [Cosmoprof Bolonia 2024]
Stoisko Sylveco na targach Cosmoprof Worldwide Bologna 2024Sylveco
W rozmowach z klientami eksportowymi pojawia się aspekt unikalności i wyjątkowości produktu. Dystrybutorzy, kupcy, szukają czegoś, co potencjalnie będzie wyróżniało produkty na tle konkurencji. Nie wystarczy mieć dobry, naturalny produkt. Ważna jest historia, która stoi za nim stoi, a także design opakowań, aspekty ekologiczne i oczywiście cena – tak Mirosława Skiba, dyrektor eksportu Sylveco podsumowuje tegoroczne targi Cosmoprof Worldwide Bologna 2024.

Co zwróciło Państwa szczególną uwagę podczas tegorocznych targów Cosmoprof w Bolonii? Czy pojawiły się jakieś nowe trendy, których dotychczas nie było?

Trendujący skinmalizm nadal ma się dobrze, ale zauważyłyśmy także, że coraz bardziej rozwija się kategoria pielęgnacji włosów. Pojawiło się sporo produktów o których wcześniej w ogóle nie słyszałyśmy, a w social mediach prym wiodą profile poświęcone właśnie włosom.

Jakimi produktami interesowali się kupcy, dystrybutorzy odwiedzający targi?

Wielu z naszych rozmówców zainteresowanych było produkcją private label, natomiast nasze marki także cieszyły się zainteresowaniem. Często w rozmowie pojawiał się aspekt unikalności i wyjątkowości produktu. Klienci szukają czegoś, co potencjalnie będzie wyróżniało produkty na tle konkurencji.

Co może Pani powiedzieć o profilu klientów, którzy pojawili się na targach?

Pomimo, że w naszym odczuciu tragi coraz chętniej odwiedzane są przez pasjonatów branży beauty, którzy przychodzą sprawdzać trendy, nie zabrakło również biznesowych klientów z całego świata. Oczywiście dominowali Ci z Europy, ale udało nam się porozmawiać także z odwiedzającymi m.in. z Arabii Saudyjskiej, Chin czy Australii. Cenna była dla nas także możliwość spotkania się z naszymi polskimi dostawcami surowców i opakowań.

Czy konkurencja na targach jest coraz większa, trudno jest zaistnieć?

Tak, konkurencja z roku na rok jest większa o czym świadczy chociażby nieustannie powiększająca się liczba wystawców. Nie wystarczy już „tylko" mieć dobry, naturalny produkt, bo takich na rynku nie brakuje. Ważna jest historia jaka za nim stoi, a także design opakowań, aspekty ekologiczne no i oczywiście cena. Każdy z klientów ma swoje indywidualne preferencje.

Czy targi zaowocowały w Państwa przypadku kontaktami, a może już jakąś współpracą?

Udało nam się przeprowadzić kilka naprawdę ciekawych rozmów, które mamy nadzieję wkrótce sfinalizować. Lecz do czasu aż nie zostanie podpisana umowa to niczego nie możemy brać za pewnik. Wierzymy, że już niedługo nasze kosmetyki będą obecne na półkach w nowych zakątkach świata.

Jak zaprezentowaliście się Państwo podczas targów?  

Jeśli chodzi o design stoiska to powtórzyliśmy go z poprzedniej edycji, gdyż zwracał uwagę odwiedzających. Oczywiście zaprezentowaliśmy wszystkie nasze marki, żeby pokazać różnorodność produkcji, ale najwięcej miejsca poświęciliśmy marce Vianek. Przy okazji chcieliśmy pokazać kawałek Zalipia - małopolskiej miejscowości nazywanej najbardziej malowniczą w Polsce. Wykorzystaliśmy do tego kwieciste zalipiańskie wzory, które są również obecne na naszych Viankowych etykietach a także zdjęcie chaty które stanowiło centralną część stoiska.

W jakich targach eksportowych planujecie wziąć udział jeszcze w tym roku?

Właśnie wróciliśmy z targów w Belgradzie, gdzie zaprezentowaliśmy nasze produkty dzięki uprzejmości Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Rozważamy również udział w targach BeautyIstambul o których słyszeliśmy wiele dobrego, między innymi od zaprzyjaźnionych polskich firm. A co do reszty – czas pokaże.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. kwiecień 2024 06:20