REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

WYDARZENIA I PREMIERY

 

19 czerwca 2018, 12:15



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Goście marki Foreo przygotowują się do przejścia z przeszłości w przyszłość

Goście marki Foreo przygotowują się do przejścia z przeszłości w przyszłość (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Blogerki, influencerki oraz przedstawiciele topowych mediów wzięli udział w prezentacji produktów marki Foreo oraz w polskiej premierze nowego rewolucyjnego urządzenia Foreo UFO.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

14. czerwca b.r. odbyła się wielka premiera Foreo UFO – nowego produktu na polskim rynku. Okrągłe urządzenie nie tylko  designem przypomina niezydentyfikowany obiekt latający, ale głównie ze względu na swoje wyjątkowe działanie. Jest to inteligentna pielęgnacja maseczkami, oparta na zaawansowanych technologiach i formułach koreańskich masek. Intensywna kuracja skóry zamyka się w zaledwie 90 sekundach. Technologia Hiper-Infusion pozwala na emitowanie ciepła lub zimna w głąb skóry, a połączone z pulsacjami T-Sonic, gwarantują świetne efekty. Czerwone, zielone i niebieskie światło LED odmładza skórę, rozjaśnia ją i walczy z jej niedoskonałościami. To trend smart beauty – inteligentne i innowacyjne podejście do pielęgnacji dostępnej dla każdego, w domu. 

Prezentacja marki i jej produktów stała się podróżą między dwoma okresami: przeszłością i przyszłością. Przeszłość reprezentowali aktorzy i performerzy, zajmujący się sztuką improwizacji. Kolejki, ruch i ekspresyjne rozmowy wydawały się „żywcem” wyjęte z czasów PRL-u. Celem kobiet tworzących tłum i ściskających bilety, było poznanie Mr. Nieziemskiego – bohatera z przyszłości, którego zadaniem jest pomoc polskim kobietom w walce o piękną skórę i  przeniesienie ich do ery smart beauty.

Wejścia do przyszłości na poziomie -2 Ufficio Primo doglądał Kontroler pilnujący, żeby przez magiczne drzwi przeszły wszystkie kobiety z biletami. W okrągłym pomieszczeniu w podziemiach stanął różowy Pałac Kultury. Wokół niego rozmieszczonych zostało 5 stref Foreo: znane już Luna, Issa, Espada, Iris i premierowa – UFO. Każdą z nich zawiadywał Beauty Master, który nie tylko przedstawiał produkt, ale również zachęcał do jego testowania.

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony