StoryEditor
Producenci
10.08.2017 00:00

Oliwka Bambino z nową komunikacją na opakowaniu

Na rynku niebawem pojawi się Oliwka Bambino z nową etykietą zawierającą informację: 89% naturalnego olejku. Skład oliwki pozostaje bez zmian. Wzmocniony jedynie zostaje przekaz o zawartości modnego składnika. W drogeriach trwa też loteria zorganizowana przez markę. 

Kosmetyki Bambino są obecne w polskich domach już od 60 lat. Według badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Nivea, właściciela marki, najbardziej znanym produktem w gamie jest oliwka. Równocześnie jest ona najstarszym kosmetykiem marki, produkowanym od 1955 roku. Jej sprzedaż wg. Nielsena to 1,3 mln sztuk rocznie i 40 proc. udziały w rynku oliwek dla dzieci, co daje jej pozycje najbardziej popularnej dziecięcej oliwki w Polsce (panel handlu detalicznego, cała Polska: hipermarkety, supermarkety bez dyskontów, dyskonty, sklepy chemiczne, sklepy spożywcze, kioski, stacje benzynowe, styczeń-grudzień 2016, kategoria: kosmetyki dla dzieci, z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych).  

Nivea przeprowadziła także badania na temat zastosowań oliwki Bambino. Okazało się, że w polskich domach  jest ona wykorzystywana nie tylko do pielęgnacji niemowląt. Stosuje się ją m.in. do masażu aromaterapeutycznego, jako dodatek do kąpieli, do pielęgnacji po opalaniu, do suchej skóry pięt, do zmiękczania skórek przy paznokciach, jako środek łagodzący po depilacji czy do pielęgnacji tatuaży. W pielęgnacji twarzy znajduje zastosowanie np. przy demakijażu, a w pielęgnacji włosów do odżywiania końcówek włosów czy olejowania.

Biorąc pod uwagę tę mnogość zastosowań marka postanowiła wzmocnić komunikację informującą o zawartości modnych składników, takich jak olejki. Już niedługo na rynku pojawi się Oliwka Bambino z nową etykietą zawierającą informację: 89% naturalnego olejku. – 89 proc. naturalnego olejku w składzie to zdecydowany ewenement na rynku oliwek, dlatego tę informację znajdziemy teraz na nowych etykietach produktu – poinformował Krzysztof Bogacz, business unit manager Bambino podczas spotkaniu inaugurującego wprowadzenie oliwki w nowych opakowaniach.

Dr inż. Paulina Malinowska, ekspert Bambino wyjaśniła, że głównym składnikiem jest tutaj olejek sojowy. To dzięki niemu oliwka pozostawia skórę miękką i gładką. Oprócz tego w jej skład wchodzą niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (witamina F) oraz witamina E, dzięki czemu skutecznie chroni ona skórę przed podrażnieniami i wysuszeniem, a dodatkowo nawilża i natłuszcza.

– Warto też wiedzieć, że oliwka Bambino to szczególnie łagodny emolient, który umiejętnie skomponowany z różnymi składnikami dostępnymi w każdej kuchni, może stać się multifunkcyjnym surowcem w produkcji domowych kosmetyków. Oliwka to doskonała baza lipidowa, która w połączeniu np. z miodem, kawą, cukrem czy płatkami owsianymi, wspomaga ich właściwości kosmetyczne, dzięki czemu przygotowane preparaty mają tak wszechstronne zastosowanie – mówiła dr inż. Paulina Malinowska podczas warsztatów DIY zorganizowanych przez markę Bambino dla dziennikarzy.

Przez cały sierpień w drogeriach trwa loteria Bambino "Ruszaj w podróże małe i duże". Do udziału w niej zachęcają spoty telewizyjne i materiały POS w sklepach. Nagrody gwarantowane to kolorowanki dostępne na stronie www.bambino.pl. Codziennie spośród zarejestrowanych paragonów za zakup 2 produktów Bambino losowanych jest 5 voucherów na zakup dziecięcego pojazdu. Nagroda główna to rodzinny samochód. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.04.2024 14:46
Bulgari otwiera pierwszy butik w Polsce
Bulgari to jedyna z najbardziej rozpoznawalnych luksusowych marek na świecie.Zengame from Tokyo, Japan, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons
Portal Fashion Biznes podaje, że włoska marka luksusowych dóbr, Bulgari, planuje otwarcie swojego pierwszego butiku w Polsce. Sklep zostanie zlokalizowany na Placu Trzech Krzyży. Termin otwarcia butiku nie został jeszcze ogłoszony.

Bulgari, znana również jako Bvlgari, to włoska firma należąca do francuskiego potentata w branży luksusowej, która została założona w 1884 roku. Jej sklepy znajdują się w najbardziej ekskluzywnych miejscach handlowych na świecie, takich jak Ginza Towers w Tokio czy Rodeo Drive w Los Angeles. Debiut butiku w Warszawie oznacza wejście marki na polski rynek. Bulgari działa w różnych segmentach rynku luksusowego, oferując produkty od biżuterii po zegarki, galanterię, perfumy, a nawet usługi hotelarskie, przy czym największą sławę przynosi jej luksusowa biżuteria. Obecnie będąca częścią Grupy LVMH, firma Bulgari została założona w regionie Epiru w Grecji przez złotnika Sotiriosa Boulgarisa.

Kancelaria MFW Fiałek świadczyła usługi doradcze dla franczyzobiorcy marki Bvlgari podczas negocjacji umowy najmu z zarządcą i właścicielem budynku na Placu Trzech Krzyży w Warszawie, gdzie otwarto pierwszy sklep Bvlgari w Polsce. Doradztwo prawne obejmowało współpracę z zarządcą i właścicielem nieruchomości, w której ulokowano pierwszy butik tej prestiżowej marki na polskim rynku.

W ofercie Bulgari znajdują się serie zapachowe takie jak Splendida Collection, Le Gemme Imperiali, Aqva czy Bvlgari‘s Le Gemme Collezione Murano. Kompozycje sygnowane przez ten brand powstały we współpracy z perfumiarzami wśród których znaleźli się tacy eksperci i mistrzowie jak Annick Menardo, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Sophia Grojsman, Beatrice Piquet, Carlos Benaim, Sophie Labbe, Olivier Polge, Daniela (Roche) Andrier, Nathalie Lorson, Jean-Claude Ellena i Yann Vasnier.

Czytaj także: Nie żyje Roberto Cavalli, włoski projektant mody i luksusowych perfum

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.04.2024 12:10
Marka Inglot weszła w kategorię lakierów hybrydowych
Inglot wypuścił na rynek swoją pierwszą kolekcję lakierów hybrydowychInglot
Inglot – jedna z najmocniejszych polskich marek makijażowych o światowym zasięgu – zdecydowała się na wejście w kategorię lakierów hybrydowych. Właśnie pojawiła się pierwsza kolekcja.

Marki, które zasłynęły z lakierów hybrydowych, jak Semilac czy NeoNail, pod wpływem zmieniających się trendów rynkowych dodały do swoich kolekcji lakiery tradycyjne. Marka Inglot – odwrotnie. Właśnie teraz zdecydowała się na wypuszczenie hybryd. Informacja ta zaskoczyła klientki marki, czemu dały wyraz w komentarzach w mediach społecznościowych, kiedy Inglot po raz pierwszy odkrył karty:

Czyżby hybrydy  A kiedyś pytałam ekspedientki i mówiła że nigdy nie wypuścicie Hybryd bo jesteście za naturą.

Ja nawet jako ówczesny pracownik byłam przekonywana przez makijażystkę regionalną, że Inglot nigdy nie wprowadzi hybryd, bo nie po to ma lakiery „oddychające”, żeby hybrydy wprowadzać do oferty.

Ale nie zabrakło oczywiście głosów entuzjastycznych i osób chętnych, żeby nowość natychmiast wypróbować:

Czad! Chyba czas abym powróciła do hybryd! 

No w końcu!

Przepiękne kolory!

Producent odniósł się do komentarzy:

Wprowadzenie do sprzedaży lakierów hybrydowych jest odpowiedzią na liczne pytania ze strony klientów. Nowa linia lakierów do paznokci wolnych od składników Hema i di-Hema, to połączenie trwałego manicure ze składem, który zmniejsza ryzyko wystąpienia alergii i innych podrażnień.

Przeważającą liczbę w naszej ofercie dalej stanowią lakiery klasyczne, w tym seria Natural Origin, zawierająca 77% składników pochodzenia naturalnego oraz lakiery z linii O2M przepuszczające tlen i wodę. Wierzymy, że każdy znajdzie produkt dla siebie.

Nowa kolekcja lakierów hybrydowych Inglot utrzymana jest w stylistyce, którą marka obrała jakiś czas temu odchodząc od charakterystycznej dla siebie czerni. Opakowania produktów są pastelowe. Oszczędne w formie, naturalne są także materiały promocyjne i visuale związane z marką.

Na kolekcję składa się 20 odcieni lakierów, 2 bazy i top. Obecnie lakiery są dostępne w salonach Inglota oraz na stronie internetowej producenta.

Rynek lakierów hybrydowych w Polsce od lat rozwija się bardzo dynamicznie. W grupie liderów znajdują się takie marki jak Semilac (Nesperta), NeoNail (Cosmo Group) oraz Indigo, jednak oprócz nich bardzo wiele marek profesjonalnych i masowych produkuje lakiery hybrydowe. 

Czytaj także: Jeśli manicure, to hybrydowy [RAPORT]

Produkty do manicure to kategoria, która w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, na rynku działa wiele salonów zajmujących się stylizacją paznokci i usługi są prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Polki słyną także ze swojego zamiłowania do pięknych paznokci i z umiejętności ich stylizacji w domowych warunkach. Stąd też przestrzeń do wprowadzania na rynek ciągle nowych marek i wariantów lakierów, zarówno klasycznych, jak i hybrydowych.

Rynek idzie w kierunku produktów delikatniejszych dla płytki paznokcia i eliminowania składników mogących powodować podrażnienia. Dostępne są lakiery wegańskie a ostatnio kolejne marki wprowadzają hybrydowe naklejki na paznokcie, które osobom miej wprawnym umożliwiają również zrobienie trwałej stylizacji paznokci w oparciu o gotowe szablony.

Czytaj także: Wegańskie lakiery do paznokci - trend czy nowy standard?

Według danych PMR lakiery do paznokci są kategorią beauty z największym udziałem sprzedaży internetowej, co wynika z popularności lakierów hybrydowych, które były dostępne na początku i przez długi czas tylko w internecie. 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 18:46