StoryEditor
Producenci
30.07.2021 00:00

Opakowania po zużytych kosmetykach możesz zanieść do Sephory

Sephora od 2013 r. o 50 proc. obniżyła emisję CO2 generowaną przez działalność perfumerii. Tradycyjne oświetlenie zastąpiła ledowym. W perfumeriach stanęły kosze, do których klienci mogą wrzucać opakowania po kosmetykach – poddawane są one odzyskowi. To tylko niektóre z działań sieci na rzecz ochrony środowiska.

Według wyników badania „Green Generation 2021” opublikowanego przez Mobile Institute osoby, które nie używają kosmetyków naturalnych argumentują to przede wszystkim tym, że nie wiedzą w jaki sposób znaleźć kosmetyk określany jako „naturalny”. Mając na uwadze tę grupę klientów sieć perfumerii Sephora wdrożyła jesienią 2020 r. w wielu krajach Europy, w tym w Polsce, program "Good For", dzięki któremu łatwiej jest wybrać produkty zgodne z ich oczekiwaniami. Na produktach znalazły się oznaczenia Good for you, Good for vegan, Good for a better planet, Good for recycling.

We wszystkich perfumeriach stacjonarnych Sephora w Polsce działa również program recyklingu opakowań po kosmetykach. Klienci mogą wrzucać je do specjalnych koszy, które znajdują się w strefie kas. Zebrane opakowania, dzięki współpracy z  firmą CEDRE, zostają poddane zaawansowanemu odzyskowi według rozwiązań stosowanych w  branży kosmetycznej.

Systematycznie prowadzimy działania edukacyjne i propagujące ideę recyklingu wśród naszych klientów oraz pracowników. Recykling wspieramy też poza naszymi perfumeriami – w tym roku dołączyliśmy do grona partnerów firmy EcoTech System, która nagradza użytkowników recyklomatów ofertami specjalnymi. Zebrane w aplikacji EcoPortwel punkty można teraz wymienić m.in. na rabat na zakupy produktów Sephora Collection na sephora.pl. Wierzymy, że każdy, nawet mały krok, ma znaczenia dla naszej planety – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska komentując wyniki raportu Green Generation 2021 i przedstawiając prośrodowiskowe działania Sephory.

Jak podkreślił, Sephora skupia się przede wszystkim na tym, jak wpływa na środowisko naturalne jako retailer. – – Przeprowadzone przez nas analizy wykazały, że największa emisja gazów cieplarnianych jest w naszym przypadku spowodowana zużyciem energii elektrycznej w perfumeriach. Druga z kolei, to emisje CO2 związane z naszą siecią logistyczną. Naturalną konsekwencją jest skoncentrowanie naszych działań na tych dwóch priorytetach – powiedział.

Dane z 2013 roku posłużyły sieci za punkt wyjścia. Od tej pory Sephora zobowiązała się obniżyć o 25 proc. emisję CO2, generowaną przez działalność perfumerii. Do dziś udało się ją zredukować o ponad 50 proc. Sieć nadal inwestuje  w energooszczędne rozwiązania. Ponad 50 proc. elektryczności zużywanej w   perfumeriach w Europie pochodzi z odnawialnych źródeł, które posiadają zielone certyfikaty.

– W 2020 roku niemal wszystkie nasze sklepy w Europie stosowały już wyłącznie oświetlenie ledowe, które zużywa 30 proc. mniej energii, niż oświetlenie halogenowe. Systematycznie prowadzimy dalsze prace modernizacyjne w naszej sieci – zaznaczył Sergiusz Osmański.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.04.2024 16:33
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay. Będzie propagował ochronę UV
Jannik Sinner, włoski tenisista, ambasador linii Anthelios La Roche-Posayfot. La Roche-Posay
Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay i będzie twarzą produktów z jej przeciwsłonecznej linii Anthelios. Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i zaangażowaniu pokolenia Gen-Z.

Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów młodego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay. Będzie promował kosmetyki z przeciwsłonecznej linii Anthelios. Ze swoim przekazem ma dotrzeć do młodych osób z pokolenia Gen-Z.

Urodzony w 2001 roku Jannik Sinner jest zawodowym tenisistą oraz najwyżej sklasyfikowanym włoskim zawodnikiem w historii. Karierze tenisisty poświęcił się w wieku 13 lat. Kilkakrotnie zdobył tytuł Association of Tennis Professionals Challenger Tour. W 2021 roku został najmłodszym mistrzem ATP 500 i dołączył do pierwszej dziesiątki rankingu. W 2023 roku, zdobył półfinał na Wimbledonie oraz wygrał finał ATP, jednocześnie zdobywając tytuł Pucharu Davisa dla Włoch.

W tym roku, Jannik Sinner zdobył swój pierwszy duży tytuł, dochodząc do finału wielkoszlamowego turnieju Australian Open.

Tak marka argumentuje  wybór Sinnera na ambasadora produktów przeciwsłonecznych: Ten włoski tenisista, jako osoba spędzająca większość swojego czasu na korcie, na świeżym powietrzu, dobrze wie, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna.

Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i tonie angażującym pokolenie Gen-Z.

La Roche-Posay kontynuuje swoją misję informowania społeczeństwa o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV, opracowywania innowacyjnych filtrów przeciwsłonecznych o szerokim spektrum działania, odpowiednich dla każdej skóry, niezależnie od jej odcienia, typu i wieku – informuje marka w komunikacie.

W 2022 r. marka wprowadziła na rynek krem Anthelios UVMUNE 400, zasilany filtrem nowej generacji Mexoryl 400. Chroni przed promieniami UVB, UVA oraz ultradługimi UVA pomiędzy 380 a 400nm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2024 22:59
Magda Mołek w kampanii Vichy mówi: Ja się dopiero rozkręcam!
Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka, została twarzą marki Neovadiol Vichyfot Vichy
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka telewizyjna, prowadząca dziś autorski kanał z podcastami, będzie promować gamę kosmetyków Neovadiol Vichy i jest twarzą kampanii „Ja się dopiero rozkręcam”. Ideą kampanii jest wsparcie dojrzałych kobiet i pokazywanie, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości.

Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka prowadząca dziś swój własny kanał „W moim stylu” na YouTube, gdzie spotyka się gośćmi i rozmawia o życiu, została twarzą gamy Neovadiol Vichy. W kampanii marki „Ja się dopiero rozkręcam” staje się głosem, który wspiera kobiety pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.

image
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka, youtuberka, podcasterka
Vichy
– Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam – mówi Magda Mołek.

Pielęgnacyjne produkty gamy Neovadiol zostały stworzone wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość.

W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS.

Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2024 04:32