24 czerwca 2022
Sephora Wonderland to spotkanie z kosmetycznymi markami premium obecnymi w tej największej na świecie sieci perfumerii. Zorganizowane jest w formie trzydniowych targów. Wystawia...
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
21 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
Badania naukowców z amerykańskiego Uniwersytetu Oregon wykazały, że substancja znajdująca się w skórze morszczuka może pomóc w zapobieganiu zmarszczkom spowodowanym promieniowaniem UV – donosi portal Cosmetics Business.
Super-Pharm zachęca swoich partnerów do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Jednym z nich są nowoczesne stacje refill Yope – od niedawna dostępne w wybranych placówkach sieci.
Komentarzy 1
Byredo, marka perfumeryjna należąca obecnie do hiszpańskiego Puiga, wkroczyła w sferę cyfrową ze swoim pierwszym w historii znakiem NFT.
Międzynarodowi producenci i dostawcy opakowań kosmetycznych firmy Quadpack i Aptar stworzyli wspólnie innowacyjne opakowanie, które pozwoli branży kosmetycznej być jeszcze bardziej neutralnym środowiskowo. Nowe opakowanie dla pomadek jest wyprodukowane w 100 proc. z certyfikowanego drewna jesionowego, nie zawiera kleju ani sprężyn. Jest wielokrotnego
Marka Neonail, oferująca lakiery hybrydowe, stworzyła aplikację mobilną, która umożliwia przymierzanie produktów do stylizacji paznokci w telefonie. Color Match jest rozbudowana, kompleksowa i oferuje wyjątkowo wysoką jakość obrazu.
Francuska luksusowa marka Dior Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z wykorzystaniem WhatsApp. Aplikacja połączyła klientów marki z jej ambasadorką i globalną ikoną Jisoo. W wyniku współpracy 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej
W 2018 r. na usługi salonów paznokci w USA wydano prawie 8,5 miliarda dolarów, a według Statista około 100 milionów kobiet w USA maluje paznokcie przynajmniej raz w miesiącu. Globalny rynek manicure jest wart około 120 miliardów dolarów. Od jakiegoś czasu rynek produktów do pielęgnacji paznokci przechodzi transformację
Grupa naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego uzyskała naturalny preparat, skuteczny w blokowaniu promieniowania UV. Już jedno posmarowanie się nim może chronić skórę przez cały urlop. Wynalazek jest już opatentowany, trwają poszukiwania inwestora, który sfinansuje dalsze badania oraz produkcję – czytamy na portalu Tokfm.pl
Marka Charlotte Tilbury, która specjalizująca się w kosmetykach do makijażu wchodzi na kolejny poziom cyfrowej obsługi klienta. Po wcześniejszym wprowadzeniu spersonalizowanego i efektownego doświadczenia w wirtualnych konsultacjach marka postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia. Dotyczą one kolekcji Pillow Talk. Po wejściu do różowego świata
Google zaprezentował paletę 10 odcieni skóry, dzięki którym będzie można jeszcze lepiej dostosować oraz spersonalizować tworzenie gadżetów i aplikacji, które będą lepiej służyć osobom o innym kolorze skóry niż biały. Podał Reuters.