27 czerwca 2022
Marka Lush, znana z zaangażowania w ochronę środowiska, od niedawna dostępna również w Polsce rozpoczęła nową kampanię mającą na celu podniesienie świadomości na...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Henkel wyprzedził Patagonię, IKEA, Natura & Co oraz Microsoft w rankingu koncernów rozwijających się w sposób zrównoważony. Powstał on głosami ponad 700...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
22 czerwca 2022
– Wchodząc na polski rynek, musieliśmy wykazać się podejściem startupowym. Polacy uwielbiający nowości, to inni klienci niż Niemcy - tradycjonaliści. Szukamy...
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
Verily, spółka zależna Alphabet, łączy siły z kosmetycznym gigantem L'Oréal, aby lepiej zrozumieć pielęgnację skóry i opracować nowe narzędzia cyfrowe w dziedzinie dermatologii. Partnerzy planują zbadać, jak zmienia się zdrowie skóry w czasie i lepiej zrozumieć jaki wpływ na ten proces mają różne czynniki.
Syntetyczny składnik aktualnie stosowany w kremach z filtrami UV przyczynia się do obumierania koralowców. Odkrycie, którego dokonał Michał Styczyński, doktorant na Wydziale Biologii UW, pozwoli go wyeliminować, poprzez umieszczenie w preparatach substancji pochodzenia naturalnego z grupy melanin.
L’Oréal ogłosił wieloletnie partnerstwo z BreezoMeter, jedną z bardziej innowacyjnych firm zajmujących się technologiami klimatycznymi na świecie. Firma z siedzibą w Izraelu jest liderem w dziedzinie badań środowiskowych dotyczących jakości powietrza, pyłków i ognia. Duet połączy swoje doświadczenie w nauce o starzeniu się i środowisku, aby
Estée Lauder współpracuje z różnymi podmiotami, aby stworzyć pierwszą technologię produkcji butelek papierowych. EL ogłosiła, że dołączyła do konsorcjum partnerskiego Pulpex, stając się pierwszą firmą kosmetyczną premium, która wspiera rozwój nadających się do recyklingu butelek papierowych wykonanych z odpowiedzialnie
W badaniach nad skórą naukowcy Beiersdorf opracowali zegar biologiczny, który odpowiada za jej starzenie się. Teraz chcą nauczyć się cofać jego wskazówki, za pomocą naturalnych składników aktywnych, zawartych w kosmetykach.
Po prawie 20-letnich rodzinnych rządach firma JARS zajmująca się badaniami laboratoryjnymi została przejęta z początkiem 2021 r. przez niemiecką sieć GBA Group. Kilka miesięcy później rada nadzorcza zatwierdziła kandydaturę Bogdana Szyca na stanowisko prezesa zarządu firmy. – Dostaliśmy finansowanie i narzędzia do dalszego rozwoju firmy, GBA Group
Procter & Gamble ogłasza kompleksowy plan przyspieszonych działań na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym. Firma wyznaczyła sobie nowy cel, zakładający osiągnięcie zerowej emisji netto gazów cieplarnianych w obrębie swojej działalności operacyjnej i łańcucha do 2040 roku. Koncern wyznaczył sobie cele pośrednie, których realizacja do 2030
Ponad 2 tys. konsumentów wypowiedziało się na temat swoich rytuałów pielęgnacyjnych, ulubionych kosmetyków, miejsc ich kupowania, eko-trendów i innych czynników, które kierują nimi przy wyborach marek i produktów. w badaniu przeprowadzonym przez Mobile Institute. Już 23 września odbędzie się premiera
Henkel wchodzi w nową kategorię. Marka produktów do stylizacji włosów – Schwarzkopf got2b – została poszerzona o produkty do makijażu. W linii got2b Make-up znalazły się m.in. żel do stylizacji brwi oraz pomadki.
Zespół 200 ekspertów i naukowców Avon przeanalizował trendy urodowe, które wyłoniły się z pandemii. W rezultacie powstał raport, którego celem jest odpowiedź na pytania, w jaki sposób zmienił się krajobraz na rynku kosmetycznym i jakie nowe priorytety konsumentów muszą uwzględniać przyszłe innowacje