7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
Kosmetyki dla mężczyzn przechodzą renesans. Nie sprowadzają się już tylko do żelu pod prysznic 2w1, stają się coraz bardziej wyspecjalizowane i różnorodne. Roomcays to inspirowana nostalgiczną kreskówką kolekcja kosmetyków dla mężczyzn, którzy chcą zadbać o swój zarost, ciało, a nawet tatuaże.
Kosmetyki dla mężczyzn raczej nie przykuwają naszej uwagi – ich pudełka, opisy działania czy sam zapach zazwyczaj nie wydają nam się tak atrakcyjne, jak w preparatach dla kobiet. Tylko czy w dbaniu o skórę tak naprawdę chodzi o piękne opakowania i marketingowe obietnice? Oczywiście, że nie – przede wszystkim liczy się jakość składników
Aż 69 proc. Polaków poza twarzą goli inne części ciała. Ponad połowa z nich regularnie pozbywa się owłosienia z pach, 44 proc. ze strefy intymnej, a co piąty z klatki piersiowej. Prawie 1/3 mężczyzn, robi to ze względu na drugą osobę, np. partnerkę. Jednocześnie 31 proc. badanych nie goli innych części ciała poza twarzą, ponieważ nie czuje takiej
Badanie przeprowadzone przez markę do pielęgnacji męskiej skóry Wahl wykazało, że 40 proc. mężczyzn w USA zapuściło brodę od czasu wybuchu epidemii Covid-19.
Według firmy badawczej Euromonitor International globalny rynek męskiej pielęgnacji ma osiągnąć 60,7 mld dol. w 2020 roku, czyli 51,4 mld euro i potroić swoje przychody z 2015 roku.