20 maja 2022
Seniorzy-internauci to grupa coraz bardziej świadoma i aktywna, jeśli chodzi o zachowania online. W zdecydowanej większości korzystają z internetu na co dzień, a przy tym robią...
19 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Firmy coraz bardziej angażują się w działania na rzecz klimatu. Giganci z branży kosmetycznej już od lat prezentują odpowiedzialną postawę brania na siebie odpowiedzialności...
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
Inflacja przekracza już 12,3 proc. i wiele wskazuje na to, że to wcale nie koniec inflacyjnego galopu. Przedsiębiorcy są sytuacją mocno zaniepokojeni, bo wzrost kosztów prowadzenia działalności w bezpośredni sposób przekłada się na ceny produktów i usług.
Biedronka w pierwszym kwartale 2022 r. zwiększyła sprzedaż wartościowo o 15,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Sieć korzystała z dynamiki zbudowanej w poprzednich latach podała spółka Jeronimo Martins, właściciel sieci.
Hebe zyskuje na swojej strategii omnichannel i w pierwszym kwartale 2022 r. zwiększyła sprzedaż wartościowo o 28 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego – poinformowała spółka Jeronimo Martins, właściciel Hebe.
Primavera Parfum notuje wzrosty przychodów korzystając na intensywnym rozwoju e-commerce. W 2021 r. firma wypracowała 245 mln zł netto skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Jest to 25 proc. wzrost rok do roku – poinformowała spółka. Wysoka dynamika wzrostu została utrzymana w I kwartale br. Primavera zainwestowała także w nowy magazyn
Tomasz Ślagórski, wiceprezes zarządu firmy KUKE, zasiądzie w gronie prelegentów 10. Forum Branży Kosmetycznej. Weźmie udział w dyskusji panelowej pt. „Wpływ wewnętrznych i zewnętrznych czynników gospodarczych i politycznych na polski sektor kosmetyczny”.
10 Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się już 24 maja br. Spotkamy się stacjonarnie i będziemy mówić o trendach, które obecnie kształtują polski rynek kosmetyczny. Forum odbywa się pod parasolową marką Retail Trends 2022. W jednym miejscu i czasie organizujemy dwie najważniejsze konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej ze
Henkel, w roku obrotowym 2021, osiągnął przychody ze sprzedaży w ujęciu organicznym przekraczające 20 mld euro, co oznacza wzrost o 7,8 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. To dobry wynik, zważywszy na niezwykle trudne otoczenie rynkowe, charakteryzujące się z niespotykanymi wcześniej zakłóceniami w globalnych łańcuchach dostaw, brakami kluczowych
Mydlarnia Cztery Szpaki to kolejna firma z branży kosmetycznej, która ogłosiła konieczność podniesienia cen swoich produktów. Powodem jest m.in. wzrost kosztów opakowań i surowców. Podwyżka wyniesie 10 proc. i obowiązuje już od lutego.
W 2021 r. średnioroczna inflacja CPI wyniosła w Polsce, w skali roku 5,1 proc. Niestety w ostatnich miesiącach wzrosła ona do poziomu 8,6 proc. Eksperci prognozują, że w styczniu inflacja może wynieść nawet 9 proc. To oznacza, że Rada Polityki Pieniężnej może podnosić stopy procentowe, co spowoduje między innymi wzrost rat kredytów, między
Na skutek rosnących obciążeń podatkowych, niejasnych przepisów, potężnego wzrostu opłat za gaz i prąd, wiele małych biznesów w branży beauty już się zamyka. Część prowadzących działalność przejdzie do szarej strefy – pisze wyborcza.biz.