27 czerwca 2022
Sieć DP Drogerie Polskie obchodzi w tym roku 12-lecie istnienia. To jedna z najdłużej działających na rynku drogeryjnych sieci franczyzowych, która zrzesza blisko 300...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Zaprezentowaliśmy swoją optykę, swój punkt widzenia odnośnie tego, czy te propozycje, które prezentuje Komisja Europejska są proste, proporcjonalne, czy sprzyjają...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
Donald Tusk, były premier RP i przewodniczący Rady Europejskiej, otrzymał dziś od przedsiębiorców działających w usługach kosmetycznych analizę stawek VAT obowiązujących w tym sektorze i postulat o obniżenie podatku dla salonów kosmetycznych z 23 do 8 proc. VAT. Ekspertyzę przygotowała grupa Beauty Razem, która zrzesza blisko 60 tys.
Izba Gospodarki Elektronicznej przyłącza się do apeli o zawieszenie stosowania przepisów podatkowych Polskiego Ładu do 1 stycznia 2023 r.
Właściciele salonów kosmetycznych i fryzjerskich muszą podnieść ceny, bo inaczej będą dopłacać do biznesu. Ceny wzrosną średnio o 20 proc. na skutek galopującej inflacji, drożejących mediów i produktów oraz nowych obciążeń fiskalnych dla branży.
Od końca ubiegłego roku właściciele salonów beauty biją na alarm. Podwyżki cen gazu, którym ogrzewają lokale rosną o kilkaset procent. To, w zależności od wielkości lokalu, może oznaczać opłaty sięgające nawet kilku tysięcy za miesiąc. Rosną także czynsze za wynajem lokali, ceny kosmetyków do wykonywania zabiegów. Rośnie
Z cyklicznego badania MŚP zrealizowanego dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor wśród 500 mikro, małych i średnich firm wynika, że u progu zakończenia roku największe kłopoty ze ściąganiem należności w relacjach B2B ma handel.
Henkel podał wyniki za trzeci kwartał br. Cała Grupa uzyskała wzrost przychodów ze sprzedaży w ujęciu organicznym o 3,5 proc, do ok. 5,1 mld euro, oraz w ujęciu nominalnym o 1,9 proc. Natomiast przychody ze sprzedaży kosmetyków spadły w ujęciu organicznym o 3 proc i w nominalnym o 6,5 proc., do 934 mln euro.
Spółka Global Cosmed zwołała nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy na 4 października. Jedną z uchwał poddanych wówczas pod głosowanie będzie skup akcji własnych. Zarząd firmy uważa, że cena akcji jest niedoszacowana i dementuje plotki o wyjściu firmy z GPW.
Powrót z wakacji to w dużej części zmiana najbardziej aktualnie rotującego asortymentu kosmetycznego. Kosmetyki chroniące przed słońcem, regenerujące czy repellenty są już na wyprzedażach, zastąpiły je te przydatne w szkole, pracy i w chłodniejszej porze roku. Detal jest już zatowarowany lub w trakcie dostarczania m.in. kremów ochronnych do rąk.