StoryEditor
Producenci
21.09.2020 00:00

Julia Wieniawa wystartowała z Jusee Cosmetics

Kosmetyki do makijażu autorstwa Julii Wieniawy właśnie trafiły do sieci. Od dzisiaj można je kupić przez internet. Na razie w portfolio tusz do rzęs oraz sześć kolorów pomadek. Wszystkie mają wegańskie formuły. Można je zamawiać osobno lub w zestawach.

– Kosmetyki Jusee to coś więcej niż kolor, coś więcej niż wygoda w codziennym makijażu – czytamy na stronie marki.

Dalej dowiadujemy się, że autorskie formuły kosmetyków Jusee są bogate w naturalne olejki i woski, a do tego są multifunkcyjne. Łączą bowiem właściwości upiększające z odżywczymi, regenerującymi i pielęgnującymi.

Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i jakość, dlatego nie znajdziesz u nas nieprzemyślanych składników. Nie twierdzimy jednak, że kosmetyki Jusee są całkowicie naturalne. Śledzimy trendy i wykorzystujemy nowinki technologiczne, by były one skuteczne i przyjemne w użyciu – przyznają twórczynie marki.

Za Jusee Cosmetics stoi nie tylko nazwisko Julii Wieniawy, która jest współwłaścicielką i dyrektorem kreatywnym. Drugą właścicielką jest Agnieszka Wesołowska, dziennikarka z 10-letnim doświadczeniem, która objęła stanowisko prezesa i dyrektora marki. W zespole jest także Olga Zajączkowska, międzynarodowy ekspert branży beauty z ponad 15-letnim doświadczeniem, która stworzyła tysiące produktów dla największych firm kosmetycznych i była wsparciem w pierwszych krokach dla marek startupowych. Objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu.

Z partnerstwa trzech urodowych pasjonatek, które – jak o sobie mówią mówią – „wierzą w wartość piękna bez okrucieństwa” powstały wegańskie kosmetyki makijażowe.

Tworząc produkty, świadomie dobieramy partnerów, którzy podzielają nasze wartości: nie krzywdź, szanuj i kochaj zwierzęta. Z wyjątkową skrupulatnością dobieramy dostawców, selekcjonujemy składy i poszczególne składniki – zapewniają zgodnie twórczynie Jusee.

Na razie w portfolio marki znalazł się tusz do rzęs oraz sześć kolorów pomadek.

Produkowane są w najlepszych polskich i europejskich fabrykach wąsko wyspecjalizowanych w produkcji kosmetyków kolorowych – czytamy na Instagramie marki.

Produkty oferowane są przez internetową stronę marki, która w dniu premiery została na klika godzin zablokowana z powodu ogromnego zainteresowania konsumetek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.04.2024 10:15
Beiersdorf zadowolony z rozpoczęcia roku finansowego 2024
Beiersdorf odnotował satysfakcjonujące dla siebie wyniki w pierwszej części roku finansowego 2024.Shutterstock
Beiersdorf dobrze rozpoczyna rok finansowy 2024. Segment działalności konsumenckiej osiągnął w pierwszym kwartale dwucyfrowy organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 10,0 proc., generując sprzedaż na poziomie 2,2 miliarda euro. Sprzedaż Grupy osiągnęła w pierwszym kwartale 2,6 miliarda euro i wzrosła o 7,3 proc. w ujęciu organicznym.

Marka Nivea – w tym Labello – osiągnęła w pierwszym kwartale organiczny wzrost sprzedaży o 12,6 proc. rok do roku, napędzany zrównoważonymi cenami i wzrostem wolumenu. Kultowa marka Beiersdorfa rozwijała się we wszystkich regionach i odnotowała największy wzrost sprzedaży w Europie (13 proc. w ujęciu organicznym) i na rynkach wschodzących (14 proc. w ujęciu organicznym). Wzrost ten był napędzany kategoriami Sun, Deo i Face Care oraz ciągłym sukcesem gamy produktów Luminous.

Marki Derma Eucerin i Aquaphor odnotowały organiczny wzrost sprzedaży o 10,2 proc. na początku roku finansowego 2024. Kluczowym czynnikiem wpływającym na ten wynik były dobre wyniki działalności Eucerin Sun, szczególnie w Europie. Eucerin wszedł także na rynek pielęgnacji twarzy w USA. La Prairie powróciła do wzrostu w pierwszym kwartale 2024 r., odnotowując organiczny wzrost sprzedaży o 1 proc.. Zmiany w luksusowej marce Beiersdorf nabierają obecnie tempa po trudnych warunkach na rynku zewnętrznym w zeszłym roku. Dalsze przyspieszenie wzrostu spodziewane jest w drugiej połowie roku.

Dział Healthcare, który w dużej mierze obejmuje działalność w zakresie plastrów Hansaplast i Elastoplast, odnotował organiczny wzrost sprzedaży o 1,5 proc.. Głównymi czynnikami wpływającymi na ten wynik były znaczące wzrosty na rynkach wschodzących i w Europie. Na cały rok 2024 Beiersdorf aktualizuje swoje wytyczne dla segmentu działalności konsumenckiej. Obecnie spółka spodziewa się organicznego wzrostu sprzedaży na poziomie 6–8 proc.. Jednocześnie potwierdziła ambicję przekroczenia ubiegłorocznej marży EBIT (po wyłączeniu czynników specjalnych) o 50 pb.

Czytaj także: Nivea przeprojektowuje opakowania i formuły, aby spełnić cele firmy Beiersdorf w zakresie zrównoważonego rozwoju na rok 2025

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 16:05
Nivea zorganizowała spotkanie edukacyjne tylko dla mężczyzn
Uczestnicy kolacji dla mężczyzn zorganizowanej przez NiveaNivea
Spotkanie tylko dla mężczyzn, podczas którego dowiadują się, czym charakteryzuje się ich skóra, jak powinni ją pielęgnować i jakie kosmetyki dobrać. Na takie zaprosiła panów marka Nivea.

Wieczór w męskim gronie? Taki zaproponowała mężczyznom marka Nivea zapraszając znanych aktorów, twórców, sportowców, modeli, dziennikarzy, influencerów i celebrytów na kolację do Bohema 2.8 w Warszawie.

Kolacja została przygotowana na 60 osób, a podczas spotkania eksperci marki zaprezentowali kilka gam produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn Nivea for men (w tym Nivea men anti age power – przeciwzmarszczkowa, redukująca przebarwienia oraz  Nivea men sensitive – do skóry wrażliwej) oraz przekazywali informacje o tym, czym charakteryzuje się męska skóra (ma inne właściwości niż skóra kobiet), jak ją pielęgnować i jak dobrać odpowiednie dla siebie kosmetyki.

– Cieszę się bardzo, że mogliśmy gościć aż tylu mężczyzn zainteresowanych pielęgnacją skóry twarzy. To tylko pokazuje nam, jak rośnie świadomość panów w tym temacie – skomentowała Marta Piec, brand manager Nivea Men.

Gośćmi wydarzenia byli m.in.: Kuba Przygoński, Maciej Musiał, Mikołaj Roznerski, Piotr Knioła-Pigout, Piotr Mróz, Tadeusz Mikołajczyk, Sebastian Chłodnicki. Kolację poprowadził dziennikarz Maks Behr.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 16:20