REKLAMAPolpack - banner główny - 1-20 września 2021

Współpraca

I. Komunikacja online

 

 

Zapraszamy do współpracy, dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb.

 

 

Iga BIELAWSKA
manager ds. sprzedaży produktów online
tel. 730 015 398
iga.bielawska@wg.media

 

Bartosz TESŁAWSKI
zastępca dyrektora sprzedaży i rozwoju cyfrowego
tel. 533 306 967
bartosz.teslawski@wg.media 

 

 

Bożena GRACZYK
dyrektor sprzedaży ogłoszeń i media solutions
Wiadomości Kosmetyczne
tel. 519 042 669
bozena.graczyk@wg.media

 

 

Hanna Twardowska
kierownik ds. kluczowych klientów
Wiadomości Kosmetyczne
tel. 731 301 188
hanna.twardowska@wg.media

II. Media drukowane

Miesięcznik poświęcony branży kosmetycznej. Selektywna dystrybucja Wiadomości Kosmetycznych i nakład pokrywający rynek drogerii w Polsce zapewniają dotarcie komunikatu reklamowego do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej.

Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów? Wprowadzasz na rynek nowość? Sprawdź nas!

Nasze mocne strony:
•    Lider rynku kosmetycznej prasy B2B wg badań Nielsen (listopad 2010) i GfK Polonia (październik 2007)
•    Ogólnopolski zasięg
•    Kontrolowany nakład przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
•    Dokładnie sprecyzowana grupa odbiorcza
•    Skuteczne dotarcie do właścicieli i pracowników drogerii, sklepów kosmetycznych i hurtowni odpowiedzialnych za zamówienia Twoich produktów i usług
•    Reklama poparta treścią, umieszczona w kontekście tematycznych artykułów i raportów
•    Efektywne wsparcie sprzedaży prowadzonej przez przedstawicieli handlowych
•    Rzetelne źródło najświeższych informacji z branży
•    Jedno z podstawowych narzędzi pracy właścicieli oraz pracowników drogerii , perfumerii i sklepów kosmetycznych
•    Silny i pewny partner w biznesie

Zapraszamy do współpracy, dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych ogłoszeń i reklam oraz może odmówić zamieszczenia ogłoszenia, reklamy, insertu, jeśli ich treść lub forma pozostają w sprzeczności z prawem, linią programową i charakterem pisma, interesem biznesowym wydawnictwa, a także zasadami publikacji ogłoszeń i reklam.

do góry strony