StoryEditor
Producenci
02.02.2023 00:00

Avon Worldwide przedstawia nowy globalny wizerunek

Kampania Embrace Your Power ma na celu podkreślenie różnorodności w szeregach klientek i przedstawicielek marki. / materiały prasowe Avon
Avon Worldwide ujawnił swoją nową kampanię „Embrace Your Power” oraz usprawnione portfolio produktów w ramach nowej globalnej rebrandingu i tożsamości rynkowej. We współpracy z Wunderman Thompson UK, londyńską firmą konsultingową ds. kreacji, 135-letnia marka Avon została odświeżona dzięki nowemu podejściu wizualnemu i kreatywnemu oraz zintegrowanej kampanii, która celebruje kobiety stojące za Avon.

Avon zaprezentował największą inwestycję firmy w jej wizerunek w ciągu ostatnich dziesięciu lat – globalny rebranding we wszystkich aspektach działalności. Nowe pozycjonowanie kosmetycznego giganta – pod auspicjami kampanii „Embrace Your Power” – obejmuje zaktualizowaną platformę, nową identyfikację wizualną i ulepszoną ofertę produktową. Celem jest zapewnienie bardziej angażującego doświadczenia konsumentom i konsumentkom za pośrednictwem niezależnych przedstawicielek, osobiście i online, a także zwiększenie widoczności marki wśród wszystkich grup demograficznych. Dotyczy to zarówno lojalnych klientów, jak i tych niezapoznanych z marką.

Rebranding jest między innymi próbą ożywienia obecności firmy w Wielkiej Brytanii, gdzie splendor firmy wyblakł i nieco odszedł w zapomnienie, oraz zwiększenia jej obecności na rynkach rozwijających się, takich jak Polska i Rumunia. Świetny sojusz z niesamowitym zespołem Wunderman Thompson, dzielenie wspólnych wartości służy znaczącemu celowi, jakim jest wzmocnienie pozycji kobiet – napisała w internetowym oświadczeniu CEO Avon, Angela Cretu. Tożsamość wizualna marki, ton głosu i styl fotografii – wszystkie te rzeczy zostały odświeżone – dołącza do tego Kristof Neirynck, Global Chief Marketing Officer w Avon.

Przebudowa wizerunku dotychczasowej marki obejmuje trzyetapowe podejście, które będzie odbywać się krok po kroku w ciągu tego roku. Pierwsza część to odświeżona identyfikacja wizualna na platformie i we wszystkich kanałach marketingowych, która została wprowadzona 30 stycznia i prezentuje inspirujące kobiety. Neirynck wyjaśnia: Przekształcamy się z firmy opartej głównie na katalogach papierowych w znacznie bardziej cyfrową, wielokanałową firmę. W pierwszej opublikowanej części kampanii występuje londyńska muzyczka Hamzaa, która beatboxuje w reklamie, opowiadając historię o tym, jak odnalazła swoją wewnętrzną moc, prezentując nową pomadkę Hydramatic Matte Lipstick firmy Avon.

Czytaj także: Avon podsumowuje swoje akcje pomocowe dla Ukrainy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 21:59