StoryEditor
Drogerie
20.05.2019 00:00

[DROGERIA ROKU 2019, FINALISTA] DROGERIA JASMIN, LIPOWA

Drogeria Jasmin w Lipowej to nowy sklep w lokalnym pasażu handlowym, w centrum miasteczka. Urządzony według księgi standardów sieci Jasmin. Zaspokaja potrzeby miejscowych klientów zainteresowanych kosmetycznymi nowościami.

DROGERIA JASMIN, Lipowa, ul. Lipowa 1541, powierzchnia 110 mkw, kategoria: drogeria średniego formatu [zobacz galerię zdjęć]

Drogeria Jasmin w Lipowej jest czwartą drogerią tych samych właścicieli. Wioleta i Mateusz Szczerba wszystkie swoje sklepy prowadzą pod szyldem sieci Jasmin.

Lipowa to wieś w powiecie żywieckim, mała, licząca niewiele ponad 9 tys. mieszkańców. Atrakcyjna turystycznie, malownicza, powstaje tu wiele nowych domów jednorodzinnych. Przepływ klientów nie jest duży, ale za to są zainteresowani innowacyjnymi produktami, nowościami, co ma wpływ na wartość koszyka zakupowego.

Drogeria została otwarta w marcu ubiegłego roku w nowopowstałym lokalnym centrum handlowym, w centrum miejscowości. Znajduje się tu kilkadziesiąt sklepów i plac, gdzie w ciągu roku odbywają się okolicznościowe imprezy w plenerze.

Drogeria ma 110 mkw. sali sprzedaży. Znajdują się w niej wszystkie najważniejsze kategorie kosmetyczne oraz chemia gospodarcza, ale raczej specjalistyczne produkty, w tym ekologiczne środki czystości i niemieckie marki. Najważniejsze są kosmetyki. Szczególny nacisk został położony na produkty naturalne, ku którym zwracają się obecnie klienci. Zostały one zaprezentowane również na osobnym regale, by jeszcze bardziej odróżniały się od reszty asortymentu, bo jak mówi Mateusz Szczerba jest to obecnie najbardziej dynamiczna kategoria z dostępnych w sklepie.

Jak dla każdej drogerii, także dla Jasmina, bardzo ważne są także kategorie pielęgnacji twarzy, koloryzacji włosów, perfumeria. Odrębną strefę, z kącikiem makijażowym, stanowią kosmetyki kolorowe. Świetnie przyjęło się też stanowisko do robienia manicure hybrydowego. Na tyle dobrze, że właściciele planują wprowadzić je także do swoich innych drogerii. Asortyment kosmetyczny znakomicie uzupełniają dodatkowe kategorie, m.in. biżuteria i akcesoria.

Sklep jest w tzw. pełnym standardzie sieci, utrzymany w jej barwach, ma wyraźnie opisane kategorie, logo i motto sieci umieszczone nad stanowiskiem kasowym, które wita klientów wchodzących do drogerii.

Bardzo dużą wagę właściciele drogerii przywiązują do jakości obsługi klienta. Potwierdziło to badanie tajemniczy klient, które Jasmin przeprowadza w sklepach zrzeszonych w sieci. Drogeria w Lipowej otrzymała maksymalną liczbę punktów. Każdy kupujący, niezależnie od wartości zakupów otrzymuje próbki. W drogerii są organizowane liczne pokazy makijażu oraz manicure’u hybrydowego i dermokonsultacje. O dobre relacje z klientami dba 4-osobowy, fachowy personel.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 01:20