StoryEditor
Producenci
10.03.2023 00:00

Henkel czeka na zgłoszenia do nagrody Martha Schwarzkopf Award for Women in Science

O nagrodę Marthy Schwarzkopf mogą ubiegać się naukowczynie z całego świata w stopniu doktora, mające długoletnie doświadczenie badawcze w zakresie nauk przyrodniczych, medycyny i informatyki, które pracują w dziedzinie badań trychologicznych lub dziedzinach pokrewnych / fot. materiały prasowe/Henkel Polska
Henkel po raz drugi przyzna nagrodę "Martha Schwarzkopf Award for Women in Science". Wyróżnione nią zostają naukowczynie prowadzące badania na polu trychologii lub w dziedzinach pokrewnych. Oprócz nagrody głównej w wysokości 10 tys. euro w tym roku zostanie przyznana także nagroda dodatkowa dla rozwijającego się talentu „Emerging Talents Award” w wysokości 5 tys. euro. Aplikacje należy składać do 1 maja.

Nagroda „Martha Schwarzkopf Award for Women in Science” jest hołdem dla Marthy Schwarzkopf, jednej z pierwszych w Niemczech kobiet, która nie tylko prowadziła firmę, ale także ufundowała Instytut Badań nad Włosami. Schwarzkopf Hair Research Institute prowadzi laboratoria badawczo-rozwojowe i testowe salony fryzjerskie na całym świecie. Schwarzkopf jest obecnie jedną z wiodących marek konsumenckich w portfolio Henkla i największą w segmencie pielęgnacji włosów.

– Byliśmy mile zaskoczeni zainteresowaniem, z jakim spotkała się zeszłoroczna edycja konkursu, Po otrzymaniu zgłoszeń od tylu niesamowitych kandydatek, podjęliśmy decyzję o tym, żeby oprócz głównego wyróżnienia, przyznać w tym roku także dodatkową nagrodę dla rozwijających się talentów. W ten sposób możemy mieć pewność, że wspieramy zarówno doświadczone naukowczynie jak i obiecujące badaczki, które dopiero rozpoczynają swoją karierę – mówi Andrea Sättler, director R&D, Henkel Consumer Brands i przewodnicząca jury.

O nagrodę Marthy Schwarzkopf mogą ubiegać się naukowczynie z całego świata w stopniu doktora, mające długoletnie doświadczenie badawcze w zakresie nauk przyrodniczych, medycyny i informatyki, które pracują w dziedzinie badań trychologicznych lub dziedzinach pokrewnych, takich jak badania włókien tekstylnych i wełnianych, analiza powierzchni biologicznych lub interakcja substancji z włosami lub skórą głowy.

Natomiast o wyróżnienie „Emerging Talents” mogą zawalczyć badaczki, które ukończyły studia magisterskie w tych samych obszarach naukowych, nawet jeśli są dopiero na początku swojej kariery naukowej.

Zgłoszenia będą oceniane przez jury, składające się z naukowczyń pracujących w dziale Henkel Consumer Brands R&D. Laureatka „Martha Schwarzkopf Award for Women in Science” otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. euro. W przypadku nagrody dodatkowej dla rozwijającego się talentu zwyciężczyni otrzyma kwotę 5 tys. euro. Oprócz gratyfikacji finansowej, laureatki będą miały możliwość uczestniczenia w specjalnym programie mentorskim we współpracy z jednym z wiodących naukowców firmy Henkel.  

Zgłoszenia są przyjmowane do 1 maja 2023 roku, a zainteresowane osoby powinny przesłać swoją aplikację w języku angielsku lub niemieckim na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jury wybierze zwyciężczynie do 1 sierpnia 2023 roku. Decydujące czynniki w ocenie to znaczenie osiągnięć naukowych uczestniczek w rozwoju badań nad włosami, a także dla konsumentów i środowiska. Kolejne kryteria to innowacyjność, oryginalność, możliwość wdrożenia projektów badawczych oraz ich znaczenie dla rozwoju nowych produktów sektora kosmetyków do włosów. Obie nagrody zostaną wręczone podczas ceremonii, która odbędzie się w Hamburgu w Niemczech w listopadzie 2023 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 18:41