StoryEditor
Producenci
06.02.2023 00:00

Kariera w beauty – oferty pracy 6.02.2023

Zapraszamy na nowy cykl w Wiadomościach Kosmetycznych – najciekawsze oferty pracy w sektorze kosmetycznym. Wiemy, że nasz przemysł napędza pracownik każdego szczebla i stanowiska; copywriter, magazynierka, dyrektorka ds. marketingu, pakowacz, technik logistyki czy graficzka. Zachęcamy zatem do przejrzenia naszej selekcji każdą osobę, która pragnie dołączyć w szeregi branży.

 

Błonie

Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) – Pracownik Magazynowy

Gdynia

ALKEMIE GROUP BODNAR SP.J. - Graphic Designer

Grupa Marion — Manager ds. Eksportu

Józefów

Bell — Koordynator d.s. marketingu

Bell — Pracownik produkcji

Bell — Asystent d.s. Analiz w Dziale Marketingu

Kraków

Ed's Barber Shop – Barber

Łódź

Rossmann SDP – Analityk w Dziale Zarządzania Cenami i Projektami

Venita — Elektromechanik maszyn pakujących

Piaseczno

Sarantis Polska S.A. - Specjalista(-ka) ds. Shopper Marketingu

Poznań

Indigo Nails — Przedstawiciel Handlowy

CosmoGroup — Analityk ds. Rozwoju Marki

CosmoGroup — Planista Operacyjny

CosmoGroup — Pracownik Kompletacji Zamówień

CosmoGroup — Administrator Stanów Magazynowych

Pruszków

HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Specjalista ds. transportu

Radzymin

Bielenda — Konfekcjoner/Konfekcjonerka

Rzeszów

Unilever Polska – Area Sales Manager

Stara Iwiczna

Super-Pharm - Doradca Optyczny

Świdnica

Colgate-Palmolive Services Poland – Procurement Integration Analyst

Warszawa

Estée Lauder – IT Retail Support

JM INNOVATIVE COSMETICS SP. Z O.O. – Ekspert / Szkoleniowiec YONELLE

HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Menedżer ds.Analiz i Promocji

Oriflame Poland Sp. z o. o. - Senior Process Chemist – Colour Cosmetics / Starszy Technolog (kosmetyka kolorowa)

Verona Products Professional sp. z o.o. - Asystent / Asystentka Działu Digital and E-commerce

Avon Operations Polska Sp. z o.o. – Europe Marketing Services Procurement Lead

La MakeUp Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  – Specjalista / Specjalistka ds. posprzedażowej obsługi klienta

INTER-VION S.A — Młodszy Specjalista ds. Marketingu Produktowego

Wrocław

Klinika Medycyny Estetycznej Envie Clinic - Kosmetolog

Różne lokalizacje

Booksy International Sp. z o.o. – Senior Android Developer (16 miast)

Bell — Merchandiser

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.05.2025 09:00
Franck Marilly, szef regionu EMEA w Shiseido, odchodzi ze stanowiska. Nie będzie następcy
Jeśli chodzi o prognozy Shiseido na 2025 rok, japoński koncern zakłada 4-procentowy wzrost.Shutterstock

Japońska grupa kosmetyczna Shiseido ogłosiła rezygnację Francka Marilly, prezesa regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Marilly, który dołączył do firmy w 2018 roku, oficjalnie ustąpi ze stanowiska 31 maja. Firma podała „powody osobiste” jako powód jego odejścia.

Shiseido, którego portfolio obejmuje takie marki jak m.in. Drunk Elephant, Nars i Serge Lutens, potwierdziło w komunikacie prasowym, że nie wyznaczy następcy na stanowisko prezesa EMEA.

Alberto Noé, który pełnił funkcję prezesa i dyrektora generalnego Shiseido EMEA od maja 2024 roku, będzie nadal kierował regionem, którego centrala mieści się w Paryżu. Pełni on również funkcję tymczasowego szefa Shiseido America po odejściu Rona Gee 15 kwietnia br.

Ta zmiana na wysokim szczeblu Shiseido następuje w okresie mieszanych wyników grupy. W 2024 roku zysk operacyjny Shiseido spadł znacząco do 7,58 mld jenów (ok. 48,3 mln USD), w porównaniu z 28,13 mld jenów w roku wcześniejszym.

Podczas gdy region EMEA odnotował 8-procentowy wzrost sprzedaży, a Japonia 10-procentowy, firma odnotowała znaczące spadki na innych rynkach. Spadła sprzedaż w Chinach (o 5 proc.), w Ameryce (o 7 proc.) i o 24 proc. w sektorze travel retail.

Jeśli chodzi o prognozy Shiseido na 2025 rok, japoński koncern zakłada 4-procentowy wzrost. Firma chce skupić się na swoich najważniejszych markach: Shiseido, Clé de Peau i Nars, jednocześnie robiąc ewaluację i oceniając potencjał zbycia aktywów w ramach szerokiej strategii restrukturyzacji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.05.2025 16:29
L’Oréal rozważa przejęcie brytyjskiej marki Medik8
Medik8 to marka działająca w obszarze autopersonalizacji rutyny pielęgnacyjnej.Medik8

L’Oréal może wkrótce rozszerzyć swoje portfolio o kolejną markę z segmentu dermokosmetyków. Według doniesień WWD, francuski gigant kosmetyczny jest faworytem w wyścigu o przejęcie brytyjskiej marki Medik8, specjalizującej się w produktach z witaminą A. Transakcja miałaby na celu dalsze wzmocnienie pozycji L’Oréal w dynamicznie rozwijającym się segmencie pielęgnacji skóry premium, zwłaszcza w obszarze retinoidów.

Medik8, założone w 2009 roku przez Elliota Isaacsa, koncentruje się na rozwoju produktów opartych na witaminie A, w szczególności retinalu – alternatywie dla klasycznego retinolu. Flagowa linia Crystal Retinal zdobyła popularność dzięki połączeniu skuteczności i delikatniejszego działania w porównaniu z tradycyjnymi retinoidami. Marka zdobyła silną pozycję w Wielkiej Brytanii i Europie, a obecnie intensywnie rozwija działalność na rynku amerykańskim.

Według szacunków, przychody Medik8 w 2025 roku mają osiągnąć poziom około 115 mln dolarów amerykańskich. Tylko w 2024 roku sprzedaż wzrosła o 50 proc., co czyni markę jednym z najszybciej rozwijających się graczy w segmencie dermokosmetyków premium. Tak dynamiczny wzrost zainteresowania mógł przyciągnąć uwagę L’Oréal, który w ostatnich latach aktywnie inwestuje w rozwój swojego działu dermatologii kosmetycznej.

Jeśli dojdzie do przejęcia, będzie to kolejny krok w strategii L’Oréal polegającej na wzmacnianiu obecności w segmencie specjalistycznej pielęgnacji skóry. Marka Medik8 może stanowić istotne uzupełnienie portfolio koncernu, które już obejmuje takie brandy jak La Roche-Posay, CeraVe czy SkinCeuticals.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. maj 2025 10:19