StoryEditor
Producenci
21.01.2019 00:00

Konsumenci wybrali Najlepsze Produkty 2019 roku!

Konsumenci wybrali najlepsze nowości! Do rywalizacji o tytuł Najlepszego Produktu 2019 stanęło ponad 300 produktów. Wyniki organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, a przeprowadzonego przez GfK Polonia badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019 poznaliśmy w czwartek 17 stycznia w warszawskim Hotelu Polonia Palace. Znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów już od ośmiu lat wyróżnia najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów, w tym – drogerii.

Najnowsza (ósma) edycja badania wskazała bestsellery – najlepsze nowości kosmetyczne, chemiczne i spożywcze – które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2017 do 1 września 2018 roku. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Wyboru dokonali konsumenci – reprezentatywna próba N=1000 respondentów (losowo-kwotowa), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Swoje głosy oddali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego oraz używają objętych badaniem kategorii produktowych.

Znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® już od ośmiu lat wyróżnia najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów, w tym – drogerii. Granatowo-czerwony logotyp jest powszechnie znany, ponieważ można go zobaczyć na etykietach wielu produktów dostępnych w szerokiej dystrybucji.

Oto zwycięzcy badania Najlepszy Produkt - Wybór Konsumentów 2019 w kategoriach kosmetycznych:

1. KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE DO TWARZY DLA KOBIET

Złoto: Linia do twarzy Azjatycki Rytuał Młodości Perfecta AZJAtica, Dax Cosmetics

Srebro: Ekspresowy korektor zmarszczek do okolic oczu Avon Anew Platinum Instant Eye Smoother, Avon

Brąz: Serum do twarzy i ust Wibo Unicorn Tears Face and Lip Primer, Wibo

2. MASKI PIELĘGNACYJNE DO TWARZY DLA KOBIET

Złoto: Maski w płachcie Bielenda 3D Crazy Mask, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Srebro: Oczyszczająca maska z aktywnym węglem Sukin, Anti-Pollution Oil Balancing, Eco and More

Brąz: Rewitalizująca maseczka do twarzy Oriflame NovAge, Oriflame

3. KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN

Złoto: Kosmetyki dla mężczyzn Nivea Men Deep, NIVEA Polska

Srebro: Woda perfumowana Savoir Blue Devil Men, JFENZI Perfume Professional

Brąz: Woda perfumowana Perfect Joy for Men, JFENZI Perfume Professional

4. KOSMETYKI DO DEMAKIJAŻU I MYCIA TWARZY

Złoto: Micelarny płyn dwufazowy z wodą różaną Nivea Micellair, Nivea Polska

Srebro: Herbal Care My Nature Kwiat Migdałowca, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Aloesowy oczyszczający żel micelarny Equilibra, APS Import-Export

5. KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP

Złoto: Chusteczka odświeżająca antybakteryjna do powierzchni i rąk CleanHands, Świt Pharma

Srebro: Undecylenowy płyn do mycia i kąpieli stóp Nivelazione, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Krem-maska do stóp eva dermo, Pollena-Ewa

6. KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA

Złoto: Olejek w balsamie Nivea kwiat pomarańczy i olejek awokado, Nivea Polska

Srebro: Linia Bielenda Botanic SPA Rituals, Ostropest + Szałwia lekarska, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Brąz: Odświeżona gama produktów do ciała Tutti Frutti, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

7. KOSMETYKI MODELUJĄCE DO CIAŁA

Złoto: Sera antycellulitowe Bielenda Slim Cellu Corrector, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Srebro: Linia Perfecta Mama+ dla kobiet w ciąży i po porodzie, Dax Cosmetics

Brąz: Japoński booster na oporny cellulit Yoskine Tsubaki Slim Body, Dax Cosmetics

8. KOSMETYKI DO KĄPIELI I POD PRYSZNIC

Złoto: Żel pod prysznic Nivea Creme Oil Pearls Lotus, NIVEA Polska

Srebro: Witaminowy olejek pod prysznic regenerujący, kwiat pomarańczy + miód, Bielenda Twoja Pielęgnacja, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Brąz: Linia Perfecta Botanical Synergy, Dax Cosmetics

9. WODY TOALETOWE I PERFUMOWANE DAMSKIE

Złoto: Woda perfumowana Avon Luminata, Avon

Srebro: Woda perfumowana Oriflame Possess The Secret, Oriflame

Brąz: Woda perfumowana Le'Chel Fresh for Women, JFENZI Perfume Professional

10. KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Złoto: Mleczny szampon Nivea Hairmilk natural shine, Nivea Polska

Srebro: Seria mineralna Jantar z wyciągiem z bursztynu i minerałami, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Szampony do włosów Nutka naturalnie polska, Madonis

11. KOSMETYKI DO STYLIZACJI WŁOSÓW

Złoto: Nowe warianty suchych szamponów Batiste: pink pineapple, camouflage, luxe i kiss, Ocean Trade

Srebro: Suche szampony Radical, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Brąz: Linia Marion Final Control do stylizacji włosów, Marion

12. TUSZE I ODŻYWKI DO RZĘS

Złoto: Oriflame Tusz do rzęs The ONE 5-w-1 Wonder Lash XXL, Oriflame

Srebro: Maskara Avon Mark. Big&Extreme, Avon

Brąz: Maskara Lovely Lashmania, Wibo

13. KOSMETYKI DO STYLIZACJI I KOLORYZACJI BRWI

Złoto: Kredka do brwi Wibo feather brow creator, Wibo

Srebro: Pomady do brwi Hean Eyebrow Pomade, Hean Fabryka Kosmetyków

Brąz: Pomady do brwi Delia Cosmetics, Delia Cosmetics

14. LAKIERY HYBRYDOWE

Złoto: Kolekcja Semilac Celebrate by Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak, Nesperta

Srebro: Kolekcja NeoNail Colors of Freedom by Julia Wieniawa, Cosmo Group

Brąz: Kolekcja Indigo Sex in the City by Sara Boruc, Indigo

15. KOSMETYKI DO MAKIJAŻU UST

Złoto: Metaliczne matowe pomadki w kredce Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon, Golden Rose

Srebro: Seria pomadek Avon Mark., Avon

Brąz: Trwałe matowe farbki do ust Lip Tint Veloure Matte, Hean Fabryka Kosmetyków

16. BAZY, FLUIDY I PUDRY DO DEMAKIJAŻU

Złoto: Podkład kryjący i korektor 2w1 Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation & Concealer, Golden Rose

Srebro: Podkład Delia Lift & Smooth , Delia Cosmetics

Brąz: Wodoodporny, kamuflujący podkład i korektor Hean Camouflage, Hean Fabryka Kosmetyków

17. PRODUKTY DO KONTUROWANIA TWARZY

Złoto: Zestaw do konturowania twarzy The ONE Oriflame, Oriflame

Srebro: Paletka modelująca do twarzy Coconut Hean, Hean Fabryka Kosmetyków

Brąz: Metaliczna paleta do modelowania twarzy 3 w 1 Metals Sculpting Palette Golden Rose, Golden Rose

18. KOSMETYKI DO TWARZY W TRENDZIE EKO

Złoto: Łagodność aloesu Equilibra ALOE Bellezza Naturale, APS Import-Export

Srebro: Bandi Eco Friendly Care, Bandi Cosmetics

Brąz: Opuntica Hydro Hi-Lift Ava Laboratorium, Laboratorium Kosmetyczne AVA

19. KOSMETYCZNA INNOWACJA ROKU

Złoto: Szczoteczki soniczne do twarzy Foreo, Foreo AB

Srebro: Balsamy do ust eos Crystal: Hibiscus Peach, Melon Blossom, eos-Evolution Of Smooth

Brąz: Kosmetyki z astaksantyną Asta C + Ava Laboratorium, Laboratorium Kosmetyczne AVA

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
13.05.2025 12:58
Chanel nawiązuje współpracę z indyjskim detalistą Nykaa
Nykaa sprzedaje produkty kosmetyczne za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i ok. 100 sklepów stacjonarnychShutterstock

Chanel, globalny producent kosmetyków i perfum premium, nawiązał współpracę z indyjską firmą Nykaa, aby wzmocnić swoją markę na tamtejszym rynku.

Nykaa sprzedaje produkty kosmetyczne, prozdrowotne i fashion za pośrednictwem własnej strony internetowej, aplikacji mobilnej i ponad 100 sklepów stacjonarnych. Dzięki nawiązaniu tej współpracy perfumy i kosmetyki Chanel będą dostępne w wybranych sklepach Nykaa Luxe, aplikacji Nykaa i sklepie online. 

Do końca 2025 roku Chanel chce sukcesywnie rozszerzać swoją ekspansję w detalu do ponad dziesięciu sklepów Nykaa Luxe w całym kraju.

Opierając się na fundamencie, położonym przez naszą sieć butików z perfumami i kosmetykami, a także platformę e-commerce Chanel India, partnerstwo z Nykaa stanowi potężną synergię naszych wspólnych wartości. Ta współpraca inspiruje nas do rozwijania jeszcze szerszej oferty naszych perfum i kosmetyków w Indiach – ocenia Amit Goyal, dyrektor zarządzający Chanel India.

Jako Nykaa jesteśmy niezmiernie dumni z tego partnerstwa, dającego po raz pierwszy możliwość wprowadzenia oferty Chanel Fragrance & Beauty w Indiach w luksusowych sklepach kosmetycznych Nykaa, a także online. Wczesne rozpoznanie przez Chanel potencjału rynku w Indiach w dużym stopniu przyczyni się do tworzenia i rozwoju segmentu luksusowego w nadchodzących dekadach – komentuje Anchit Nayar, dyrektor wykonawczy i CEO w Nykaa Beauty.

Obecnie w Indiach Chanel posiada siedem butików, a ponadto trzy sklepy na lotniskach oraz dedykowany dedykowany portal e-commerce.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.05.2025 09:00
Franck Marilly, szef regionu EMEA w Shiseido, odchodzi ze stanowiska. Nie będzie następcy
Jeśli chodzi o prognozy Shiseido na 2025 rok, japoński koncern zakłada 4-procentowy wzrost.Shutterstock

Japońska grupa kosmetyczna Shiseido ogłosiła rezygnację Francka Marilly, prezesa regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Marilly, który dołączył do firmy w 2018 roku, oficjalnie ustąpi ze stanowiska 31 maja. Firma podała „powody osobiste” jako powód jego odejścia.

Shiseido, którego portfolio obejmuje takie marki jak m.in. Drunk Elephant, Nars i Serge Lutens, potwierdziło w komunikacie prasowym, że nie wyznaczy następcy na stanowisko prezesa EMEA.

Alberto Noé, który pełnił funkcję prezesa i dyrektora generalnego Shiseido EMEA od maja 2024 roku, będzie nadal kierował regionem, którego centrala mieści się w Paryżu. Pełni on również funkcję tymczasowego szefa Shiseido America po odejściu Rona Gee 15 kwietnia br.

Ta zmiana na wysokim szczeblu Shiseido następuje w okresie mieszanych wyników grupy. W 2024 roku zysk operacyjny Shiseido spadł znacząco do 7,58 mld jenów (ok. 48,3 mln USD), w porównaniu z 28,13 mld jenów w roku wcześniejszym.

Podczas gdy region EMEA odnotował 8-procentowy wzrost sprzedaży, a Japonia 10-procentowy, firma odnotowała znaczące spadki na innych rynkach. Spadła sprzedaż w Chinach (o 5 proc.), w Ameryce (o 7 proc.) i o 24 proc. w sektorze travel retail.

Jeśli chodzi o prognozy Shiseido na 2025 rok, japoński koncern zakłada 4-procentowy wzrost. Firma chce skupić się na swoich najważniejszych markach: Shiseido, Clé de Peau i Nars, jednocześnie robiąc ewaluację i oceniając potencjał zbycia aktywów w ramach szerokiej strategii restrukturyzacji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. maj 2025 13:16