StoryEditor
Producenci
20.11.2019 00:00

Miraculum z zyskiem netto 1,06 mln zł za trzeci kwartał 2019

Miraculum odnotowało 1,06 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2019 r. wobec 1,07 mln zł straty rok wcześniej, informuje spółka w raporcie.  W tym samym okresie przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,7 mln zł wobec 5,33 mln zł rok wcześniej.  Z kolei strata operacyjna wyniosła 1,17 mln zł wobec 1,25 mln zł straty rok wcześniej.

W raporcie czytamy także: "W III kwartale 2019 r. osiągnięto wzrost przychodów o 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jest to drugi kwartał z rzędu, w którym odnotowano wzrost przychodów".

"Spektakularnym sukcesem jest wprowadzenie nowej gamy produktów serii BIO pod marką Gracja BIO, która spowodowała wzrost przychodów ze sprzedaży produktów tej marki w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego o 148 proc. Wprowadzając nowe produkty kierowaliśmy się troską o ich wysoką jakość, środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo konsumentów" - czytamy dalej.

W I-III kw. 2019 r. spółka miała 1,6 mln zł jednostkowej straty netto w porównaniu z 2,81 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 16,29 mln zł w porównaniu z 17,1 mln zł rok wcześniej.

Działalność Miraculum opiera się na opracowywaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych, do depilacji, a także perfum i produktów do makijażu. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

W portfolio Miraculum są produkty marek Pani Walewska, Miraculum, Gracja, Tanita, Paloma, a także kosmetyki dla mężczyzn (Wars, Lider), perfumy (Wars, Pani Walewska, Być Może..., Miraculum) i produkty do makijażu (Joko, Virtual). Miraculum jest też właścicielem marki Chopin, pod którą oferuje perfumy premium. 

W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 10:21
Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym
Lush pojawił się w Polsce w Lutym 2023 r.fot. Lush
Marka Lush otworzyła swój kolejny salon w Polsce. Wybrała kultowe centrum handlowe, w którym działa m.in. flagowa drogeria Rossmanna.

Kultowa marka Lush znana z naturalnych, wegańskich kosmetyków, otworzyła swój trzeci salon w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami powstał on w łódzkiej Manufakturze. Manufaktura to szczególny obiekt, zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i dobór najemców. Tu swoje flagowe sklepy ulokowały m.in. Rossmann i Sephora. Te placówki także utrzymane są w duchu eko design.

image
Kosmetyki Lush są wegetariańskie i wegańskie
fot. Lush
Nowy sklep Lush został otwarty 5 kwietnia br. Ma powierzchnię 85 mkw. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. Urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Sklep jest podzielony na strefy poświęcone różnym kategoriom produktów: znajdziemy tu kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, w Łodzi można kupić ulubione produkty z archiwów Lush.

Lush to znana na całym świecie marka tworząca kosmetyki wegetariańskie i wegańskie. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii, od początku ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100 proc. wegetariańskie oraz w 92 proc. wegańskie.

Swój pierwszy sklep marka Lush otworzyła w Polsce w lutym 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 18:06
Sensum Mare wspiera walkę z nowotworami skóry
Marka Sensum Mare podkreśla w swojej komunikacji konieczność ochrony przeciwsłonecznej w profilaktyce nowotworów skóryfot. Sensum Mare
Marka Sensum Mare rozpoczęła kampanię edukacyjną na temat profilaktyki chorób skóry wywołanych przez brak ochrony przed nadmiernym promieniowaniem UV. Część środków ze sprzedaży swoich produktów przekazuje na działania stowarzyszenia wspierającego osoby chore na mięsaki i czerniaki skóry.

Nadmierne opalanie, bez ochrony, jest przyczyną przyspieszonego starzenia się skóry. Może także być podłożem do nowotworów skóry. W Polsce co roku diagnozowanych jest wciąż od 3700 do 4000 przypadków czerniaka.

Wiele marek kosmetycznych zwraca ostatnio uwagę w swoich przekazach na znaczenie profilaktyki przeciwsłonecznej, a tym samym przeciwstarzeniowej i przeciwnowotworowej. W tym kierunku idzie także kampania marki Sensum Mare.

W ramach kampanii „Twoja skóra gotowa na lata” marka przekazuje 5 proc. zysku od sprzedaży produktu Algodrops Satin – kremowej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR – na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma. Na stronie internetowej marki produkt kosztuje 169 zł. Na konto Stowarzyszenia wpływa więc 8,25 zł od sprzedanej sztuki.

Czytaj także: DermTech: millenialsi i pokolenie X nie przestrzegają nawyków bezpiecznego opalania

W swoich przekazach marka podkreśla, że stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i  reaplikacja preparatów ochronnych –można znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 14:11