StoryEditor
Producenci
11.02.2019 00:00

Motyw chińskiego Roku Świni podbija świat luksusu

Szczególnie hucznie obchodzony jest w Chinach, gdzie ulice miast są ozdobione figurkami prosiaczków, a w dobrym tonie jest obdarowanie bliskich prezentem ze świnkowym wizerunkiem.

5 lutego zaczął się chiński Rok Świni i potrwa do 24 stycznia 2020. Według chińskiego horoskopu będzie to doskonały rok dla interesów i wszelkich przedsięwzięć. Ponieważ Świnia to ostatni znak w chińskim zodiaku, to dobry czas na wypełnianie celów i doprowadzania spraw do końca. 

Nic dziwnego, że firmy odzieżowe i kosmetyczne wykorzystały ten trend i wprowadziły na rynek kolekcje ozdobione wizerunkami świnki lub kilku świnek znanych z kreskówek Disneya. Zwierzaki pojawiły się na butach, torebkach, portfelach i portmonetkach luksusowych marek takich jak Louis Vuitton czy Gucci, zegarkach oraz kosmetykach.

Marka Gucci, która celebruje Rok Świni, proponuje np. zestaw akcesoriów, w tym torbę GG i plecak z naszywką "Trzy świnki " firmy Disney. „Świnkowa” kolekcja marki obejmuje też koszulki, torebki, swetry, a nawet skarpetki z wizerunkiem trzech świnek z kreskówek Disneya. 

Jeśli ktoś chciałby uczcić Rok Świni gamą ekskluzywnych kosmetyków, to firma kosmetyczna Estee Lauder oferuje puderniczki w kształcie świnki wysadzane różowymi kryształkami.- Ten niespotykany, jeśli chodzi o detale, wyjątkowo dopracowany puder w kompakcie Perfecting Pressed Powder można ponownie napełnić. Przybędzie w eleganckim pudełku i w aksamitnej sakiewce, która zapewnia bezpieczeństwo – zachęca do zakupu Estee Lauder.

Marka Estee Lauder zaproponowała też inny okolicznościowy kosmetyk - Chinese New Year Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II. Z kolei Becca wprowadziła na rynek z tej okazji Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter Lunar New Year. Czerwony kolor, tradycyjnie dobrze postrzegany w Chinach jako przynoszący szczęście, idealnie pasuje do kolekcji szminek. Skorzystały z tego pomysły zarówno marka MAC Cosmetics wydając Lucky Red Collection, Lancome ze swoim L'Absolu Rouge Lunar New Year Lipstick oraz Givenchy - Le Rouge Lunar New Year 2019 Lipstick.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.04.2024 10:15
Beiersdorf zadowolony z rozpoczęcia roku finansowego 2024
Beiersdorf odnotował satysfakcjonujące dla siebie wyniki w pierwszej części roku finansowego 2024.Shutterstock
Beiersdorf dobrze rozpoczyna rok finansowy 2024. Segment działalności konsumenckiej osiągnął w pierwszym kwartale dwucyfrowy organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 10,0 proc., generując sprzedaż na poziomie 2,2 miliarda euro. Sprzedaż Grupy osiągnęła w pierwszym kwartale 2,6 miliarda euro i wzrosła o 7,3 proc. w ujęciu organicznym.

Marka Nivea – w tym Labello – osiągnęła w pierwszym kwartale organiczny wzrost sprzedaży o 12,6 proc. rok do roku, napędzany zrównoważonymi cenami i wzrostem wolumenu. Kultowa marka Beiersdorfa rozwijała się we wszystkich regionach i odnotowała największy wzrost sprzedaży w Europie (13 proc. w ujęciu organicznym) i na rynkach wschodzących (14 proc. w ujęciu organicznym). Wzrost ten był napędzany kategoriami Sun, Deo i Face Care oraz ciągłym sukcesem gamy produktów Luminous.

Marki Derma Eucerin i Aquaphor odnotowały organiczny wzrost sprzedaży o 10,2 proc. na początku roku finansowego 2024. Kluczowym czynnikiem wpływającym na ten wynik były dobre wyniki działalności Eucerin Sun, szczególnie w Europie. Eucerin wszedł także na rynek pielęgnacji twarzy w USA. La Prairie powróciła do wzrostu w pierwszym kwartale 2024 r., odnotowując organiczny wzrost sprzedaży o 1 proc.. Zmiany w luksusowej marce Beiersdorf nabierają obecnie tempa po trudnych warunkach na rynku zewnętrznym w zeszłym roku. Dalsze przyspieszenie wzrostu spodziewane jest w drugiej połowie roku.

Dział Healthcare, który w dużej mierze obejmuje działalność w zakresie plastrów Hansaplast i Elastoplast, odnotował organiczny wzrost sprzedaży o 1,5 proc.. Głównymi czynnikami wpływającymi na ten wynik były znaczące wzrosty na rynkach wschodzących i w Europie. Na cały rok 2024 Beiersdorf aktualizuje swoje wytyczne dla segmentu działalności konsumenckiej. Obecnie spółka spodziewa się organicznego wzrostu sprzedaży na poziomie 6–8 proc.. Jednocześnie potwierdziła ambicję przekroczenia ubiegłorocznej marży EBIT (po wyłączeniu czynników specjalnych) o 50 pb.

Czytaj także: Nivea przeprojektowuje opakowania i formuły, aby spełnić cele firmy Beiersdorf w zakresie zrównoważonego rozwoju na rok 2025

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 16:05
Nivea zorganizowała spotkanie edukacyjne tylko dla mężczyzn
Uczestnicy kolacji dla mężczyzn zorganizowanej przez NiveaNivea
Spotkanie tylko dla mężczyzn, podczas którego dowiadują się, czym charakteryzuje się ich skóra, jak powinni ją pielęgnować i jakie kosmetyki dobrać. Na takie zaprosiła panów marka Nivea.

Wieczór w męskim gronie? Taki zaproponowała mężczyznom marka Nivea zapraszając znanych aktorów, twórców, sportowców, modeli, dziennikarzy, influencerów i celebrytów na kolację do Bohema 2.8 w Warszawie.

Kolacja została przygotowana na 60 osób, a podczas spotkania eksperci marki zaprezentowali kilka gam produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn Nivea for men (w tym Nivea men anti age power – przeciwzmarszczkowa, redukująca przebarwienia oraz  Nivea men sensitive – do skóry wrażliwej) oraz przekazywali informacje o tym, czym charakteryzuje się męska skóra (ma inne właściwości niż skóra kobiet), jak ją pielęgnować i jak dobrać odpowiednie dla siebie kosmetyki.

– Cieszę się bardzo, że mogliśmy gościć aż tylu mężczyzn zainteresowanych pielęgnacją skóry twarzy. To tylko pokazuje nam, jak rośnie świadomość panów w tym temacie – skomentowała Marta Piec, brand manager Nivea Men.

Gośćmi wydarzenia byli m.in.: Kuba Przygoński, Maciej Musiał, Mikołaj Roznerski, Piotr Knioła-Pigout, Piotr Mróz, Tadeusz Mikołajczyk, Sebastian Chłodnicki. Kolację poprowadził dziennikarz Maks Behr.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 12:56