StoryEditor
Producenci
01.04.2022 00:00

Handy lab. – nowa marka skupiona na pielęgnacji dłoni

31 marca w NYX Hotel Warsaw odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego oficjalnie zainaugurowano wejście na rynek nowej polskiej marki handy lab. Od kwietnia produkty dostępne będą w drogeriach Super- Pharm na terenie całej Polski, w e-perfumerii Douglas, w sieci sklepów Nutridome oraz w sklepie internetowym marki.

Handy lab. oferuje produkty do pielęgnacji dłoni, które przenoszą profesjonalne zabiegi SPA  do domu. Są to bogate w składniki odżywcze maski – koktajle zamknięte w rękawicach. Na razie w ofercie są dwie maski o zapachu białej herbaty – Extreme Retinol Regenerating hand mask oraz Extreme Hyaluron Revitalizing hand mask. 

Maska z retinolem przyspiesza proces odnowy skóry i wspomaga produkcję kolagenu, zapewnia odmłodzenie, regenerację i profilaktykę anty-aging dłoni. Natomiast maska z hialuronem intensywnie nawilża i odżywia skórę. Obie zawierają filtry UV SPF 20. Ma to być wyróżnik marki – wszystkie produkty w portfolio będą zapewniały kompletną fotoprotekcję.

Kolejną cechą wyróżniającą odżywcze koktajle w rękawicach handy lab. jest materiał smartphone friendly umożliwiający  korzystanie z telefonu podczas rytuału pielęgnacyjnego. Natomiast poprzez rozmiar unisex marka zachęca do korzystania z home SPA dla dłoni również mężczyzn.

– Filozofia marki handy lab. powstała z potrzeby przywrócenia zmysłowi dotyku jego znaczenia. Dłonie są naszą wizytówką zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym i większość codziennych czynności wykonujemy dłońmi dlatego zasługują na szczególną pielęgnację – mówiła Iwona Wójcik, pomysłodawczyni i właścicielka marki podczas spotkania.

Zdradziła, że marka zamierza wychodzić poza pielęgnację dłoni i angażować ekspertów z różnych dziedzin życia. Pierwszym z nich jest Irena Kamińska-Radomska, która została ambasadorką marki. Do tej roli została zaproszona z racji znajomości międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych.

– Wybór ambasadorki to świadomy krok, spójność wartości oraz podkreślenie znaczenia dłoni w etykiecie, biznesie i wizerunku kobiet i mężczyzn – podsumowała Iwona Wójcik.

Od kwietnia maski handy lab.  dostępne będą w drogeriach Super- Pharm na terenie całej Polski, w e-perfumerii Douglas, w sieci sklepów Nutridome oraz w sklepie internetowym marki. W najbliższych miesiącach w portfolio marki dostępne będą komplementarne produkty z retinolem i hialuronem – krem i peeling do dłoni.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 01:17