StoryEditor
Producenci
20.11.2018 00:00

W Warszawie ruszył pierwszy na świecie sklep własny koncernu Pierre Fabre

Dermo-Cosme Shop to pierwszy na świecie sklep własny koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Na miejscu, oprócz zakupu lub przetestowania dermokosmetyków, można skorzystać z profesjonalnej porady dermokosmetycznej. Ponadto została uruchomiona platforma ekspercka dermo-cosmeshop.pl będącą pierwszą taką inicjatywą w europie, a drugą na świecie.

Sklep Dermo-Cosmo Shop to pierwsze takie miejsce na świecie, gdzie dostępne są wszystkie produkty z portfolio Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Znajdziemy w nim zarówno dermokosmetyki marki Eau Thermale Avène, polecane do nawet najbardziej wrażliwej skóry, jak i pełną gamę produktów do pielęgnacji włosów marki Klorane, opartych o wyciągi roślinne czy aptecznej marki Elancyl do pielęgnacji ciała. Dla osób poszukujących luksusowych produktów o aptecznej skuteczności, dostępne są marki Galénic do pielęgnacji twarzy oraz René Furterer do włosów. Nie zabrakło również specjalistycznej pielęgnacji z marek Ducray oraz A-Derma.


Aby pomóc w doborze indywidualnej i skutecznej pielęgnacji na miejscu obecna jest demokonsultantka, która jest magistrem kosmetologii i trychologiem zabiegowym. W sklepie do dyspozycji gości jest gabinet, w którym można przetestować produkty i przeprowadzić badanie skóry twarzy i głowy za pomocą mikrokamery. Na podstawie wyników badania, układany jest długofalowy plan pielęgnacji z dopasowanym rytuałem pielęgnacyjnym, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb.

Samo miejsce, w przyszłości będzie pełnić również funkcję showroomu, w którym firma planuje organizować spotkania edukacyjne i sesje szkoleniowe dla konsumentów, profesjonalistów oraz farmaceutów.

Kolejnym innowacyjnym projektem było otwarcie pierwszego w Europie, a drugiego na świecie sklepu internetowego. Projekt stworzenia dermo-cosmeshop.pl trwał rok. Uczestniczyło w nim kilkadziesiąt osób z Polski oraz Francji i zakończył się otwarciem w październiku 2018. Polski model strony stanowi bazę i wzorzec dla sklepów, które będą otwierane w kolejnych krajach.

Dermo-cosmeshop.pl, oprócz możliwości zakupu produktów, pełni także funkcje platformy eksperckiej i poradnika w dziedzinie dermokosmetyków. Przestrzeń poradnikowa zawiera artykuły dotyczące schorzeń, pielęgnacji oraz stylu życia, wpływającego na zdrowie i urodę skóry oraz włosów. Artykuły redagowane są przez współpracujących specjalistów w dziedzinie kosmetologii, medycyny czy farmacji.

Dermo-cosmeshop.pl zawiera informacje o wszystkich produktach Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. To swoista encyklopedia wiedzy. Każdy z ponad 400 produktów został opisany przez profesjonalistów, z wyszczególnieniem składu produktów oraz opisem badań potwierdzających ich skuteczność.

Tak jak w sklepie stacjonarnym, do dyspozycji klientów są konsultantki udzielające porad w zakresie odpowiedniej pielęgnacji, dostępne na czacie, na infolinii oraz drogą mailową. Do dyspozycji klientów jest też diagnoza on-line, gdzie po odpowiedzi na serię pytań, klient otrzymuje propozycję programu pielęgnacyjnego dopasowanego do swoich potrzeb.

W ofercie sklepu jest stały katalog produktów z marek: Eau Thermale Avène, Klorane, Elancyl, Galenic, Rene Furterer, A-Derma oraz Ducrey. Są także dostępne serie limitowane oraz zestawy. Regularnie będą pojawiać się wyjątkowe oferty specjalne oraz docelowo planowany jest program lojalnościowy dla stałych klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.05.2024 16:49
Coty Inc. ogłosiło mocne wyniki za Q3 2024
Coty
Coty Inc. globalny lider w branży kosmetycznej, ogłosił mocne wyniki finansowe za trzeci kwartał roku fiskalnego 2024, który zakończył się 31 marca. Firma zanotowała wzrost przychodów netto o 8 proc. w ujęciu nominalnym i o 10 proc. na bazie LFL, przewyższając tym samym własne prognozy. Wzrost został wsparty przez solidne wyniki w segmentach Prestige i Consumer Beauty oraz ekspansję na wszystkich kluczowych rynkach, mimo wyzwań związanych ze zbyciem licencji Lacoste i wpływami walutowymi.

W trzecim kwartale przychody netto wzrosły o 8 proc. w ujęciu nominalnym i o 10 proc. w ujęciu LFL, wspierane wzrostem we wszystkich kategoriach, szczególnie przekraczającym prognozy. W skali roku przychody zwiększyły się o 13 proc. Wzrost był solidny zarówno w segmencie Prestige, jak i Consumer Beauty, we wszystkich regionach, choć częściowo zniwelowany przez zbycie licencji Lacoste. Miks przyczynił się do wzrostu wolumenu na poziomie niskim do średniego jednocyfrowego oraz wzrostu cen w wysokim jednocyfrowym zakresie.

Przychody z segmentu Prestige wzrosły o 8 proc. w ujęciu nominalnym i o 13 proc. w ujęciu LFL w trzecim kwartale, z silnymi wynikami w kategoriach zapachów, kosmetyków i pielęgnacji skóry, mimo pewnych wpływów zbycia i różnic kursowych. W skali roku przychody z Prestige wzrosły o 17 proc. Consumer Beauty również odnotowało wzrost o 6 proc. zarówno w ujęciu nominalnym, jak i LFL w trzecim kwartale, ze wzrostem w kategoriach masowych we większości regionów, pomimo pewnego spadku w USA.

Firma osiągnęła znaczący wzrost sprzedaży, z wysokim wzrostem we wszystkich regionach. Ameryka wykazała solidny wzrost, szczególnie w Ameryce Łacińskiej i w kanale Travel Retail, nieco osłabiony przez wpływy kursowe i zbycie. Przychody w EMEA wzrosły o 7 proc. w ujęciu nominalnym i o 9 proc. w ujęciu LFL, z dobrymi wynikami w większości rynków. Region Azji i Pacyfiku również wykazał silny wzrost, napędzany rynkami poza Chinami i kanalem Travel Retail.

Marża brutto za trzeci kwartał osiągnęła poziom 64,8 proc., co stanowi poprawę o 190 punktów bazowych, napędzaną premiumizacją, strategiami cenowymi oraz efektywnością łańcucha dostaw. Dochód operacyjny skoczył o 79 proc. do 77,8 miliona dolarów, z rozszerzeniem marży operacyjnej do 5,6 proc. Skorygowany dochód operacyjny wzrósł o 17 proc. do 143,9 miliona dolarów. Jednak dochód netto był prawie na poziomie zerowym, wpływają na niego fluktuacje rynkowe, w przeciwieństwie do wyższego dochodu operacyjnego.

Przepływy pieniężne z działalności operacyjnej były ujemne z powodu sezonowych trendów i płatności podatkowych, które mają się odwrócić w IV kwartale. W skali roku przepływy pieniężne z działalności operacyjnej były dodatnie, wynosząc 438,1 miliona dolarów. Całkowity dług wyniósł 3,972,3 miliona dolarów, ze stosunkiem długu do dochodu netto na poziomie 16,5x i wskaźnikiem dźwigni finansowej 3,4x. Aktualizacje strategiczne obejmowały silny wzrost w segmencie prestiżowych zapachów, w tym Burberry Goddess, oraz sukces w kategoriach masowych. Przychody z e-handlu wzrosły o prawie 20 proc. w trzecim kwartale, z rosnącym udziałem rynkowym online. Firma zauważyła również solidną wydajność na rynkach o wysokim wzroście oraz znaczące postępy w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Czytaj także: Coty obchodzi 120 rocznicę powstania. Z tej okazji wprowadza na rynek autorską kolekcję perfum premium

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.05.2024 15:27
Johnson & Johnson usiłuje po raz 3. ogłosić upadłość
Johnson & Johnson nadal jest po uszy w kłopotach związanych z pozwami o azbest w talku.Getty Images
Firma Johnson & Johnson próbuje zażegnać wiele spraw sądowych, które u swoich podstaw kwestionują bezpieczeństwo jej pudru dla niemowląt na bazie talku. Według doniesień prasowych zaproponowana przez amerykańskiego producenta sprzętu i produktów medycznych ugoda w wysokości 6,475 miliarda dolarów jest bliska akceptacji.

Według raportu opublikowanego przez 7 New Boston, spółka zależna Johnson & Johnson, LTL Manag3ment, po raz trzeci złożyła wniosek o upadłość i rozpocznie trzymiesięczny okres głosowania, mający na celu osiągnięcie ugody we wszystkich bieżących i przyszłych sprawach dotyczących talku. Mówi się, że spółka Johnson & Johnson zyskała poparcie większości przedstawicieli powodów w pozwie i jest przekonana, że osiągnie próg 75 proc. poparcia wymagany do zatwierdzenia transakcji upadłościowej.

Johnson & Johnson w ostatnim czasie boryka się z wieloma problemami prawnymi i finansowymi związanymi z zanieczyszczonym azbestem talkiem. Johnson & Johnson oraz jej dwie filie zostały ostatnio uznane za winne w związku ze śmiercią Theresy Garcia, której interesy reprezentowała kancelaria Dean Omar Branham Shirley. Sąd Okręgowy w hrabstwie Cook w Chicago zasądził na rzecz rodziny Garcii odszkodowanie w wysokości 45 milionów dolarów. Proces dotyczył odpowiedzialności korporacji za zawartość azbestu w pudrze dla niemowląt, z którego korzystała Garcia.

W ubiegłym roku Johnson & Johnson wniosło pozew przeciwko czterem naukowcom, którzy zauważyli związek między talkiem a nowotworem. Firma poprzez swoją spółkę zależną, LTL Management, domagała się od trzech z tych badaczy „odwołania lub sprostowania” ich badań, które wskazały, że produkty z talkiem zanieczyszczonym azbestem mogą być przyczyną międzybłoniaka.

Czytaj także: Johnson & Johnson musi zapłacić 45 milionów dolarów odszkodowania w kolejnej sprawie dotyczącej talku w pudrze dla niemowląt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. maj 2024 03:02