StoryEditor
Producenci
03.04.2020 00:00

Victoria Beckham pomoże ludziom w trudnym położeniu z powodu koronawirusa

Projektantka zobowiązała się do przekazania 20 proc. sprzedaży swojej marki mody i urody, aby pomóc osobom w trudnej sytuacji z powodu COVID-19.

Pomimo, że flagowy sklep brytyjskiej projektantki mody musiał zamknąć się w czasie pandemii, sprzedaż internetowa marki trwa. Victoria Beckham przekaże pieniądze zebrane z witryn victoriabeckham.com i victoriabeckhambeauty.com na cele charytatywne w Wielkiej Brytanii do The Trussell Trust i amerykańskiej organizacji charytatywnej Feeding America.

W swoim oświadczeniu, Beckham napisała: „Jesteśmy zaangażowani w opiekę i wsparcie na pierwszej linii pomocy COVID-19 - słowa nie mogą opisać jak wszyscy jesteśmy wdzięczni za odwagę i ciężką pracę każdego, kto czyni znaczące poświęcenia, aby zapewnić nam bezpieczeństwo. Jesteśmy w tym razem. W marce Victoria Beckham i Victoria Beckham Beauty mocno wierzymy, że w tych niepewnych czasach wyżywienie siebie i swojej rodziny nie powinno być jedną z tych niepewności.”

Po tym ogłoszeniu projektantka zwróciła uwagę na środki podejmowane przez firmę w celu zapewnienia zgodności z wymogami dystansowania społecznego, gdyż nadal wysyła zamówienia: „Wdrożyliśmy dodatkowe środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny w naszym magazynie i współpracujemy ze zredukowanymi zespołami, aby w miarę możliwości zminimalizować kontakt. Nasi partnerzy dostawy, DHL i DPD, również ściśle monitorują zdrowie i bezpieczeństwo swoich zespołów. W chwili obecnej nie oczekuje się od klientów podpisywania towarów, a nasi dostawcy mogą również stosować dostawę bezkontaktową, jeśli tak wolą”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 16:05
Nivea zorganizowała spotkanie edukacyjne tylko dla mężczyzn
Uczestnicy kolacji dla mężczyzn zorganizowanej przez NiveaNivea
Spotkanie tylko dla mężczyzn, podczas którego dowiadują się, czym charakteryzuje się ich skóra, jak powinni ją pielęgnować i jakie kosmetyki dobrać. Na takie zaprosiła panów marka Nivea.

Wieczór w męskim gronie? Taki zaproponowała mężczyznom marka Nivea zapraszając znanych aktorów, twórców, sportowców, modeli, dziennikarzy, influencerów i celebrytów na kolację do Bohema 2.8 w Warszawie.

Kolacja została przygotowana na 60 osób, a podczas spotkania eksperci marki zaprezentowali kilka gam produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn Nivea for men (w tym Nivea men anti age power – przeciwzmarszczkowa, redukująca przebarwienia oraz  Nivea men sensitive – do skóry wrażliwej) oraz przekazywali informacje o tym, czym charakteryzuje się męska skóra (ma inne właściwości niż skóra kobiet), jak ją pielęgnować i jak dobrać odpowiednie dla siebie kosmetyki.

– Cieszę się bardzo, że mogliśmy gościć aż tylu mężczyzn zainteresowanych pielęgnacją skóry twarzy. To tylko pokazuje nam, jak rośnie świadomość panów w tym temacie – skomentowała Marta Piec, brand manager Nivea Men.

Gośćmi wydarzenia byli m.in.: Kuba Przygoński, Maciej Musiał, Mikołaj Roznerski, Piotr Knioła-Pigout, Piotr Mróz, Tadeusz Mikołajczyk, Sebastian Chłodnicki. Kolację poprowadził dziennikarz Maks Behr.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 14:39
Nie żyje Roberto Cavalli, włoski projektant mody i luksusowych perfum
Roberto Cavalli, włoski projektant mody, kreator zapachów, zmarł 12 kwietnia 2024 r. w wieku 83 latRoberto Cavalli Linkedin
Zmarł Robeto Cavalli, włoski projektant mody i twórca ikonicznych perfum. Jego dziedzictwo pozostanie nieustannym źródłem inspiracji – napisał Sergio Azzolari, dyrektor generalny firmy Roberto Cavalli składając kondolencje rodzinie.

Roberto Cavalli zmarł 12 kwietnia w wieku 83 lat w swoim domu we Florencji. Jak podały światowe media, artysta od dłuższego czasu chorował, a ostatnio jego stan się pogorszył.

Spoczywaj w pokoju, będziemy za tobą tęsknić, a tak wielu cię kocha, że twoje imię będzie nadal trwać, światłem inspiracji dla innych, a zwłaszcza dla mnie - napisał Fausto Puglisi, dyrektor kreatywny w Roberto Cavalli od października 2020 roku.

Firma Roberto Cavalli składa kondolencje rodzinie pana Cavalli. Jego dziedzictwo pozostanie nieustannym źródłem inspiracji - zapowiedział Sergio Azzolari, dyrektor generalny Roberto Cavalli.

Roberto Cavalli jest jednym z najsłynniejszych projektantów mody i twórcą marki, której początek miał miejsce w latach 70. ubiegłego wieku. Wtedy Cavalli rozpoczął swoją przygodę z modą. Swoją pierwszą kolekcję pod własnym nazwiskiem Roberto Cavalli zaprezentował w Paryżu w Salon du Prêt-à-Porter. Potem miał udane prezentacje we Florencji i w Mediolanie. Również pierwszy butik projektant otworzył we Francji w 1974 r. w słynnym kurorcie Saint Tropez. Dwa lata później zaprezentował kolekcję w Nowym Jorku.

Roberto Cavalii zasłynął m.in. z tworzenia wydruków na skórze i opatentował tę technikę. Był także mistrzem tworzenia patchwoków z różnych materiałów. Lubił ekstrawagancję (podarte dżinsy, patchworki, skóra i brokat), ale jego znakiem rozpoznawczym stały się motywy zwierzęce – zebra, tygrys i lampart. W latach 80. miał swój czas i ogromną popularność. Był jednym z pierwszych projektantów, którzy rozpoczęli produkcję markowych jeansów - łączył praktyczność z luksusem. Był też mistrzem koloru, co nadal widać we współczesnych kolekcjach marki.

Jego stroje nosiły takie gwiazdy jak Jennifer Lopez, Madonna, Beyonce, Sting, Mick Jagger czy Bono. 

Roberto Cavalli to jednak nie tylko moda. Jego dom mody sprzedawał także perfumy i luksusowe akcesoria.

Jednym z jego najsłynniejszych zapachów jest damska woda perfumowana Roberto Cavalli - głęboka, mocna, slodka i trwała, w której miodowo-owocowa nuta kwiatu pomarańczy jest wspierana przez pikantność różowego pieprzu, świeżość jaśminu i mleczność tuberozy, podczas gdy wanilia niesie żywiczno-balsamiczne odcienie benzoesu i opopanaksu. Całości dopełnia flakon z logo projektanta, który sam w sobie jest małym dziełem sztuki.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 07:25