StoryEditor
Makijaż
03.03.2015 00:00

Jak z kufra wizażysty

Wygodne i pomysłowe patenty podpatrzone w kuferkach wizażystów to coraz mocniej rysujący się trend w kategorii makijażu. Hitem są palety cieni do samodzielnego komponowania. Kolorówka zaczyna też szukać inspiracji na półkach aptecznych wśród produktów farmaceutycznych. Do sklepów wchodzą nowe meble ekspozycyjne umożliwiające budowanie oferty dopasowanej do indywidualnych potrzeb drogerii i ich klientów. 

Producenci kosmetyków do makijażu co sezon proponują coś nowego. Wraz z porami roku zmienia się oczywiście kolorystyka. Nowe trendy nie dotyczą jednak tylko i wyłącznie efektu końcowego, looku jaki w danym sezonie jest lansowany. Zmieniają się też same produkty, ich opakowania, patenty na ich zastosowanie. Na rynek masowy trafia coraz więcej rozwiązań zaczerpniętych z serii profesjonalnych.

Jeden produkt wiele funkcji
Wymagające i szukające wygodnych rozwiązań – takie są obecnie użytkowniczki produktów do makijażu. – Szansę mają u nich te marki i produkty, które wyjdą naprzeciw ich potrzebom – mówi Teresa Stachnio, prezes sieci drogerii Jasmin. Makijaż ma fajnie wyglądać, ale lepiej, żeby nie wymagał stosowania zbyt wielu produktów. Im bardziej wielozadaniowy kosmetyk, tym lepiej. Stąd taka popularność kremów BB czy różów, które z równym powodzeniem można stosować jako cień do powiek, a nawet pomadkę.

W podobnym tonie wypowiada się Nina Nurzyńska, specjalista ds. PR Baltic Company. – W ramach naszych marek mamy wiele innowacji, ale dominują dwa trendy – wygoda i zabawa. W zgodzie z pierwszym stawiamy na produkty wielofunkcyjne, łatwe i wygodne w użyciu. Takie są m.in. paletki makijażowe w kolekcji Misslyn, Pupa oraz Laura Mercier. Zastępują kilka kosmetyków, są poręczne i kobiecie, łatwo z ich pomocą stworzyć kilka wersji makijażu. Drugi trend to zabawa. Kobiety nie zawsze traktują makijaż serio, szukają produktów, które inspirują, a ich używanie to świetna zabawa. Taki jest np. róż do policzków w sztyfcie marki Pupa, który można też używać jako kredę do kolorowania włosów – opowiada Nina Nurzyńska.

Wielofunkcyjność, wielozadaniowość to również cel, który w kreacji nowości na okres wiosenno-letni przyświecał marce Gosh. – Inspiracją jest współczesna kobieta, która w codziennym życiu pełni coraz więcej ról i potrzebuje jednego produktu z kilkoma funkcjami – wyjaśnia Aleksandra Jaśkowiec, national product trainer, Brodr Jorgensen. Najnowsza paleta cieni rozświetlających Gosh Trio może być więc używana zarówno do makijażu oczu oraz jako rozświetlacz do twarzy i ciała. Pomadka wykręcana Gosh Forever jest na tyle precyzyjna, że zastępuje konturówkę i pomadkę, a do tego utrzymuje się na ustach przez cztery godziny. Nowości zawsze są promowane w szafach makijażowych na podświetlanym panelu, co jest czytelnym komunikatem dla klienta.

W drugiej połowie roku Gosh zamierza wprowadzić kolejną innowację. Będzie to produkt do makijażu twarzy o nietypowym sposobie aplikacji. – Nie mogę zdradzać zbyt wielu szczegółów, ale myślę, że wiele kobiet będzie chciało przetestować tę nowość – uchyla rąbka tajemnicy Aleksandra Jaśkowiec.


Podkłady do twarzy z pipetką
Tymczasem Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny perfumerii Sephora zdradza, że wśród wiosennych nowości kilku marek (m.in. Dior i Sephora) lansowane będą podkłady, które zamiast pompki mają zakrętkę w formie pipety. To rozwiązanie, którego dotąd nie stosowano w tej kategorii produktów. – Bezpośredniej inspiracji tego rozwiązania należy szukać w produktach farmaceutycznych, co stwarza ciekawe możliwości marketingowe – zauważa. – Taka forma aplikacji daje możliwość bardziej precyzyjnego doboru odpowiedniej ilości produktu potrzebnego do wykonania makijażu – podpowiada Sergiusz Osmański.
W kreacji makijażu ważny jest też trwały efekt. – To dlatego do szaf makijażowych trafia coraz częściej serum do pielęgnacji cery oraz utrwalacze makijażu w sprayu – wylicza Teresa Stachnio. Oba produkty wpisują się w potrzebę nadania domowemu make-upowi profesjonalnych patentów zapewniających trwałość – przygotowanie skóry do nałożenia makijażu a następnie jego zabezpieczenie.
Producenci, przygotowując nowe szafy ekspozycyjne, również idą w kierunku profesjonalizacji. Teresa Stachnio jako przykład podaje tu nowe, bardzo eleganckie meble firmy Pierre René, które zastąpiły wcześniejsze jasne szafy. – Trzeba przyznać, że sposób podania kosmetyków kolorowych jest bardzo istotny. Im bardziej elegancki ekspozytor, kojarzący się
z ofertą dla profesjonalnych wizażystów, tym większa zachęta dla klientów, by przyjrzeć się zaoferowanym w nim produktom – mówi prezes sieci Jasmin.

Palety cieni do własnego komponowania
Palety do samodzielnego zestawiania produktów makijażowych – głównie cieni do powiek, choć nie tylko – to wyraźny trend tego sezonu i pomysł zaczerpnięty również od firm profesjonalnych. – Jako pierwsze takie systemy, w których można komponować odpowiednie kolory, już nie tylko cieni, ale również różu czy nawet zamkniętej w kwadratowej szkatule szminki, zaproponowały firmy wywodzące się z segmentu profesjonalnego, takie jak Make Up Forever, Smashbox, Pupa, IsaDora – wylicza Sergiusz Osmański. Zainteresowanie takimi spersonalizowanymi systemami tłumaczy chęcią wprowadzenia domowego makijażu na wyższy, bardziej profesjonalny poziom. – Te paletki, to pomysł zaczerpnięty bezpośrednio z kufra profesjonalnych makijażystów, którzy na potrzeby konkretnej sesji wybierają te produkty które będą im do danego projektu potrzebne – wyjaśnia. – Korzystając z magnetycznych paletek, każda z klientek może dokonać tego samego zabiegu samodzielnie, kierując się własnymi preferencjami. Łatwo jest również zastąpić jeden kolor innym, gdy zmienią się upodobania, nastrój czy pora roku. A także dokupić pojedyncze kolory, których używa się najczęściej.

Z podobnym konceptem w 2005 roku wystartował również Inglot. Pierwszym sklepem, w którym pojawił się Freedom System był salon Inglot w Centrum Handlowym Wola Park w Warszawie. Poza granicami Polski jest natomiast obecny od 2006 r., czyli od uruchomienia pierwszego zagranicznego salonu franczyzowego w Montrealu w Kanadzie. – Główną inspiracją do zaoferowania systemu Freedom była chęć stworzenia koncepcji, która daje klientom wolność, niezależność oraz wygodę – tłumaczy Paula Kijak, PR & marketing specialist Inglot. – System pozwala na zakup pojedynczych produktów i sukcesywne, 
 w zgodzie z aktualnymi trendami, tworzenie swojej własnej, spersonalizowanej palety kosmetyków do makijażu. W jej ramach można komponować zestawy cieni, wraz z wybranym pudrem, różem, woskiem do brwi i pomadką, a nawet jednym z pięciu delikatnych zapachów z linii kwiatowo-owocowych perfum w kremie – mówi.

Również marka Pierre René otwiera przed klientkami drogerii takie możliwości, jakie mają osoby zawodowo związane z wizażem. – Wraz ze zmianami, jakie wprowadziliśmy w marce Pierre Rene Professional, ukierunkowując ją na profesjonalnych odbiorców, obowiązkowym wdrożeniem były palety do makijażu – mówi Agnieszka de Lubicz Szeliska, product & marketing director Pierre René. – W projekcie zwróciliśmy uwagę na kwestię budowy palety i jej funkcjonalności. Mieliśmy na uwadze ciężar kufra, jaki często muszą dźwigać wizażyści i staraliśmy się, aby palety były jak najlżejsze, a jednocześnie aby ich budowa opierała się na magnetycznym systemie. Wkłady cieni bardzo łatwo można wymienić, delikatnie naciskając od dołu paletę. Innym impulsem do wdrożenia takiego produktu był fakt, że od dłuższego czasu można zaobserwować niezadowolenie klientek z gotowych palet kolorystycznych dostępnych na rynku. Ile kobiet – tyle gustów i potrzeb. Kilkoma paletami cieni dostępnymi w ofercie trudno dogodzić wszystkim paniom. Cienie magnetyczne to możliwość komponowania zestawu według własnych potrzeb – do wyboru jest aż 112 propozycji kolorystycznych – podkreśla Agnieszka de Lubicz Szeliska.

Tak bogaty system wymagał indywidualnego mebla. Ekspozytor do Palette Match System musiał być funkcjonalny, tak aby stanowił zachętę do konstruowania indywidualnego, spersonalizowanego zestawu. Dlatego w nowych szafach Pierre René Professional wszystkie cienie umieszczone zostały w wąskich szufladach, po 12 odcieni w jednej, co pozwala na szybkie i łatwe odnalezienie właściwego wkładu. Do tego do dyspozycji jest duży tester z wymiennymi cieniami zbudowany z wykorzystaniem tego samego, wymiennego patentu jak mniejsze palety z oferty. Agnieszka de Lubicz Szeliska zapewnia, że większość sklepów, którym zaprezentowano system Palette Match, zdecydowała się na jego zakup. Przyznaje, że nie wszędzie dzieje się to od razu, bo wdrożenie tego produktu do oferty wiąże się z wygospodarowaniem miejsca na nowy mebel. – Część naszych stałych partnerów potrzebuje więc na to czasu, jednak projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem – mówi. Dlatego już została podjęta decyzja o poszerzeniu oferty. Pojawią się nowe palety, w których można będzie komponować róż do policzków, puder, pomadkę. A także mniejsze, czteromiejscowe palety cieni, które w sprzedaży detalicznej są bardzo poszukiwane. Pierre René szykuje także nową kolekcję tuszów do rzęs z zastosowaniem najnowszych rozwiązań w budowie formuł i szczoteczek. W planach jest też rozwój projektu Hybrid Manicure. W jego ramach rozbudowana zostanie oferta produktowa, prowadzone będą szkolenia dla personelu z wykonywania hybrydowego makijażu na paznokciach. Marka będzie też tworzyć kąciki do manicure w drogeriach.

Ofertę cieni do indywidualnego zestawiania w paletkach ma już od jakiegoś czasu marka Hean. Jak mówi Monika Latosińska, dyrektor ds. handlu i marketingu firmy, znalazła ona wielu entuzjastów, szczególnie wśród młodych kobiet, które świetnie orientują się w tajnikach makijażu. Wyjaśnia, że taki system to po pierwsze wspaniała okazja do personalizacji kolorystyki makijażu dla każdej kobiety, po drugie zaś oszczędność i wygoda. Zwykle nie zużywamy wszystkich kolorów cieni równocześnie, rozjaśniające bazowe kolory kończą się wcześniej. Dlatego zamiast wyrzucać połowę zestawu, albo dokupywać nowy, wystarczy wymienić wkład w kolorze, który został zużyty.

Firmę Hean do stworzenia takiej oferty zainspirowały różnorodne gusta kobiet. – Kolor brązowy to nie jeden czy nawet trzy odcienie, ale równie dobrze trzydzieści barwnych wariantów. Jaki wybrać do stworzenia gotowego zestawu, skoro dla każdej klientki ulubiony brąz może mieć inny odcień? To pytanie legło u podstaw przygotowania oferty systemu cieni HD. Chętnie wprowadzają go sklepy, które świadomie i czujnie obserwują zachowania konsumenckie i nastawione są na wyróżnienie swojej oferty. Firma starała się, aby wdrożenie go do sprzedaży było jak najmniej uciążliwe. – Wprowadzamy różne modele ekspozytorów przeznaczonych do paletek, cieni i wkładów HD. Staramy się dostosować ekspozycję odpowiednio do powierzchni sklepów. W szafach umieszczamy specjalne wkładki na ten typ produktu. Dodatkowo wspieramy ten system sprzedaży materiałami POS – zapewniamy ulotki, plakaty, akcje promocyjne – zachwala Monika Latosińska. Przestrzega jednak, że system sprzedaży cieni i wkładów HD w przypadku handlu tradycyjnego wymaga od personelu sklepów aktywności i wskazania korzyści zakupu w systemie magnetycznym. – To się na pewno opłaci. Klientki bardzo doceniają spersonalizowaną ofertę. Widzimy to po naszym sklepie internetowym, gdzie paletki, wkłady i cienie HD są hitem sprzedażowym. Zostały one też wyróżnione srebrnym medalem w konkursie Najlepszy Produkt 2015 Wybór Konsumentów w kategorii kosmetyki kolorowe – argumentuje nasza rozmówczyni z firmy Hean.
Firma już zapowiada, że powiększy wybór paletek magnetycznych oraz rozwinie system o kolejne kategorie produktowe.
A dla niezdecydowanych klientek oraz dla sklepów, które chcą przetestować taki system sprzedaży, proponuje „Your colour, your style”. Jest to sześć gotowych propozycji paletek magnetycznych z wkładami w bardzo korzystnej cenie. To okazja dla partnerów handlowych do sprawdzenia tematu w praktyce, bez dużych nakładów na zatowarowanie.


Zabawa i eksperymentowanie z kolorami
Urszula Sypniewska, koordynator ds. marketingu i PR Golden Rose, zwraca uwagę, że w tym sezonie warto postawić na produkty do makijażu ust i paznokci. – Bardzo dobrze sprzedają się wszelkie nowości. Widać trend polegający na testowaniu i zabawie kolorami. Jeśli klientka kupuje pomadkę z serii Velvet Matte, to bardzo prawdopodobne jest to, że od razu będzie to kilka różnych odcieni. Co ciekawe, Polki nie obawiają się mocnych kolorów, eksperymentują. Także pomalowane paznokcie są dla nich ważnym dodatkiem. Ich kolor zmienia się w zależności od stylizacji czy koloru pomadki właśnie. – Rozszerzamy wszystkie linie produktowe, ale nie ukrywamy, że jednak początek roku należy do odżywek – mówi Urszula Sypniewska. Nowa seria to aż 8 produktów kompleksowo rozwiązujących problemy paznokci. Możemy pochwalić się także bardzo bezpiecznymi i innowacyjnymi technologiami ich produkcji. Zostały, tak jak i nasze lakiery, stworzone bez formaldehydu, toluenu, dbp.

W odżywce Black Diamond Hardener znalazły się natomiast mikrocząsteczki diamentu, a w Oxygen Nail Growth zaawansowany kompleks komórek macierzystych jabłka, który przyspiesza wzrost paznokci.
Golden Rose będzie mocno wspierać te produkty marketingowo. Zmieni też część wyposażenia stoisk i sklepów. Jest to związane z rebrandingiem key visuala. Wśród zupełnych nowości znalazł się m.in. obrotowy ekspozytor na lakiery. – Dzięki niemu klientka z łatwością znajdzie kolor, którego szuka, a dodatkowo taki ekspozytor będzie ładnie się prezentował i zwracał na siebie uwagę w każdej drogerii – zachęca Urszula Sypniewska. Dwa lata temu Golden Rose zmieniło też projekt szaf na bardziej elegancki i nowoczesny. Ich moduły zostały tak zaprojektowane, by ułatwić wyszukiwanie produktów. Dostępne są w dwóch wymiarach, więc każdy sklep może dostosować mebel do swoich potrzeb. Dystrybutor daje też możliwość wyboru modułów z produktami, dzięki czemu drogerie mają szansę jak najlepiej dopasować ofertę do swoich klientów, wybierając tylko bardzo dobrze rotujące kosmetyki.

Na makijaż ust i paznokci stawia w nadchodzącym sezonie również marka Delia Cosmetics. – W tych kategoriach moda zmienia się bardzo dynamicznie, dlatego też, podążając za obowiązującymi trendami, wprowadzamy nowe pomadki, błyszczyki i kolekcje lakierów w najmodniejszych odcieniach roku 2015 – opowiada Karina Zienkiewicz-Janiak, product manager Delia Cosmetics. Zwraca też uwagę, że coraz bardziej istotne jest, by kosmetyki do makijażu nie tylko poprawiały wizerunek pod względem estetycznym, ale również miały działanie pielęgnacyjne, poprzez zawartość surowców wygładzających, odżywczych, regenerujących i naprawczych. Delia Cosmetics do produkcji najnowszych pomadek Creamy Glam wykorzystuje między innymi płynny supersterol, wspomagający funkcje naprawcze dla spękanej i wysuszonej skóry ust, który nadaje też wysoki połysk i blask. Natomiast w bazach pod makijaż oraz błyszczykach Lip Balm zastosowano kompleks omega plus (stanowiący mieszankę składników aktywnych, takich jak olej z nasion słonecznika, makadamii, z kiełków pszenicy, oliwy z oliwek oraz olej sezamowy) zapewniający optymalny poziom nawilżenia skóry. Z tak pomyślaną ofertą marka Delia Cosmetics zamierza kontynuować rozwój, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i sieciowym. W drugim półroczu 2014 roku wprowadziła nowe szafy z kosmetykami do makijażu w trzech wymiarach, które zostały stworzone z myślą o konsumentkach, które kupują świadomie, znają obowiązujące trendy i intuicyjnie wybierają korzystne dla siebie kolory.

Również w wiosennej ofercie marki Joko znalazły się kosmetyki do makijażu, które nie tylko upiększają, ale i pielęgnują. Są to m.in. nawilżające pomadki w sztyfcie, w których wykorzystana jest Micropigment Technology, co oznacza, że do ich produkcji zostały użyte zmikronizowane barwniki. – Mikronizacja pigmentów ma na celu polepszenie wybarwienia, zwiększenie krycia produktu oraz poprawę jednorodności rozłożenia koloru na ustach – wyjaśnia Iwona Szubielska, senior brand manager w Miraculum. Zapewnia też, że sklepy, które już mają markę Joko w ofercie nie będą miały żadnych problemów z wprowadzeniem nowości. Szafy kosmetyczne zostały zaprojektowane w ten sposób, aby z łatwością móc dodawać do nich nowy asortyment. To ważne, bo bez innowacyjnych, ciekawych propozycji produktowych trudno stworzyć atrakcyjną ofertę. – Dzisiejsze konsumentki, zwłaszcza młode dziewczyny, są otwarte, śledzą trendy, czytają blogi, oglądają filmiki w internecie. Chętnie wprowadzają wszelkie nowinki do codziennego makijażu – zwraca uwagę Iwona Szubielska.
Najbardziej spektakularną nowością firmy Verona Product Professional w sezonie wiosenno-letnim ma być podkład rozświetlający Ideal Lumi Nude marki Ingrid. Zastosowany w nim fitokompleks aktywny chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV o wysokiej energii, przekształcając ją w źródło światła. Takie rozwiązanie nadaje twarzy młody, zdrowy i promienny wygląd. Tu również nie zapomniano o właściwościach pielęgnacyjnych. Receptura z kwasem hialuronowym działającym przeciwstarzeniowo, intensywnie nawilża naskórek i błyskawicznie poprawia jego elastyczność. – Produkt stanowi doskonały przykład coraz bardziej popularnej technologii, polegającej na wykorzystaniu właściwości anti-age w kosmetykach kolorowych, dających efekt makijażu i liftingu – wyjaśnia Katarzyna Olędzka, kierownik marketingu Verony. – Wśród nowatorskich rozwiązań na ten sezon wymienić należy również color stay oraz non transfer, które zapewniają perfekcyjny, nie ścierający się makijaż. Wkrótce rozwiązanie to pojawi się także w naszych podkładach – dodaje.

Obecnie marka Ingrid jest w trakcie rebrandingu, co wiąże się ze zmianami w szafie ekspozycyjnej. Mają one na celu sprawne wprowadzanie nowości oraz zbudowanie oferty, która zagwarantuje konsumentowi pełny makijaż. Cały layout mebla ma ułatwiać mu wybór i zachęcać do dokonania jak największych zakupów. – Samo zatowarowanie szafy to nie wszystko, dlatego teraz jeszcze mocniej położymy nacisk na promocyjne akcje konsumenckie, w tym przede wszystkim wizażowe, gwarantujące odsprzedaż naszych kosmetyków z szafy makijażowej – zapewnia Katarzyna Olędzka.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
05.03.2024 10:29
5 najlepszych tuszów do rzęs — ranking 2024
Makeup.pl
Tusze do rzęs to kosmetyki, które potrafią całkowicie odmienić wygląd naszych oczu i świetnie uzupełnić codzienny makijaż. Pozwalają również optycznie wydłużyć, pogrubić i zagęścić rzęsy. Jaki wybrać najlepszy produkt dla siebie i jaka szczoteczka będzie odpowiednia dla Twojego rodzaju włosków? Zapoznaj się naszym rankingiem tuszów do rzęs i dowiedz się, jak maskara najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku.

Jakie składniki powinny znaleźć się w tuszach do rzęs?

  • Woski, takie jak wosk pszczeli lub wosk karnauba, które utrzymują i utrwalają tusz na rzęsach. Służą one również nadaniu objętości i podkreśleniu wyglądu włosków.
  • Pigmenty, które nadają tuszowi kolor. Mogą to być klasyczne odcienie czerni, ale także brąz, granat lub inne barwy, które dodają wyrazistości spojrzeniu.
  • Składniki odżywcze, czyli niezbędne w najlepszych tuszach do rzęs witaminy, proteiny lub ekstrakty roślinne, które pielęgnują włoski i wspierają ich zdrowy wygląd.
  • Kwasy tłuszczowe, między innymi kwas linolowy, które mają za zadanie zmiękczyć włoski i zapobiec ich wysuszeniu, dzięki czemu zyskują one elastyczność i stają odporne na wypadanie.
  • Konserwanty. Wydłużają one trwałość tuszu i zapobiegają rozwojowi bakterii, a także zabezpieczają produkt przed psuciem się oraz utrzymują go zdatnym do użytku przez dłuższy czas.

Szczoteczka ma znaczenie

Najlepsze tusze do rzęs różnią się od siebie nie tylko kolorem, konsystencją czy zawartością składników odżywczych, ale także rozmiarem, rodzajem i kształtem szczoteczki. Jeśli zależy nam przede wszystkim na pogrubieniu i rozdzieleniu rzęs, powinniśmy wybierać tradycyjne akcesoria. Z kolei za wydłużenie i delikatne podkręcenie odpowiada bardziej rozciągliwa szczoteczka silikonowa, która jest w stanie pokryć nawet najkrótsze włoski. Nie bez znaczenia jest także kształt szczoteczki. Ta posiadająca wypustki równej długości pozwala na pogrubienie oraz podkreślenie cienkich i rzadkich rzęs, zaś do podkręcenia sprawdzi się akcesorium w kształcie łuku. Włoski wydłużysz i rozdzielisz szczoteczką w kształcie grzebienia, zaś jednoczesne pogrubienie, rozdzielenie i podkręcenie gwarantują przyrządy w kształcie klepsydry.

Tusz a rodzaj rzęs

Kolejnym kryterium jest dopasowanie dobrego tuszu do rzęs do swoich potrzeb. Ten pogrubiający jest wskazany dla posiadaczek rzadkich rzęs, ponieważ pozwoli on zwiększyć ich objętość i tym samym podkreślić spojrzenie. Kosmetyk wydłużający powinien odpowiadać paniom o krótkich rzęsach, które chcą postawić przede wszystkim na ich widoczność. Z kolei naturalne maskary pozbawione szkodliwych substancji będą bezpieczne dla wrażliwych oczu i odpowiednie w przypadku skłonności do alergii. Kobiety lubiące aktywność fizyczną lub obawiające się o trwałość makijażu podczas złej pogody powinny sięgnąć po kosmetyki wodoodporne.

5 polecanych tuszów do rzęs

Chcąc mieć długie i gęste rzęsy, które podkreślą Twoje spojrzenie i będą stanowić piękną oprawę oczy, warto sięgnąć po sprawdzone kosmetyki najwyższej jakości. W naszym rankingu tuszów do rzęs 2024 prezentujemy zarówno nowe, jak i doskonale znane i cenione od lat produkty zapewniające spektakularny efekt wydłużenia i pogrubienia. Odkryj nasze propozycje i podkreśl swoje piękno dzięki wybranej maskarze dostępnej w drogerii internetowej MAKEUP w bardzo atrakcyjnej cenie.

  1. Wydłużająco-pogrubiający tusz do rzęs Lancôme Hypnose Doll Eyes (dostępny tutaj: https://makeup.pl/brand/26209/)

    Nowoczesna szczoteczka tego tuszu rozczesuje włoski i zapobiega ich sklejaniu. Pozwala również na naniesienie odpowiedniej ilości preparatu. Dzięki temu nie powstają zgrubienia, a emulsja nie kruszy się i nie odpada. Innowacyjna formuła sprawia, że kolor jest intensywny, a głęboka czerń podkreśla piękno Twojej twarzy. Produkt, jak przystało na markę Lancôme, został wzbogacony delikatnym aromatem, w którym najbardziej wyczuwalne są akcenty róży tureckiej, magnolii i jaśminu, wzmocnione kilkoma kroplami piżma.
     
  2. Tusz do rzęs Makeup Revolution Wispify False Lash Mascara

    Nowość marki Makeup Revolution to najlepszy tusz do rzęs dodający włoskom zachwycającej objętości. Ultra-czarna formuła zwiększa gęstość rzęs od nasady aż po końce, zapewniając spektakularny, zwielokrotniony efekt. Innowacyjna szczoteczka maskary w kształcie skrzydła motyla została zaprojektowana z krótkimi włoskami na jednej krawędzi aplikatora i długimi włoskami na drugiej, dzięki czemu chwyta wszystkie, nawet najkrótsze włoski dla jak najlepszego rezultatu. Kosmetyk nie skleja rzęs i jest wzbogacony kompleksem pantenolu, który nawilża i odżywia rzęsy przy każdej aplikacji.
     
  3. Wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs L‘Oreal Paris Bambi Eye False Lash

    Szeroka szczoteczka dokładnie rozczesuje włoski, nawet te najkrótsze i pokrywa je lśniącą czernią. Ponadto niesamowicie je pogrubia i wydłuża, unosi do góry, otwierając oczy i znacznie je powiększając. Dzięki temu Twoje spojrzenie stanie się wyraziste i pełne charakteru. To dobry tusz do rzęs zarówno do wykonywania makijażu dziennego, jak i wykończenia makijażu wieczorowego. Tusz jest odporny na wilgoć, nie kruszy się i nie osypuje. Z jego pomocą będziesz emanować naturalnym pięknem w najlepszym wydaniu!
     
  4. Wydłużający tusz do rzęs Lancôme Definicils Mascara

    W naszym rankingu tuszów do rzęs nie mogło zabraknąć tej wyjątkowej propozycji marki Lancôme, łączącej w sobie wszystkie cechy, które powinien mieć dobry kosmetyk do makijażu oczu. Wydłuża i modeluje, lekko podkręcając Twoje naturalne włoski. Nadbudowuje też na nich warstwę produktu, dzięki czemu rzęsy wydają się znacznie dłuższe. Ponadto perfekcyjnie rozdziela i zapobiega powstawaniu grudek. Szybko zastyga, nie osypuje się i nie kruszy. Jego ogromną zaletą jest dodatek pantenolu, który pielęgnuje rzęsy i odbudowuje mikrouszkodzenia.
     
  5. Tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect

    Kosmetyk wydłuża i pogrubia rzęsy, sprawiając, że stają się widoczne nawet z dużej odległości. Wszystko dzięki precyzyjnej szczoteczce z wieloma wypustkami – iFX – i skrupulatnie opracowanej formule tuszu – Liquid Lash™. Składa się ona między innymi z polimerów, które zwiększają odporność na wodę, a także wygładzają włoski od nasady aż po same końce. Po użyciu maskary Twoje rzęsy zyskają zupełnie nowy wymiar! To najlepszy tusz do rzęs nie tylko ze względu na zachwycający efekt sztucznych wachlarzy, ale także dlatego, że był testowany okulistycznie. Jest więc w pełni bezpieczny dla Twoich oczu.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
18.12.2023 10:14
Testowane przez WK. Coloris maskara do rzęs Lash Booster Mascara Lash2Love i maskara do brwi Defining Brow Mascara Color & Style Brows2Love
Wiadomości Kosmetyczne
Maskara do brwi i maskara do rzęs tworzą Lash2Love i Brows2Love doskonałe połączenie w makijażu, które spełnia wysokie oczekiwania. Ta kombinacja nie tylko podkreśla i wyraźnie definiuje oczy, ale także troszczy się o zdrową kondycję zarówno rzęs, jak i brwi. Produkt do rzęs wydłużają i dodają objętości, tworząc spektakularny efekt, podczas gdy maskara do brwi precyzyjnie wypełnia i kształtuje, nadając twarzy wyrazisty kontur.

Osoby poszukujące idealnych produktów do makijażu rzęs i brwi często napotykają różne problemy, które mogą wynikać zarówno z charakterystyki produktów, jak i indywidualnych potrzeb i preferencji. Poznawanie tych wyzwań może pomóc w dokonywaniu lepszych wyborów kosmetycznych.

Znalezienie idealnego odcienia do brwi i rzęs może być trudne. Często dostępne kolory nie odpowiadają idealnie naturalnemu kolorowi włosów lub skóry, co może prowadzić do nienaturalnego wyglądu. Szczególnie wyzwanie stanowi to dla osób z nietypowymi odcieniami włosów.

Z jakimi problemami mierzą się osoby poszukujące kosmetyków do makijażu rzęs i brwi?

Dla osób z wrażliwą skórą lub skłonnościami do alergii, wybór odpowiednich produktów do makijażu oczu i brwi może być wyzwaniem. Skóra wokół oczu jest wyjątkowo delikatna i podatna na podrażnienia, a obecność potencjalnych alergenów w kosmetykach może prowadzić do nieprzyjemnych reakcji. Produkty zawierające konserwanty, sztuczne zapachy, barwniki, czy inne chemiczne składniki, mogą wywoływać zaczerwienienie, swędzenie, pieczenie, a nawet poważne reakcje alergiczne. Stare maskary mogą być siedliskiem bakterii, co zwiększa ryzyko infekcji i podrażnień oczu. Regularna wymiana maskary (co 3-6 miesięcy) jest kluczowa dla utrzymania higieny i zdrowia oczu.

Utrzymanie makijażu rzęs i brwi w idealnym stanie przez cały dzień często stanowi wyzwanie. Jednym z głównych problemów jest trwałość produktów – wiele z nich nie jest w pełni odporne na działanie czynników zewnętrznych takich jak wilgoć, pot czy tłuszcz. Szczególnie w trudnych warunkach, takich jak wysoka temperatura, wilgotność czy podczas uprawiania sportu, makijaż rzęs i brwi może ulec rozmazaniu lub zblednięciu.

Produkty, które nie są wodoodporne, zwłaszcza maskary i kredki do brwi, mogą łatwo ulec rozmazaniu, tworząc nieestetyczny efekt „panda eyes”. Nawet wodoodporne formuły czasami zawodzą, gdyż mogą nie wytrzymać ekstremalnych warunków, takich jak długotrwałe pływanie czy intensywne pocenie się.

Dla innych osób jednym z głównych wyzwań w codziennym makijażu jest znalezienie produktów łatwych w aplikacji. Precyzyjne nałożenie maskary czy kredki do brwi wymaga nie tylko stabilnej ręki, ale także pewnego doświadczenia i wprawy, czego często brakuje osobom, które nie są profesjonalnymi wizażystami. Nierówny makijaż rzęs czy brwi, powstały w wyniku niepewnej aplikacji, może znacząco wpływać na ogólny wygląd i estetykę makijażu.

image

Maskara do brwi Brows2Love pozostaje na swoim miejscu przez cały dzień.

Coloris

Maskary z dużymi, nieporęcznymi szczoteczkami mogą być szczególnie trudne w precyzyjnym nałożeniu, zwłaszcza przy krótkich lub rzadkich rzęsach. Podobnie, twarde kredki do brwi wymagają większej siły i precyzji w rysowaniu, co może prowadzić do nienaturalnie wyglądających, zbyt mocnych linii.

Rynek kosmetyczny obfituje w szeroki wybór produktów do makijażu rzęs i brwi, co może przytłaczać, zwłaszcza dla osób mniej doświadczonych w dziedzinie makijażu. Do najpopularniejszych należą maskary, kredki, żele, pudry, a także nowoczesne rozwiązania takie jak serums wzmacniające rzęsy czy farby do brwi. Każdy z tych produktów służy różnym celom i może być używany w różnych kombinacjach, w zależności od pożądanego efektu i indywidualnych preferencji. Wybór odpowiedniego produktu zależy od wielu czynników, w tym typu skóry, koloru włosów, pożądanego efektu i osobistych preferencji. Na przykład, osoby z cienkimi, rzadkimi rzęsami mogą szukać maskar pogrubiających, podczas gdy te z gęstymi, długimi rzęsami mogą preferować maskary podkręcające.

Dodatkowo, zróżnicowanie marek i cen sprawia, że decyzja staje się jeszcze trudniejsza. Wysokiej jakości produkty często wiążą się z wyższą ceną, ale nie zawsze gwarantują lepszy efekt. Z drugiej strony, tańsze alternatywy mogą być kuszące, ale czasami brakuje im trwałości lub intensywności efektu.

W poszukiwaniu idealnych kosmetyków do rzęs i brwi, wiele osób staje przed wyzwaniem znalezienia produktów, które nie tylko poprawiają ich wygląd, ale także dbają o ich zdrowie i kondycję. Często trudno jest znaleźć równowagę między kosmetykami zapewniającymi pożądany efekt wizualny a tymi, które jednocześnie pielęgnują i odżywiają włoski.

Niektóre produkty, szczególnie te o mocnych, długotrwałych formułach, mogą wysuszać rzęsy i brwi, prowadząc do ich osłabienia i zwiększonego ryzyka łamania się i wypadania. W składzie takich kosmetyków często znajdują się składniki, które mogą być szkodliwe dla delikatnych włosków, takie jak agresywne chemiczne związki czy alkohol.

Z drugiej strony, istnieją produkty wzbogacone o składniki odżywcze, takie jak witaminy (np. Biotyna, Pantenol), proteiny, oleje naturalne (np. olej rycynowy, arganowy), które mają na celu wzmacnianie, nawilżanie i promowanie zdrowego wzrostu włosków. Jednak wybór takich produktów może być ograniczony i nie zawsze łatwo dostępny w standardowych punktach sprzedaży kosmetyków.

Dodatkowym wyzwaniem jest to, że nawet produkty z dobrymi składnikami pielęgnacyjnymi nie zawsze spełniają oczekiwania pod względem efektów estetycznych, takich jak długotrwałość, intensywność koloru czy efekt pogrubienia.

Niektóre produkty do rzęs, a w szczególności maskary wodoodporne, stanowią wyzwanie podczas demakijażu ze względu na ich trwałą formułę. Aby skutecznie usunąć taki makijaż, często konieczne jest użycie silnych środków do demakijażu, co może niekorzystnie wpływać na delikatną skórę wokół oczu oraz na same rzęsy.

Intensywne środki do demakijażu, zwłaszcza te zawierające oleje czy silne detergenty, choć skuteczne w usuwaniu wodoodpornego makijażu, mogą prowadzić do podrażnienia wrażliwej skóry wokół oczu. Częste używanie takich produktów, szczególnie gdy wiąże się to z koniecznością tarcia i szorowania, może skutkować zaczerwienieniem, swędzeniem oraz uczuciem dyskomfortu.

image

Maskara do rzęs Lashes2Love nie kruszy się i nie rozmazuje.

Coloris

Ponadto, proces intensywnego usuwania makijażu może mieć negatywny wpływ na delikatne włoski rzęs. Zbyt mocne tarcie i pocieranie oczu podczas demakijażu może prowadzić do osłabienia, a nawet wypadania rzęs. Długotrwałe stosowanie mocnych środków do demakijażu, w połączeniu z użyciem maskar wodoodpornych, może przyczynić się do pogorszenia kondycji rzęs, czyniąc je bardziej łamliwymi i rzadszymi.

Rozwiązaniem dla wielu z tych problemów jest dokładne zapoznanie się ze składem produktów, korzystanie z recenzji i porad ekspertów, a także eksperymentowanie z różnymi formułami i markami, aby znaleźć te najbardziej odpowiednie. Wybór odpowiedniej maskary ma duże znaczenie dla zdrowia i wyglądu rzęs. Chociaż maskara do brwi czy rzęs jest głównie stosowana w celu podkreślenia oczu, jej skład i sposób użycia mogą sprawić, że stanie się kosmetykiem pielęgnacyjnym.

Lash Booster Mascara z ekstraktem z zielonej herbaty i kaktusa Lash2Love

Mascara Lash Booster to produkt, który umożliwia natychmiastowe osiągnięcie efektu rzęs długich, intensywnie podkręconych i zagęszczonych. Jej skład, oparty na takich woskach jak pszczeli, ryżowy i carnauba, w połączeniu z witaminą E i pantenolem, zabezpiecza rzęsy przed wysychaniem, zapewniając im naturalną wilgotność. W mascarze wykorzystano także unikatowe składniki filmotwórcze, które pomagają wydłużyć rzęsy, a polimery silikonowe dodają im niezwykłego blasku. Głęboki, intensywnie czarny pigment tuszu zapewnia rzęsom maksymalną głębię koloru. Efekt makijażu utrzymuje się przez wiele godzin, a tusz tworzy na rzęsach lśniącą powłokę, która nie osypuje się, nie kruszy i nie pozostawia śladów pod dolną powieką, jednocześnie utrwalając podkręcony kształt rzęs nadany w trakcie aplikacji.

Maskara Defining Brow Mascara Color & Style Brows2Love

wyróżnia się kremową teksturą, co ułatwia jej równomierną aplikację na włoski brwi, eliminując ryzyko powstawania smug czy grudek, a także unikając efektu sztywno sklejonych brwi. Produkt ten łatwo się zmywa za pomocą standardowych kosmetyków do demakijażu. W dzisiejszych czasach kosmetyki do makijażu pełnią również funkcję pielęgnacyjną, a maskara Brows 2 Love jest tego doskonałym przykładem. Umożliwia nie tylko stylizację i podkreślenie brwi, ale także dba o ich kondycję. Zapewnia szybkie i proste rozwiązanie w codziennym makijażu, bez konieczności poświęcania dużo czasu czy pieniędzy. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu aplikatorowi, już kilka pociągnięć wystarczy, aby osiągnąć perfekcyjny i trwały efekt. Składniki zawarte w maskarze nie tylko regulują wygląd włosków, ale również nadają im połysk i głębię koloru.

Maskara do brwi i rzęs tworzy idealne duo makijażowo-pielęgnacyjne, spełniające wysokie oczekiwania. Ta kombinacja nie tylko podkreśla i definiuje oczy, ale również dba o kondycję rzęs i brwi. Maskary do rzęs wydłużają i pogrubiają, zapewniając spektakularny wygląd, podczas gdy produkty do brwi precyzyjnie wypełniają i modelują, nadając twarzy wyrazisty kształt. Ponadto, zaawansowane formuły obu kosmetyków często zawierają składniki odżywcze, takie jak witaminy i oleje, które wzmacniają i odżywiają włoski, zapewniając im zdrowy wygląd.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 21:20