Temat poruszył Puls Biznesu. Lewandowska rozwija swoją aplikację Diet & Training by Ann opracowaną wspólnie z firmą DietLabs, na której dostępne były przepisy i ćwiczenia przygotowane przez trenerkę. Od debiutu w 2016 r. aplikacja zanotowała ponad 700 tys. pobrań, a do 2019 roku sprzedano ponad 160 tys. abonamentów. W rozmowie z PB Anna Lewandowska przyznała, że dziennie uruchamianych jest ok. 2,5 tys. unikatowych treningów, a miesięcznie notowanych jest powyżej 800 tys. wyświetleń rozpisanych planów dietetycznych.
Ściągnięcie aplikacji jest darmowe, później użytkownik ma do dyspozycji różne pakiety. Za dietę na miesiąc trzeba zapłacić 54,99 zł, same treningi za 47,99 zł. Dieta plus plan treningowy to już wydatek 89,99 zł. Aplikacja jest dostępna po polsku i angielsku. Każdy trening i dieta są personalizowane na podstawie danych wprowadzonych do aplikacji.
Lewandowska zaznacza, że aplikacja cały czas jest rozwijana. Wkrótce pojawią się zajęcia jogi i nowe funkcje motywacyjne. Trenerka chce także dostosować swoją aplikację do smartwatchy. — Razem z zespołem uważnie się przyglądamy rynkowi smartwatchy i uważam, że nie jest to gadżet, na który moda przeminie. Dlatego w 2020 r. będziemy intensywnie pracowali nad uwzględnieniem smartwatchy w strategii rozwoju aplikacji — powiedziała Lewandowska PB.
Anna Lewandowska rozbudowuje swoją aplikację żywieniowo-treningową
Kolekcja Lush x Shrek zainspirowana została wewnętrzną przemianą Shreka, jego drogą od niechęci do samego siebie, aż do samoakceptacji.
– czytamy w materiałach marki Lush towarzyszących premierze kolekcji.
W kolekcji znalazł się zielony slime pod prysznic, kula do kąpieli będąca mieszanką glinki rhassoul, mchu dębowego i wodorostów, żel pod prysznic ze świeżym sokiem z ogórka, mgiełki do ciała, a także kostka kąpielowa w kształcie Ciastka i jego lukrowanych guziczków oraz kula do kąpieli z wizerunkiem Osła.
Kolekcję uzupełnia specjalna edycja najlepiej sprzedającej się maseczki do twarzy i ciała z asortymentu marki. Lush Mask of Magnaminty przez klientów w Korei Południowej już wcześniej nazywana była „Shrek Pack” ze względu na swój zielony odcień. Teraz oferowana jest z etykietą ogra i nadal przeznaczona jest do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej.
Lush jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddawania głosu tym, którzy są pomijani. Aktualnie w swojej ofercie marka ma ponad 300 produktów. 60 proc. Z nich jest sprzedawana bez opakowań, 100 proc. jest wegetariańska, a 92 proc. wegańska.
Central Asia Beauty Expo to największe targi przemysłu kosmetycznego w Azji Środkowej. Wydarzenie jest platformą promocji nowych marek i trendów z krajów Europy oraz Azji na kazachstańskim rynku. W tegorocznej, piątej już edycji targów ma uczestniczyć 350 firm z 30 krajów.
Zakres branżowy targów obejmuje m.in.: środki higieniczne, perfumy i dezodoranty, kosmetyki kolorowe, profesjonalne oraz dla dzieci, kosmetyki naturalne i bio, lash & brow, środki do depilacji, środki do włosów i paznokci, środki czyszczące i myjące, a także farmaceutyki oraz suplementy diety.
Pojawią się też stoiska firm prezentujących rozwiązania z zakresu kosmetologii estetycznej, chirurgii plastycznej, a także sprzęt, urządzenia i meble do salonów urody. W targach wezmą też udział specjalistyczne ośrodki zawodowe i szkoły.
PAIH zachęca polskie firmy do prezentowania autorskich produktów i rozwiązań w ramach wspólnego stoiska promocyjnego. Oferuje przestrzeni do spotkań z kontrahentami, a także możliwość skorzystania z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kazachstanie.
Udział w targach wiąże się z opłatą rejestracyjną w wysokości 230 euro. Przedsiębiorca pokrywa również koszty logistyczne, tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp.
Zainteresowane firmy mogą zgłaszać swój udział za pośrednictwem formularza rejestracyjnego na stronie PAIH do 29 marca 2024 r.