StoryEditor
Drogerie
12.05.2020 00:00

Rossmann zwiększa powierzchnię i przedłuża najem w Centrum Zakupów Zgierz

Pod koniec maja 2020 r. w Centrum Zakupów Zgierz zostanie otwarta powiększona drogeria Rossmann. Sieć obecna jest w centrum od jego uruchomienia, czyli od blisko 10 lat i teraz przedłużyła umowę najmu na kolejny okres. 

Park handlowy Centrum Zakupów w Zgierzu k. Łodzi, należący do firmy Napollo, znajduje się przy jednym z głównych traktów komunikacyjnych miasta, ul. Łódzkiej, i w bezpośrednim sąsiedztwie wielkiego osiedla mieszkaniowego. Powierzchnię centrum zajmują market spożywczy Mila, a także punkty sprzedaży sieci Rossmann, Cosmedica, Pepco, Deichmann i Jysk.

Powiększona drogeria Rossmann zajmie ponad 500 mkw. – Mamy kolejne dobre wieści w tym bezprecedensowym i trudnym dla rynku retail okresie. Po niedawnym uruchomieniu marketu spożywczego Mila w Centrum Zakupów Zgierz przyszedł czas na rozbudowę drogerii Rossmann, która działa w centrum od jego uruchomienia – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w firmie Napollo. – Cieszy nas bardzo, że marka Rossmann, jako jeden z naszych wiodących najemców, z którym współpracujemy od lat przy wielu naszych projektach handlowych, nie tylko powiększa swój salon ale także przedłuża umowę najmu na kolejne lata. Rossman ze swoim asortymentem doskonale wpisuje się w profil centrum ukierunkowanego na realizację codziennych potrzeb klientów w kluczowych kategoriach. Centrum Zakupów, działające od blisko 10 lat, zakorzeniło się w lokalnym krajobrazie handlowym, na co niebagatelny wpływ ma oczywiście kompleksowa oferta – od artykułów spożywczych, poprzez drogeryjne i apteczne, modę rodzinną, obuwie i akcesoria po wyposażenie domu – dodaje Dorota Beltrani.

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w jego drogeriach robi ponad 820 tys. Polaków. Dziś Rossmann ma ponad 1400 sklepów i 19 tys. pracowników. Oferuje  21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 27 marek własnych. 7 mln użytkowników korzysta z aplikacji zakupowej Rossmann PL. 

Centra Zakupów są pierwszym formatem handlowym typu convenience, który wprowadziła na rynek firma Napollo. Obecnie realizowane są parki handlowe wygodnych zakupów pod marką N-Park, które działają już w aglomeracji warszawskiej, w Warszawie i Wrocławiu. Kolejne zaplanowane są m.in. we Wrocławiu oraz Gorzowie Wielkopolskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2024 13:25
Drogerie Hebe weszły do Wałcza
Drogeria Hebe otwarta 25 kwietnia 2024 r. w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A, w Wałczufot.Hebe
Sieć Hebe otworzyła swoją pierwszą drogerię w Wałczu powiększając tym samym sieć sprzedaży do 352 sklepów.

Drogeryjna sieć Hebe weszła ze swoją pierwszą placówką do Wałcza w województwie zachodniopomorskim. Sklep został otwarty 25 kwietnia w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A.

Tradycyjnie z otwarciem nowej lokalizacji wiążą się specjalne akcje promocyjne dla klientów, w tym 40-proc. obniżka na dermokosmetyki (2400 produktów) oraz 2600 produktów w ofercie „Hity cenowe” oraz wiele wybranych produktów w cenach obniżonych nawet o połowę.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z otwartą właśnie placówką w Wałczu, 352 drogerie.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.04.2024 11:06
W tym roku Rossmann Run będzie do przebiegnięcia w całej Polsce — z aplikacją drogerii i rabatem w nagrodę
W tym roku nie trzeba będzie jechać do Łodzi, aby wziąć udział w biegu charytatywnym Rossmann Run.Rossmann
W tym roku każda osoba w Polsce będzie miała szansę wziąć udział w Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Aby dołączyć, należy zarejestrować się przez aplikację Rossmann PL i uiścić opłatę w wysokości 5 zł, która zostanie przekazana jednej z sześciu organizacji charytatywnych. Rossmann oferuje również nagrody dla uczestników biegu online, w tym możliwość zdobycia nawet 50 proc. rabatu na zakupy w sklepach sieci.

Rossmann Run to jeden z najbardziej popularnych biegów na dystansie 10 km w Polsce. Osoby, które nie mogą uczestniczyć osobiście w wydarzeniu 25 maja w Łodzi, na przykład z powodu zamieszkania w odległej części kraju, mają możliwość wzięcia udziału w biegu online. Aby to zrobić, wystarczy zainstalować najnowszą wersję aplikacji Rossmann PL i zarejestrować się w Klubie Rossmann, gdzie w aplikacji pojawi się dedykowany „kafelek” biegu.

image
Rossmann
W dniu wydarzenia, tj. w sobotę 25 maja, uczestnicy są zachęcani do uruchomienia aplikacji Rossmann PL i przebiegnięcia wybranego dystansu – od 1 do 10 km, zależnie od indywidualnych możliwości i chęci. Za każdy ukończony kilometr uczestnik otrzyma 5 proc. rabatu na zakupy w Rossmannie. Ci, którzy pokonają pełne 10 km, zdobędą maksymalny rabat wynoszący 50 proc.

Osoby biorące udział w Biegu Ulicą Piotrkowską w Łodzi, które chcą otrzymać kupon rabatowy do drogerii Rossmann, muszą zarejestrować się przez aplikację Rossmann PL, podobnie jak uczestnicy z innych części Polski. Na początku biegu należy nacisnąć „Start”, a po zakończeniu – „Stop”, aby zakwalifikować się do otrzymania rabatu. Rejestracja w aplikacji jest niezbędna do otrzymania kuponu, a sam udział w biegu stacjonarnym bez niej nie uprawnia do jego otrzymania.

Uczestnictwo w biegu jest możliwe tylko raz, w dowolnym momencie w sobotę 25 maja, z limitem czasowym 2 godziny na ukończenie trasy 10 km od momentu naciśnięcia „Start”. Biegu nie można przerwać i kontynuować w innym czasie. Aplikacja Rossmann PL jest jedynym sposobem na rejestrację w biegu wirtualnym i zgłoszenie wyniku; wyniki przesłane bezpośrednio do organizatora lub screenshoty z innych aplikacji biegowych nie będą akceptowane.

Czytaj także: Rossmann dostarczy zakupy za darmo. Kto skorzysta z promocji?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2024 18:56